Arkadaşımın hiç sevgilisi olmuyo bir bakın :D

Ya benim çok yakın bir arkadaşım var onun en yakın arkadaşı benim sürekli birlikte geziyoruz ama benim sevgilim var olmuyo yani o öyle sap sap :D Kızın hiç sevgilisi olmuyo yani niye bilmiyorum oda istiyo ama olmuyo . Çirkin değil aptal değil yani niye olmuyo bu kızın sevgilisi? bir ciddi yardım edin la :D


0|0
1|15

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 14

  • ver kızın adresini. kıza talibim :) bence sıkıntı yapmasın olunca ne olacak ki .

    0|0
    0|0
  • ne gelirse bu arkadaşların başına mı gelio yani

    walla kusura bakmada senin başına gelen şeyleri arkadaşının üstüne atma çünkü öyle birisi yok :)

    1|0
    0|0
    • Şu gerizekalı mantıktan kurtulsan artık kaç yaşında adamsın. Burda arkadaşta prostat varmış demedik utanılıcak bişey değil bu.

    • Hepsini Göster
    • tamam sen bu mantıkla devam et :D

    • sende böle dewam et abisi biz yiyoz zaten :p

  • ayarla birini iştee

    kız arkadaşın da aynı benim gibiymiş

    0|0
    0|0
  • sen kendin bulsana la, biz ne yapabiliriz buradan la :)

    0|0
    0|0
  • Çok güzelse erkeklerin düşüncesi bunun manitasi vardır mantığıyla yanasmıyodur. Genelde guzel kızlar bu yuzden cırkın erkeklerle cıkar.

    0|0
    0|0
  • Bu kızların hepsi mi güzel? Biriniz çirkin olun. :-) Benim de olmadı. Bırakıp gideceklerse hiç olmasın daha iyi.

    0|0
    0|0
  • biraz cesaret ver bence

    0|0
    0|0
    • yeterince veriyoruz :D zaten onda sorun yokki ya

    • ailesinden çekiniyor mu? bu arada hiç arakdaşlık teklif eden düzgün birisi oldu mu? ve giyim tarzı nasıl?


  • Ergen olabilir. Belki O yüzdendir :)

    0|0
    0|0
    • Değil :D

    • Hepsini Göster
    • Çirkin değil, aptal değil demişsin. Ben burada bir davranıştan bahsettiğini görmüyorum. Gayet iyi anladımda senin ne yazdığından haberin yok :) Çirkinlik bir davranış biçimiyse Özür dilerim yanlış anladım ;)

    • Tamam sende haklısın :DD

  • bence zorlamasın bu işler zorlamaya olmaz pişman olur, olmuyorsa olmuyor bu kadar dert etmeyin.

    0|0
    0|0
  • Bence sosyal bir yapı içerisinde olsa zaten düğüm çözülür

    0|0
    0|0
  • senden güzel mi?

    0|0
    0|0
  • çok güüzeldir , erkekte sevgilisi olduğunu düşünüyordur

    0|0
    0|0
  • bana yolla onuu bahimm

    0|0
    0|0
  • benimde olmuor tipim düzgün gel tanıştır :D ya şaka maka içine kapanık asosyal biriyse olmaz ya da ne biliyim kur yapsın hoşlandığı kişiye

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • arkadaşlar üzerinden kendini anlatma geleneği ne zaman bitecek?

    0|0
    0|0
    • Sizdeki bu mantık nasıl biticek asıl? Hayır yani nasıl gerizekalı bir mantık bu arkadaşım hiçmi beynin yok. Öyle olsa senin gibi ezik ezik gizliden sorabilirdim :D

    • Hepsini Göster
    • senin hiç arkadaşın yok heralde onun üzülmesi sana normal geliyosa :D

    • he he ya tamam uzatma

Yükleniyor...