En son kişiliğinizde çözdüğünüz bir düğümü yazın buraya hadi :)

Ben bu öğlen bana illa bir şey yapmalısın dendiğinde sinirden duvarlara yumruk atma kıvamına geldiğimi gördüm tekrar ve düşündüm, neden sinirleniyorum diye.

Çocukluğumdan beri okul olsun aile olsun bütün insanların benden bir şeyler yapmak zorunda olduğumu söylemesinden bıktığımı fark ettim. Evet bir düğüm daha çözüldü kişiliğimdeki :)

Sizin var mı çözdüğünüz düğümler şu sıralar ? ^_^

link (mükemmel altyazı sonuna kadar dinleyin :D)


0|0
15|7

En İyi Kız Görüşü

  • chelsea hadi sana bugün 5* verdim..

    gizlilerin yerini tutmayız ama idare et :/

    yok cok karmasıgım bu aralar..

    çözemiyorum inan..

    0|1
    0|1
    • gizlilerin yerini tutmayız derken ? :D

      denemeye devam et bence daha çok düğüm olmadan hayatında

    • Hepsini Göster
    • tamam bu da bir başlangıç sonuçta ^_^

    • adam baslangıc olsun işte..

      gulun gulumsettı chelsea tesekkurler.. :)

Kızlar Ne Diyor 14

  • dugum cozen degilde atanmisim onu gordm.

    0|1
    0|0
  • bende bugün benimle ilgilenmeyen insanları kafaya takmak yerine benimle ilgilenen insanlarla mutlu olmayı denedim :)

    0|1
    0|0
  • değersiz insanlara değer vermemem gerektiğini bir kez daha hatırladım

    0|1
    0|0
  • Kaynanam beni seviyomuş :)

    0|1
    0|0
  • İnsanların kolay kolay değişmediğini anladığımı anladım.

    0|1
    0|0
  • en son çözdüğüm düğümmm hayat yaşamaya fazlasıyla değer olduğunu veee boş şeylere kafa taktığımı anladım minnoşummm ^^

    0|1
    0|0
    • offff tam beklediğim cevaptı ablam ! ^_^ süpersin bu performansı hep bekliyorum senden ablam şebek gibi gülelim hayata sürekli ehehe :DDD

    • aynen ablacım artık hep gülelimmmmm :-*

  • Ben düğümleri gevşetiyorum ama çözemiyorum :) yani bir kaç neden buluyorum ama tam emin olamıyorum hiç.

    0|1
    0|0
  • çok istediğim şeyleri başarabildiğimi.

    1|1
    0|0
  • Kişiliğe giriyormu bilemedim ama neyse işte kendimle ilgili son tespitimi paylaşıyım, sendenmi esirgiyeceğim,hatta facebookuta 57 dk önce paylaştım buyır :)

    Zekam giderek artıyor olabilir ama hızım yavaşlıyor :/

    link

    1|0
    0|0
    • cesooo akşam akşam güldümmm :)

    • Hepsini Göster
    • yok ablam ben ince kalın anlamam öyle aklıma geleni söylerim üstü kapalı mesaj falanda yok bende olamazda zaten o kadar zeka :D zekanında dahil olmak üzere her şeyin fazlası zarar :) beni seveceksen saflığımı sev ^_^

    • ben senin her halini seviyorum :) maviş maviş :)

  • ben trip atıyormuşum meğer o.O :O

    0|1
    0|0
  • takmayacaksın tak açacaksın diye bir slogan vardı.keşif üstüne yoğunlaştım.

    0|1
    0|0
  • Daha sabırlı olduğumu

    0|1
    0|0
  • Ben bugün hiç kızmadan birilerini kendi haline bırakabildim öylece.

    0|1
    0|0
  • İlk defa birine baglandim he..

    Sipsevdi bir insanimdir halbuki o_O

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Şu sevgili muhabbeti tam bir düğüm. Önceden herkes te var bende takılayım diyordum, takıntı olmuştu. Böyle olunca işler sarpa sardı. Sonra boş işler olduklarını anladım. Çünkü zina denen olayın farkına vardım. Sevgili olununca düşündüğüm düşler adası hayalleri suya düştü. İş ciddiye bindi. Tabi evleneceğimiz insana ihanet edemedik ve bu düğümde böylelikle çözülmüş oldu. :)

    0|1
    0|0
  • Zamanı boşa geçirmek bana mutsuzluk veriyor. Bunun farkına vardım.

    1|1
    0|0
  • uzun soluklu projelerde değilde kısa aktif projelerde daha mükemmel sonuçlar aldıgımı gördüm

    0|1
    0|0
  • Asuman krauseyi çok beğendiğim gerçeği =(

    Bildiğin zevksizim =)

    0|1
    0|0
  • IQ mun 142 olduğunu öğrenmem ağzım açık kaldı ben kendimi gerizekalı gibi görüyordum

    0|1
    0|0
  • sen öcüsün, bu profil resmin beni korkutuyo

    0|0
    0|0
    • profilimde zaten ben kötüyüm öcüüüü yazıyor lan :D

    • Hepsini Göster
    • tatlı falan değil,aynen şeytana benziyor,ama sen neden kız resmi koyma ihtiyacı duydun onu merak ettim

    • kendimi fotojenik bulmuyorum, bu kızda tam vermek istediğim pozu vermiş hemde saçları mavi gözleri kırmızı değişik bir tarz daha ne isteyeyim :D

  • oha lan herif süper tutturmuş altyazıları :D

    benim bütün hayatım kördüğüm olmuş hangi birini çözeyim :)

    0|1
    0|0
Yükleniyor...