Arkadaşlar helpp!!! ? +1 özellkle erkekler ;) lütfeen :(

Yarım dönemdir (ünide) bakıştığınız, 1 hafta önce kantinde yer yok diye masanıza oturan, sizinle konuşan, bir kaç gün sonra bahanelerle tel numarası ve face isteyen, ve o tanıştıgınız günden beri hep yanında bir erkek arkadaşı, ve sizin yanınızda bir kız arkadaşınız 4ünüz takılıyorsunuz. bu kişi sizinle çok ilgili ama hoşlandıgını veya hoşlanmadıgını söylemiyor. nasıl anlarsınız hangi hareketleriyle belli eder?


0|0
1|6

En İyi Kız Görüşü

  • İlgiliymiş işte buradan belli yani. Diğer arkadaşının senin arkadaşına davrandığı gibimi davranıyor, ya da diğer arkadaşının sana davrandıüı gibimi? Hayrsa bu bile belirtisi yani :)

    1|1
    0|0
    • cevap hayır :) ama bazen çok yakın bazen sadece arkadaş gibi, facede görsen yorgunum dşyorum dinlenmeni saglama için ne yapablirim düşünüyorum :) diyo ya da buna bnzer şeyler. kantnde oturuyoruz bakışıyoruz arada bazen ugrasıyo bnle snir oluyorum insan sevdigiyle ugrasırmıs dyo ( bir kez ddi) snra bzulmus gbi ypıyorum ya ben saka yapıyorum alınma lütfen diyo. bazen derse grmeyin dyorum dvamszlktan dolayı grmek zrunda klıyolar suratmı asıyorum yapma öyle üzülüyorum dyo. bzen bir bkıyorum snki knkam

    • en iyi arkadşlar bile sevgili oluyoki ama. Normal yani çocuk senin davranşlarndan emin değildir. Aslnda birbirinizden emn olmadğnız için böylesinizdr bence :) zamanla açılr ama yani öyle geldi bana. Aranı iyi tut kız çocukla :) Teşekkr ederim bu arada en iyi cevap için :)

    • ben teşekkür ederim :)

Erkekler Ne Diyor 6

  • utangaç birisiyse biraz geç öğrenirsin. 1 hafta bazen az gelebilir

    1|0
    0|0
    • oof of şöyle söyliyim utangaç mı blmiyorum ama çok kibar, zarif birisi

    • Hepsini Göster
    • erkek onun kız da benim arkadaşım. kız zaten biliyo da..

    • tamam işte ayarla bişeyler :)

  • Sen bu çocuktan hoşlanmışsın,bahane arıyosun açılmaya :)

    1|1
    0|0
    • e orası öyle ben hoşlanıyorum

    • Ben de böyle birkaç kez gitmiş başka kızların masalarına,özgüvene cesarete hasta olan kızlar var.Sempatik buluyorlar o hareketleri falan. Ama benim maksadım o an gözüme kestirdiklerimle tanışmak ve ilerisi için bir şeyler düşünmekti.. Sürpriz bir aşk doğar umudunu da besliyodum.Fason çıktı hepsi :)

  • ya arkadaş canlısı ya da sana kabarıyo

    1|1
    0|0
    • hoşlanıyo diyemezsin öyle mi? sebep? niye diyemezsin

    • Hepsini Göster
    • afedersin ama n**. herkesi kndinle karıştırma tanımadan etmeden hadi bb

    • en sonunda bu olacak yani merak etme ben herşeyi özetledim bb

  • anlaşılacak bir durum kalmamış. herşey ortada

    1|0
    0|0
    • ama açılamadı daha ben de az çok belli ediyorum ve yanılmaktan korkuyorum hoşlanmıyorsa diye ama durum bu yani

  • Az büyüyün* :D

    1|0
    0|0
  • sen hoşlanmışın çocukda hoşlanmış size iyi kankalıklar diliyim açılcak cesaretin yoksa

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...