Sizce ne kadar kilo alırım :S

ben 46 kılo 163 boyundayım spor yapıyorum 1 aydda proteın tozuyla bırlkte kaç kılo olurum sizce :/


0|0
4|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Kardeşim ben body fitness hocasıyım .. , protein tozu kilo aldırmaz kasta yapmaz , sadece bir gıda takviyesidir + karbonhidrat tozu kullanmalısın , ama tek onunla bitmez , örneğin bol bol yoğurt hatta köy yoğurdu olursa daha sağlıklı , günde en az 2 tabak bulgur pilavı , sabahları kahvaltıda 4 tane yumurta beyazı 2 tanede sarısını ye , makarna , yulaf ezmesi , mercimek çorbası , vs mutlaka bunları tüketmelisin sadece karbonhidratla kiloda alınmaz , bu dedikleirmi yemelisinki etkisi olsun, Son olarak yorum yapan kulaktan duyma cahilleri hesaba alma yazdığım yeterli olacaktır fazlasıyla , antremanlarını aksatma iyi çalışmalar

    1|2
    0|0
    • teşekkrler :)

    • Hepsini Göster
    • teşekkr ederm de :S bu yaptıklrmda yetelrı degmı sence gecen spora başladgmda 1 haftada 1 bck kılo almştm acık konşcam bu kadınlarn bı döngüsü oluyo o yuzden yemek yıyemedm 3 gunde gttı hemen kılo smdı yıne aldm gbı de ben hemen 50 olmak ıstyrm :(

    • Ben yeterli değil diye birşey demedim , ben kendi bayan-erkek öğrencilerimede söylediğim ve en düzgün olanı bunlar , yazdıklarımı , elinden geldiği kadar yemeye çalış yani rica ederim

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 15

  • tozun içinde ya da harici kreatin kullan yağ olarak kilo alman zor olur "kas olarak kilo artışı uzun zaman alır"

    0|0
    0|0
  • Profein tozu kasların yenılenmesı ve güçlenmesi için kullanılır.eğer kilo almak istiyosan karbonhidrat tozlarından alman lazım :)

    0|0
    0|0
  • bol bol ekmek ye oturdugun yerden kalkma,hele pcden hıc kalkma,al sana zaten bı dunya kılo:))

    0|0
    0|0
  • protein tozu kilo aldırmazki? kas oluşumuna yardımcı olur sadeec. kilo aldıran kaliteli karbonhidratlardır. onu da abartarak yersen yağ oluşur vücudunda

    0|0
    0|0
  • protein tozu kilo aldırmaz.karbonhidrat tozu kilo aldırır.bunlarda ana öğünlerini yemeden bir halta yaramazlar.karbonhidrat tozları çok pahalı.onun yerine besinlerle ihtiyaçlarını gider.senin için 46x1.2 gr=55 gram protein .46x2.7gr=124 gram karbonhidrat günlük ihtiyaçlarını giderir.boşuna tozlara para verme.bu değerler normal öğünlerle dahi kolay kolay karşılanır.bilinçsiz yapılan iş,faydadan çok zarar verir

    0|0
    0|0
  • protein tozunu bilmeden kullanma arkadaşım, 1 aylık sporun için protein tozu almanın vücuduna hiçbir faydası olmaz. Öğünlerini düzenle ve düzgün spor nasıl yapılır öğren, okuyabilirsin çoğu yerden. Acele de edilecek bir konu değil bu, önemli olan sağlıklı kilo almak.

    0|0
    0|0
    • ben 4 aydr spor yapıyrm sporcuyum zaten 1 haftada 1 kılo aldm konu o degl tahmn ısıtyrm ben

  • Protein tozu kullanma sakin sen kullancaksan karbonhidrat tozu kullan o kilo aldirir karbonhidrat kullanmadan protein alirsan bir faydasi olmaz benden tavsiye sana

    0|0
    0|0
  • karbonhidrat daha faydalı olur bence. her protein tozu kilo aldırmıyo. Benimki hiç aldırmıyo mesela :)

    0|0
    0|0
  • protein tozu kilo aldırmaz :(( ayrıca sakın gece yemek yeme, kreatin falanda kullanma hem sana uygun degil hemde güresci olmicaksın sonucta. herkes biseyler sallamıs.

    0|0
    0|0
  • kağıt gibisin :S kilo alman lazım etli yemekler yemelisin bolca

    0|0
    0|0
    • :( yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'(

  • Bence almazsin

    0|0
    0|0
  • bence kilo alma müthişsin:)

    0|0
    0|0
  • 8-10 kilo alcaksın

    0|0
    0|0
  • inş alırsın 3 5 kilo

    0|0
    0|0
    • ya anşllhı maşşalhı geçelm şimdi:D

    • :)benm de kilo almam lazım ama umudu kestim artık. gerçi hiç öyle çok kasmamıştım zaten kilo almak için.inceldiği yerden kopsun

  • fıstık gibisin beybi niye kilo alacan en fazla 5 kilo al

    0|0
    0|0
    • ne fıstıgı ya :S balık etlı sevıyolr:(

    • Hepsini Göster
    • boyum 1,75 kilom 60 görsel olarak daha güzeller, öyle strechlenmiş dana etli hatun sevmiyorum

    • sen şişko mu seviyorsun

Kızlar Ne Diyor 4

  • ne geregi var hayatım ya..

    1|1
    0|0
    • sence de zayıf deglmıyım :(

  • Boyun kısa lan, bu kilo da kal.

    0|1
    1|0
  • Geceleri mantı ye,Patates kızartması ye.Mesela japonlar sumo güreşçilerini yetiştirmeye 13 yaşında başlar ve bol kalorili yemekler yedirip 3-4 kutu bira içirtir ve yarım saat sonra uyumaya gönderirler.İşin sırrı yemekte.

    0|0
    0|0
    • ohaa zaten ıckıde kalorı cok varmış

    • Ben belgeselini seyretmiştim ve çocuklar bayağı tosuncuk olmuşlardı.Ve bu tosunlar en fazla 22 yaşına kadar sumo güreşi yapıp sonra jübile yapıyorlar.Zaten o cüssüyle hareket etmeleri ayrı bir kabiliyet.

    • bende dıyorum onlar nası o hale gelıolr :d bende ızlıcmm

  • 4 kg alsam bile yeter bu boya.

    Yağlı şeylere yönel.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...