70 yasındakı dedem 30 yasındakı kadını napsın ?



Arkadas ben mı gerı kafalıyım dedem mı kudurmus bılemedım .

Ananem 7 yıl once vefat ettı . Dedem de 4 ay once 30 yasında bı kadınla evlendı.

Hayır maddı durumuda ıyı degıl kadın neyın pesınde anlamadık .

Bu işte bir gariplik yok mu ?


0|0
8|24

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 23

  • Nedense özellikle de ülkemizde hacı,hoca ve dede sınıfı insanların bu kadın düşkünlüğü üzerinde tez yapılacak bir konudur kanımca...

    0|0
    0|1
  • dedenin gizli parası falan vardır ne belli :)

    0|1
    0|0
  • Dedenin esine sor .

    Evliligi kudurmuslar mi yapar ? 60 yasinda bir Kadin olsaydi normal mi diyecektin hadi o Kadin da 70 yasinda olsun normal mi diyecektin ?

    Anannenin fevatindan 7 yil sonraki evlilik cok yadirganmamali ... Hayat devam ediyor ...

    0|0
    0|0
  • emeklı maası bıle kalsa yeter dıyen olabıır

    0|0
    0|1
  • dedeyi anladımda 70inden sonra azmıştır belki ama kadın daha 30 yaşında :D deden bence kadını kandırmış malım mülküm var diye. ya da deden sizi kekliyor. :D

    0|0
    0|0
  • Yahuuu adamın canı çekmiş anladıkta, kadın ne diye gitti 70 yaşında adamla evlendi ? Soruyu iyi okuyun, 30 luk hatun dedeyi ne yapıcak ? Evet kesinlikle bişey var. Artık dede ne deyip kandırdıysa hatunu ?

    0|0
    0|0
  • amcanın pipisi hala sönmemiş helal ossun imrendim :'(

    0|0
    0|0
  • Evlerden ırak :D ya gönül desem denmez ama işte.. 30 yaşındaki kadın en fazla 40-50 yaşında biriyle evlenir yani :/

    0|0
    0|0
  • 30 Yaşındaki kadın 70 yaşındakini napsın? olmalıydı bu soru ama, o kadar denyo bir kadındır ki. Dedenin kendi üzerine bir evi falan varsa ona göz dikmiştir bana kalırsa. Çok zenginliğe gerek yok. Evi varsa direk kadına kalacak.

    0|0
    0|0
  • gençlerde olmayan kocaman birşeyler vardır belki dedende :)

    0|0
    0|0
  • yorumlar çoğunlukla deden üzerine ama bir de kadın açısından bakmak lazım..Kadın ilk defa mı evleniyor..Dul falan mı?Eğer dul ise kafa dinlemektir amacı önceki kocasından ya da yaşantısında neler yaşamıştır kim bilir?

    0|0
    0|0
  • ben sana bunları anlatıcam sonra :D

    0|0
    0|0
  • ah dede vah dede sen neymişsin sen dillere düştük senin yüzünden :D asdfsg

    0|0
    0|0
  • Kadının bir rahatsizlıgı falan yok dimi :)) gozlerle alakalı encokta :)

    0|0
    0|1
  • Dede nin sağlam kalmış demek ki gizli mabetleri var yaşı 70 olabilir ama işi bitmemiş demek ki niye hor görüyon :)

    0|0
    0|0
  • Canı çekmiştir boş ver.

    0|0
    0|0
  • Sevinceğine üzülüyosun. Mesir macunu çöz adamcağıza

    0|0
    0|2
  • bende anlamdım ama tanıdığım ve aynı durumda olan biri var ve çocuğu oldu :D

    0|0
    0|0
  • Dedenin hazinesi sağlam çalışıyor herhalde asdsafasaf parasını olmayana kimse gitmez

    0|1
    0|0
  • sanırım ya özürlü ya da çok saf.

    0|0
    0|0
  • aşkın yaşı olmaz adam evlenmiş yapacak bir şey yok napacan katlanacan

    0|0
    0|0
  • peki aklınıza gelen bişey yok mumaddi durumuda iyi değil diyosun evi arabası miras bırakıcağı herhangi bişeyi var mı? veya o yaşta birine banka kredi verirmi bilmiyorum ama aklını karıştırıp kredi çektirtebilir mi ? sen hiç konuştunmu kadınla nasıl biri ?

    0|0
    0|0
    • Hayır dedem cın gıbıdır oyle cıtır falan dye kanmaz.

      kadınla konustum saf da değil gayet duzgun duruyor.

    • istediği kadar cin olsun kadınlar şeytandır herşey beklenir onlardan :)

  • aynen gardas

    annemin dayısı 65 yaşında

    2 tane dost yapmıs adam kendine .d

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • 70 yaşındaki adam 30 yaşındaki kadınla herşeyi ypar da 30 yaşındaki kadın 70 yaşındakiyle ne yapar bence asıl sorun burada.

    0|0
    0|0
  • garip...belki dedenın sızden gızlı hazınesı vardır

    0|0
    0|0
  • dedenin bence sizden gizlediği mal varlıgı var kadın bunu bılıyo :D ya da kadın hafiften gerzomat... en olmadı miras kalır bana dıye ne götürsem kardır demiş..

    0|0
    0|0
  • Yazik be adama cani cekmistir olur oyle olur .d

    0|0
    1|0
  • yorumları okudum o zmn tek bir cevap kalıyor. kadın dedene vurulmuş bu kadar :)))

    0|0
    0|0
  • Ciro gani ganiyse hanii..

    0|0
    0|0
  • belki kadın zor durumdadır ne bileyim

    0|0
    0|0
  • Canim yazin ilgilimi cekti benimde anneannem 3 yil önce vefat etti dedem evlenmek üzere ama evlenmeden kadinin üstüne 2 ev yapti zamaninda anneannem yasamafi görmedi elin kadini yasayacak:(

    0|0
    0|0
Yükleniyor...