Bir kadının ne yapması sizin ona olan güveninizi yitirir?

bir kadının ne yapması sizin ona olan güveninizi yitirir?


0|0
3|43

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 42

  • sevgiden daha önemlidir güven meselesi... kırılmak için bahane arar meret... sevgiden kuşkuda düşmeye görsün... saklansanda nafile süslensende... bahene arar ve arayanda bulur... bahaneye gerek yoktur... sevmeyi bırakınca güvenimizde çürür

    0|1
    0|0
  • Söyledikleriyle yaptıkları tutmazsa güvenimi yitirir. Birkaç kez tekrar ettiğinde artık güven problemleri başlar.

    0|0
    0|0
  • 1) Yalan

    2) Güven

    3) Aldatması ( Ahlaksızlık vs.)

    4) Erkeklerle konuşması ve arkadaşlık etmesi

    5) Gizli gizli iş yapması

    6) Verdiği sözleri tutmaması

    0|0
    0|0
  • Ne yaparsa yapsın güvenim yitmez.

    0|0
    0|0
  • Bir başkasını tercih ettiğinde

    0|0
    0|0
  • başka erkeklerle gereğinden fazla muhattap olması,telefonda başka erkeklerle sürekli sohbet etmesi ve telinin çok fazla meşgul olması,yanımdayken teline sürekli mesaj gelmesi ve benden telini sürekli kaçırması acayip bir şekilde sinirimi bozar vede güvenimi fazlasıyla yitirir.genelleme yapmak istemem ama şimdiki kızların büyük bir bölümü böyle malesef..! zaten böyle olmayanını bir bulsam adını bile sormadan sırtayıp gidicem direk nikah masasına oturcam :))

    0|0
    0|0
  • erkeklerle samimiyeti

    0|0
    0|0
  • profil foton çok anlamlı :D

    0|0
    0|0
  • Yalanını yakaladığım an güvenim biter..

    Güven biterse her şey biter..

    0|0
    0|0
  • benle beraberken benden başkasıyla seks yapmasın canımı yesin <3

    0|0
    0|0
  • Benden gizli herhangi bir erkekle arkadaşlık etse dahi güvenimi kaybeder.

    0|0
    0|0
  • Bir kere yalan söyledimi o güven gider o sayede ilişkimi bitirdim ben bu şekilde yani bir yalanını yakaladım ve her zaman şüphelendim

    0|0
    0|0
  • Dışardayken yani benimleyken benen çok diğer erkeklerre bakıyorsa ve ben yokkende başka erkeklerle arkadaşlıktan birazdaha öte yazışmalar yaparsa benim güveni mi yitirir.

    0|0
    0|0
  • Mumunun sönmesi

    0|0
    0|0
  • Bi kiz arkadasm.vardi ondan benim sevmedigim bir erkegi facesinden silmesini istedim silmem dedi ertesi gun ayrildim zaten ozman anladim fedakarlik yapabilen kiz gonlumde tahta oturur sevgisini ispatlamasi

    0|0
    0|0
  • gizli gizli bişeyler yapmayı

    0|0
    0|0
  • Yalan konuştuğunu yakalarsam ona olan güvenini kaybeder.

    0|0
    0|0
  • aldattı ise biter gerisini birde hassas olduğum konulardaki hataları

    0|0
    0|0
  • bir erkek hakkında yalan söylemesi

    0|0
    0|0
  • yalan sölemesi tabii ki de.. hatta dayak sebebidir

    0|0
    0|1
    • Hepsini Göster
    • arkadaşının bayağılığını tesciller ama yeterli değil bence.. Ben yatıyorum, sen kadın döv.

    • nası yeterli değil yeaa ? aazını yüzünü dökerim ki ben ! tabii ki sen bu görüşlere saygı duymayabilirsin.. bendeki zaten biraz aşırı.. ama hakeden dövülür..

  • her hangi bir konuda sizi şüphede bırakması gizli iş çevirmesi bunlar bitirir zaten olayı..yalan demiyorum çünkü kadınlar yalan konusunda gayet başarılar..mis gibi yuttururlar haberin olmaz

    0|0
    0|0
  • gözünü döndürmesi :D kaşı gözü oynamıcak o göz dönmicek o kadar.. :))))

    0|0
    0|0
  • yalan söylemesi en büyük neden olabilir:)

    0|0
    0|0
  • yalan söylemesi yeterli..

    0|0
    0|0
  • Yalan söylemesi, izin vermediğim birşeyi yapması ve arkamdan iş çevirmesi.

    0|0
    0|0
  • yalan talan çalan .

    0|0
    0|0
  • herşeyin başı yalan

    0|0
    0|0
  • Aldatirsa

    YyAlan soylerse...

    0|0
    0|0
  • Başkası için benden soğuması

    0|0
    0|0
  • gozunumu oldururse

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12

Kızlar Ne Diyor 3

  • profil resminden soruya odaklanamadım, resmin güldürdü beni :DD

    0|0
    0|0
  • güzel nikin var deyip çıkıcam :D

    0|0
    0|0
    • Hayır cikamazsin

    • Hepsini Göster
    • tanışıp en az bir 5 dk muhabbet etmediğim kişinin mantığını ölçemem, ee benim tanıdığım kişileri de sen tanımıyorsun, sonuç olarak örnek istemek biraz mantıksızca değil mi ?

    • öncelikle özür dilerim, ikincisi son dediğine katılıyorum yaptığım hatalıydı ama mantıksızca değil çünkü biz yaklaşık bir kitap sayfasını dolduracak kadar sohbet ettik burada, aklımda senin hakkında bir kaç fikir edineceğim elbet, tekrar özür diliyorum hatamdan dolayı

  • Dedikodumu yapması

    0|0
    0|0
Yükleniyor...