Gelinliği satın mı almak yoksa kiralamak mı?

bayanlar gelinliği damadın satın mı almasını istersiniz yoksa kiralamasınımı?:)

Güncellemeler:
ben fiyatından dolayı değil manevi açıdan değerini öğrenmek için soruyorum sadece:)
cevap veren herkeze teşekkür ederim

0|0
17|1

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 16

  • kiralamak ve satın almak arasında çok büyük bir uçurum yok.. 200-300 tl oynuyor bu sebep ile satın alırım ben.. -ki kendi gelinimize de öyle yaptık daha geçen hafta aldık gelinliğini..

    0|0
    0|0
  • almasını. hayatında bir kere olan birşey ve hatırasını da saklamak isterim. ki öyle de oldu :) zaten kiralıkla satın almanın arasında fiyat olarak çok fark yok.

    0|0
    0|0
  • Özel dikim isterim

    0|0
    0|0
  • Aslında bakarsan sadece 1 kere giyiyorsun abiye değil ki bu diğer düğünlerde de giyesin :) kiralasa daha iyi ama onun manevi değeri var satın alması daha doğru olur. Bi köşede boş boş durcak ama satın alsın banane :)

    0|0
    0|0
  • ömür boyu saklamak isterim ben şahsen

    0|0
    0|0
  • Kiralasın.,evde fazlalık sevmem. Kocakarılar gibi her şeyi toplamam:// Sonuçta tekrar kullanmıcam.hem modası da geçiyor.

    0|0
    2|0
  • Kiralamak en mantıklısı. Kocaman şey evde yer kaplıyor pişmanım satın aldığım için.

    0|0
    0|0
  • Eğer maddi durumu yoksa kiralasın bence ama alması daha iyi olur sonucta hatıra olarak saklanır filan güzel olur :d bence onu alamayacak kadar fakir olan cok azdır ya da yoktur :D ben alsın isterim :D

    0|0
    0|0
  • 200-300 tl oynuyor

    0|0
    0|0
  • ne satın nede kiralama gelinlik benim ölçülerime göre modacı tarafından dikilmeli bir kez gelin oluyorum sonuçta.

    0|0
    0|0
  • Aralarında pek fiyat farkı yok zaten. Boş yer kaplamasın, zaten gördükçe sıkılırım. O yüzden kiralamak.

    0|0
    0|0
  • sçtiğim gelinliği satın alırım

    0|0
    0|0
  • Kiralanmasını istemem.

    0|0
    0|0
  • Kiralamak bence daha mantıklı

    0|0
    0|0
  • kiralasın yaaa, zaten bir gün giycen bitcek.. satın alıcağın para miktarıyla da başka kıyafetler alırız onun yerine :)) asdfgh

    0|1
    0|0
  • Boyle sorumu olur tabiki alicak.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • o kadar zengin olduğumu sanmıyoru md:

    0|0
    0|0
Yükleniyor...