Sevgilinizden ayrılırmıydınız?

seviyosunuz ama çaresizsiniz siz olsanız n yapardınız ? Sevgiliniz sağa sola bakıyor ve size ufak tefek yalanını yakalıyosunuz hepsi üst üste geliyo Ayrılırmıydınız ?

Güncellemeler:
O KADAR GÜZEL GÜNLERİMİZ OLDU Kİ ANLTAMAM O WARKEN İNTERNETE GİRME GEREĞİ BİLE DUYMUYORDUM TÜM DÜNYAM ONUN ÜZERİNEYDİ :/ benim yerimde olsanız ayrılırmıydınız ?

0|0
6|3

En İyi Kız Görüşü

  • yol veririm direk

    0|0
    0|0
    • öyle yaptım zaten arada bir aklıma geliyo can sıkjıcı oluyo ama düşünmemeye çalışıyorum. Manken gibi kız zaten öyle olmasıda sinr ediyo beni

    • İlk başta kötü oluyorsun daha sonra alışıyorsun

    • evet gerçekten öyle cok sağol yaa içimi rahatlattın bir gülü hakettn şmdi :)

Kızlar Ne Diyor 5

  • ismini cismini tek kalemde.. tın tın.

    0|0
    0|0
  • Yalanlar küçük küçük basladiysa ayrılmak dogru olandır

    0|1
    0|0
    • ama çokda iyi anlaşıyorduk :/ benim yerimde olsanız ayrılırmıydınız ?

    • Hepsini Göster
    • n kadar serrefsiz biri ya başkasıyla mesajlaşıyo duvarına erkeğin birini etiketlemiş.. n yapmalıyım sence bu durumda çok kötü oldum ya :(

    • Karisma umursama

  • ayrılırdım biri seni üzüyorsa ne işi var hayatında ya da kafanda soru işareti bırakıyorsa

    defolup gidebilirsin diyeceksin

    0|0
    0|0
    • öyle yaptım zaten ama içimde bir burkuntu ıoldu o zmn hiç umursamamak lazım dimi

  • gözü dışarda olanın gönlü bende olamaz kardeşim defolsun onlara

    0|0
    0|0
  • Ağzını burnunu kırar ayrılırdım..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Ayrıldımda zamanında kafam rahat

    0|0
    0|0
  • Oturur konuşuruz olmuyosa demet akalın misali tak şu sepeti koluna, herkes kendi yoluna

    0|0
    0|0
    • Konuştun aynı şeyler hep ama diper konularda çok iyi anlaşıyorsunuz ayrılırmıydın yine ?

  • Uzaklastiririm daha da gonul fergahina sokmam

    0|0
    0|0
Yükleniyor...