Galatasaraydaki başarısızlığın sorumlusu kim?

Evet arkadaşlar başarılı bir takım vardı.2 senedir başarıdan başarıya koşan,bize birçok mutluluğu yaşatan.Fakat bu sene birşeyler oldu bu takıma.Peki sizce sorumlusu ne,kim?

Güncellemeler:
Bence oyuncuların başarıya doymuş olması,ruhsuzluğu ve de mancininin dizilim ile kadro üzerindeki sürekli değişiklikleri.

0|0
3|13

En İyi Erkek Görüşü

  • En başta 2 senedir başarılı olan takımın hocasını hemde deplasmanda BJK galibiyetinden sonra gönderen yönetimin. Daha sonra Mancininin oyuncu tercihleri(kısmen) daha çok oyuncuların yerleri. Şimdi bu futbolcularla olmaz öyle böle diyenler olucak 2 senedir takım tıkır tıkır oynuyodu kaybettiğimiz maçlardada oynayarak hakkını vererek kaybediyoduk. Burak gol kralı kaç maçtır gol atamıyo Burak sağ açık sneijder sol açık ikiside mevkinin adamı değil Sabrinin sol bek oynadığını biliyorum ben :) Yap taktiği 4-3-1-2 o 1 olanda yani forvet arkası sneijder diğerlerinide kur ztn yerleri belli bak bakalım nasıl oynanıyo :)

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Boşuna mı diyorum. Fatih gittiğinden bu yana bunlara bi' haller oldu diye. Fatih gazı herşeye bedel oluyordu. Ama dönmez. Hele Ünal aysal varsa.

    0|1
    0|0
  • Roberto Mancini her maça farklı kadro ve farklı taktikle çıkarsan bu takım bu hale gelir

    0|1
    0|0
  • Mancini şerepsizi ..

    Her maça farklı kadroyla çıkılır mı lan ?

    Ünal başgan aklını başına toplayıp bişiler yapmalı yoksa isyan çıkarıcaz ..

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Sana bazı yerlerde hak veriyorum oyuncular başarıya doymuş gibi mücadele ediyor zaten Sneijder gibi Drogba gibi kariyerinde sayısız başarılara ulaşmış,defalarca final maçlarına çıkmış oyuncuları gelipte Kayseri maçına motive etmek zordur

    0|1
    0|0
  • Ünal aysal mancini

    0|1
    0|1
  • İş teknik kadroda bitiyor. Yoksa sağlam bir kadro var.

    0|1
    0|0
  • mancini .

    0|3
    0|0
  • Sarbi

    0|0
    0|4
  • roberto mancini

    0|1
    0|0
  • yönetimin ilk baştan beri bir hatası var

    0|1
    0|0
  • Fatih Terim'i elinde tutamayıp da Malcini gibi beceriksizi başa getiren yönetim

    0|1
    0|0
  • oyuncular başarıya doymuş diyorsun bu Snejder ve Drogba için geçerli diğerleri GS oyuncusu değilmi ?

    0|0
    0|0
    • 2 sene üst üste şampiyon olmuş bir takım var,şampiyonluk ilk seneki gibi onlar için büyük bir hedef değil.İlk baştan beri boşladılar ligi,sen 2 sene önceki hırsı görebildin mi takımda?

  • açıkcası mancini zate fatih olsa Fener yine bu sene şampiyon olurdu.

    0|0
    0|1
  • Aysal eleman dediği adamı göndererek takıma en büyük kötülüğü yaptı zaten

    0|1
    0|0
  • Hepsi karaktersiz ruhsuz .Selcuk drogba telles muslera hepsi karaktersiz.Adamlar para'sına bakar para bunlar için herşeyden önce gelir.Mancinide öyle zaten.Ontivero hajrovic felan hep boş topcu gs'yi kullanarak bazıları cebine para koydu köpekler.

    0|1
    0|2
Yükleniyor...