Standart cilt bakımlarını gerçekleştiren erkek size nasıl görünür bayanlar ?

Standart cilt bakımlarını gerçekleştiren erkek size nasıl görünür bayanlar ?


0|0
6|1

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 5

  • Ben etkilenirim valla ama maske falan yaparak yap bakımını :) böyle olmasın da :D link

    0|0
    1|0
  • valla bu devırde bakım kadınlara özgü bsymıs gbı dusunuluyo ama erkeklerde yapmalı cok hos bsy kendıne bakması herseyden once kendısı ıcın yapmalı zaten

    0|0
    0|0
    • Aynen kendim için yapıyorum bende :)

    • Hepsini Göster
    • O an aklima gelen seydi o yuzden :D

    • Anladım sen neden bu kadar tatlısın peki ?

  • yapılması gerekeni yapan bir insan gibi görünür.

    0|0
    0|0
  • Cildi güzel görünür o kesin :)

    0|0
    0|0
    • Evet prenses ama artık senin gerçek prenses olduğuna inanmıyorum :)

    • Bu sorunun sana ait olduğunu tahmin etmiştim :))

    • O zaman neden artık konuşmuyoruz ? :) artık gerçekten bıktım bir prenses bu kadar acımasız olamaz yani :)

  • bakımlı

    adsafasfa

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Bi erkek olarak söylüyorum sakal kesmekte bir cilt bakımıdır eğer işi abartmıycak şekilde olursa yani ayda bir maske yaparsa ben bunda o kadarda kötü bişey görmüyorum tabi bayanlar ne düşünür bilemem

    0|0
    0|0
Yükleniyor...