Sevgili bayanlar her tarafınızı belli eden taytlarınızı giyerek ne amaçlıyorsunuz ?

Gerçekten çok ama çok merak ediyorum her tarafınızı belli eden taytlarınızı giyerek ne amaçlıyorsunuz ?

En ufak ayrıntınız bile direk göz önündeyken nasıl oluyorda rahat rahat gezebiliyosunuz ?

Ben bir erkek olarak eşofman giyince önüm belli olmasın diye özen gösteriyorum kapamaya çalışıyorum bir şekilde siz nasıl bu kadar rahat olabiliyorsunuz.

Sonra bakınca baktı oluyo taciz edince taciz etti oluyo.


0|0
8|1

En İyi Kız Görüşü

  • Taytı giyip bir de küçük beden alıp içine zorla girenler var. ben de hiç anlamıyorum. Tayt çok oturan bir şey bacağa. Zaten giyen her şeyi göze alıp giyiyordur. Bir de taytın üstüne kısa tişörtler giymezler miiii. Neyse yaa herkes özgürdür ne yapalım.

    0|1
    0|0
    • Tabiki kısıtlama getirilcek halimiz yok ama o öyle giyen insanların biraz kalite kokması lazım bu durumun düzelebilmesi için. Herkes özgür diyosun ama bugun böle tayt giyen yarın (gelecek kuşak) neler giyer (ya da direk giymez) belli.

    • Hepsini Göster
    • Tunikti trikoydu o tarz jargonlara gşrmeyelim fransız kalıyorum çünkü, herneyse hem fikir olmamıza sevindim. Ama biliyorumki giyilen basit 5tl lik bir tayt güzel kombin edilirse giyen kişiliğide basitlikten kurtarır.

    • Haklısınız

Kızlar Ne Diyor 7

  • ben erkeklerin adının çıktığını düşünmeye başlıyorum artık çünkü ne olsa erkekleri suçlanıyo dediğin gibi madem erkeklerin bakışlarından rahatsız oluyosun giyme tayt falan bunu bile bile giyiyosan ben senin amacın nedir diye düşünürüm hem erkekleri tahrik etmeye çalışıyolar bakıncada ay sapık bunu bir kız olarak söylüyorum bide :D

    0|2
    0|0
    • Helal kız sana tuttum ben seni, bugun maltepe carrefourda normal bir kız arkadaşımla geziyim dedim la bir o yandan geliyolar bir öbür yandan e bizde sağlıklı birer erkeğiz yani sonuçta bakmamak çok zor ama yanımdakinede ayıp elim kolum bağlandı bütün gün ya :D

  • Yani, tayt giyenler, hepsi, bayanlarin, her yerinei gostermek isitoyr ve sizin de onlari taciz etmenize karsi anlyisli ve normal bir tepki gostermeliler.:) Oyle mi :)) Duydugum en sacma aciklama bu :))

    1|1
    0|0
    • Arkadaşım tayt giymek tamam kullanışlı rahat şık vs vs eyvallah tabiki giyiceksinizdee yani bu kadar her hattınızı illa milletin gözüne sokmak zorunda mısınız ben onu sorguluyorum. Benim ablamda hergün şık şık taytlarını giyiyo geziyo ama ben onu bir kere görmedim üstte anlattığım gibi. Her taytına uygun üstüne uzun kalçasını kapatıcak şekilde trikolar giyiyo, (triko oluyo sanırım adını tam bilmiyorum ama sen anlamışsındır) hem daha şık hem daha edepli. Ben mi çok fesat düşünüyorum bilmiyorum.

  • Çok rahatlar. Her kıyafete uyuyorlar. Her mevsimde kullanılıyorlar. Çabuk kuruyorlar. Çabuk yıkanıyorlar. Masraflı değiller. Her yerde bulabilirsin. Alırken beden sormana gerek yok. Çeşitliliği o kadar fazla ki kendi tarzını yaratabilirsin.

    Gibi gibi...

    Tabi ben kapalı bir kadın olduğum için taytların üzerine etek giyiyorum ama bu saydıklarım sebebiyle giyiyordur diğer kadınlar :D

    1|0
    1|0
  • Her şeye neden arayacağına önce bu abazalığını yatıştırmakla uğraşsan keşke

    1|0
    0|0
    • Peki ben önümün belli olacağı şekilde daracık bir (gay gibi) atıyorum tayt giysem (allah korusuuun) ve önüm direk sizin gözünüze çarpıcak bir şekilde size gözükse siz hiç mi benim o durumumdan o rahatlığımdan rahatsız olmıcaksınız. Sevgilinizle abinizle kardeinizle anne babanızla arkadaşınızla gezerken hiçbi o durumdaki birine dönüp bakmıcaksınız. Bu arada abaza tabirin hiç hoş değil biraz terbiyeli ol lütfen.

    • Hepsini Göster
    • Sende çok rahat düşünüyosun arkadaş. Hele son iki satırı bir hayal ettimde Türkiye gibi bir ortamda utopik kalır biraz. Bende özgür ruhluyum rahat bir kişiliğim ve hayatım var ama senin kadarda rahat düşünemiyorum malesef. Bizim kültürümüz terbiyemiz pekte müsait değil bence senin kadar rahat düşünebilmeye. Peki herkes senin gibi düşünse ülke olarak çıplaklar kampına dönmez miyiz ? Hollanda yanımızda tesettürlü kalır vesselam.

    • Son söylediğimi gerçeğe uyarlamak değildi amacım sadece bir örnek vererek ne demek istediğimi anlatmaktı.insanların giyimleri ya da davranışları olsun bir insana zarar vermediği müddetçe beni hiç bir şekilde rahatsız etmez,etmemeli.Nasılki insanlar turban olayına karşı çıkıyor(ki ben asla bunu savunmam insan nasıl istiyorsa o şekilde kendini gösterebilme rahatlığında olabilmeli)sizinde bu söylediğiniz turbana yasak gibi duran bir durum olmuyor mu? İnsalar özgürolmalı böyle basit şeylerle uğraşlmz

  • En ucuz şey tayt.bayanlar kendilerine yakışanı yapıyor...

    0|0
    0|0
    • Bakın ben ucuzlugundan kullanışlıgından ve şıklıgından eleştirmiyorum lütfen bir kez daha okuyun açıklamamı.

    • Hepsini Göster
    • O zaman 1 cümleyle yorum yapmak yerine benim gibi 4-5 cümle ile bir açıklama yapmanız daha yararlı olabilir, tabi üşenmezseniz :)

    • Evet keşke yorum yapmasaydık sonuçta herkes zeka olarak gelişmiş değil yırtık dondan çıkar gibi atlayabiliyor

  • hiç giymedğim için bilemiycm hoş bir görüntü değl ama giylar naparsın

    0|0
    0|0
  • Senin gibi anca elinle beraber olan kekoları avutmak için giyiyolar, tatmin oldun mu?

    0|0
    0|0
    • Kekooo :)) oyhh ne guldumm :))

    • Canım benim seviyesizleşmenin bir anlamı yok. İster elimle birlikte olurum ister param sayesinde birlikte olurum ister alır gitarımı kadıkoyde günde senin gibi onlarca kız tavlar onlarla beraber olurum. Sen önce benim demek istediğimi düzgün anlayacak bir olgunluğa bürün öyle gel tartışalım konuyu.

Erkekler Ne Diyor 1

  • Sen ne diyosun o* cocugu herkesin kendi tercihidir taciz edince taciz ediyo ne anasini siktimin namussuzu senin gibi serefsizler yuzunden dunya bu halde insallah butun sulaleni sikerler serefsiz

    0|0
    0|0
    • Sen bir kimliğini ifşa et bakalım yüzyüze geldiğimizde de böyle delikanlı konuşabiliyo musun bir görelim o zaman fikirlerini, şu küfürlerini pislik yuvası ağzına geri sokiyim. Hıammm...

Yükleniyor...