Offf Off ben ne yapayımm ne yapayım

Biriyle çıkıyodum ailevi bir problemim oldu ayrılmak zorunda kaldık çocuk çok acı çekti neler neler sonra işte bu problemi hallettim dönmek istedim ona çünkü sürekli gözlerim onu arıyordu durmadan onu düşünüyordum dün buluştuk konustuk barıstık ama şimdi o kadar pişmanım ki resmen istemiyorum neden böyle oldu dengesizlik gibi bişey bu bunun nedeni nedir ne yapabilirim


0|0
2|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Gizli Yazdım , Tanıyan Filan Olmasın , :) Kız Arkadaşım Beni Aldattı , Eski SEvgilisi Ameliyat Olacakmış Oraya gitmiş O gün Bana Yalan Söyledi Evdeyim Diye ama ben farkındaydım Çünkü O Gün Evlerine gittim Çağırdım evde Yoktu , Bu Olayı Bana Söyler Diye 1-2 Hafta Bekledim Söylemedi , Sonra Ben dayanamadım Anlattım , bu Ağladı 2 gün Sonra Barıştık O Bana Acı Çektirdi Bende Ona Çektiririm Diye Aklımda Bişeyler Uyandı , Bu Olaydan Sonra Tam 7 Ay Çıktık onun Bana Yaşattıgı Acıyı Bende Ona Yaşatmak İstiyordum , Ama Onun Kadarda Aşşalık Olmak İstemiyordum Yani Aldatmadım Yinede , Beni Çok Seviyodu 9. Ayımızda Ayrılmamız Gerektiğini Söyledim Hala Toparlayamadı Sanırım , Şimdi Sen Ondan Vazgeçmişsin O Acı Çekmiş Bende Erkeğim ama Bu Olaylardan Sonra bir Erkeğe Güvenme Derim , Acı Çeken Herkes Aynı acıyı Karşısındakine Çektirmek İster , Benim konum Farklıydı Ama Daha iyi Anlaman İçin Yazdım :) , Bence Hataya Düşme Derim , Ağlayan Kız Ne Kadar tehlikeliyse Acı Çeken Erkekte O Kadar Tehlikelidir , Heleki O Acıyı Veren Hala Yanındaysa ,

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 5

  • Sen ne istediğine kadar verebiliş değilsin ki. Öncelikle ondan beklentin ne ne arıyorsun onda bunu belirle. Sonra beklentilerin ve aradıgın onda mevcut mu buna bak. Hayat daima laylaylom değil maalesef boyle bakmadıgına da eminim. Dikkatli adım at ve adımını bastıgın yerlere de emin ol derim.

    0|0
    0|0
  • Temel nedeni psikolojik olsada buna dengesizlik demeyin. Siz onun ayrılırken duygularını incittiğinizi ve zarar verdiğinizi düşünerek kendinizi affettirmeyi daha çok önemsemişsiniz. Şimdi bu duygu ortadan kalkınca gerçekle karşılaştınız. Bundan dolayı suçluluk hissetmenize gerek yok. Süre içerisinde zaten bu ilişkiniz kendiliğinden eriyip bitecek. Bu nedenle zamana bırakın ve karşı tarafta incinmeden sonlansın.. iyi şanslar.

    0|0
    0|0
  • Tek bişey soylicem cunku sen piskolojık onu bekledin yani

    bitireyim dönecem diye dönmeyi istemedin aslında biraz özledin birazda gurur

    0|0
    0|0
  • istemiyormusun nasıl yani onsuz yapamıyom diyon sonra bulusup istemiyon mu?

    0|0
    0|0
  • Bazen Sevsende araya soğukluk girince eskisi gibi olamıyosun ne eskisi kadar mutlu olabilir nede mutlu edebilirsin.. istemiyosan eğer kendinide onuda yormadan son ver.. yapman gereken bu yapmak istediğinde buysa hiç durma.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • o yokken onu istiyosun, onlayken nefret ediyorsun bu kadar basit aşık değilsin, sevmiyorsun, takıntı ve alışkanlık halinde..

    0|0
    0|0
  • Tipe önem veriyormusun sen

    1|0
    0|0
Yükleniyor...