Herkese mavi boncuk dağıtan bir erkek bana karşı ciddi davrandı böyle davranmasının anlamı ne

herkese mavi boncuk dağıtan tipte bir erkek her gördüğü kızla flört edebilir bir potansiyelde karşısına çıkan kıza hemen flörtiz hareketlerde yapar hatta aynı anda bir kaç kızla sevgili olma çabalarıda var bunu yaparken gördüm kendisini kızları evinede götürür onların evinede gider şimdi böyle bir erkeğe ilgimi belli ettim başta kendiside ilgilenmişti benle ama istemedi üstü kapalı olmayacağını belirtti böyle herkese mavi boncuk dağıtan bir erkek bana neden ciddi davrandı yorumlayacak olan varmı

Güncellemeler:
kızları evine götürüyor onların evinede gidiyor ama bana karşı mesafeli davranıyor nedeni ne olabilir sizce
her gördüğü kızla samimi olan bir tip bir cafeye gitse oradaki garson kızlarla bile samimi oluyor

0|0
3|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Helal ona ..iyi sevdim bunu..senden korkuyo olabilir?

    seni yeterince güzel bulmuyo olabilir ve ona yapışmandan çekindiği için araya mesafe koyuyordur?

    sen ona ilgilisin ve aynı yerde çalışıyosanız ..seni çekici bulmuyosa '' aman bunla adım çıkmasın' diye düşünüyo

    sen böyle bir adam benle niye ilgilenmiyo dioysan muhtemelen niyetin ciddi ilişki değil ..sende niyetini belli et bence seks istediğini belli edicen ee tabi ve en onemlisi adamın başına bela olmayacagınıda beli etmen lazım yoksa sana karşı hep böyle davranır ...

    Hiçbir erkek böyle mız mızcı kız istemez..tutruur evlenelim felan fialn ..adam ne güzel hayatını yaşıyor kerizmi evlensin,bundan şikayet eden kızlar erkek olsa eminim onalra böyle yaşamak ister ama nerde ..turk kızlarında bunu itraf edecek beiyn bile yok neyse :)

    Bi ihtimal daha var ama bunun doğruşuğu çok düşük ama sen bunu istiyon tabi..oda adam sana karşı ciddi hisler besliyo..ve cekiniyo, acılamıyor.seni öylesinde goruştuğu bir kız olarak kalsın istmeiyo..

    ben sana söylim bu adam zengin arabasıda şekil.:) kızlar ..konuşmayı felan zaten biliyo ama onu istemendeki sebepler arasında para olabilirmii ?

    0|0
    0|0
    • ya adam ne zengini çulsuzun teki :) şekil arabasını bırak arabasıda yok hiçbirşeyi yok fakir biri

    • istediği gibi yaşayacağı başına bela olmayacağı kızlarlamı görüşüyor demek istiyorsun

    • aynen oyle ...seni beğenmemesi ihtimaller dışındaysa ..senin ciddi illişki istmenen yüzünden senden uzak duruyo ..sende onla oylesine olmak sitiyosan yani seks için isyionsan bunu ona berlirt senile hemen olacak :)

Erkekler Ne Diyor 5

  • Damara göre şerbet

    0|0
    0|0
    • kız neyse ona göremi davranıyor diyorsun

    • Hepsini Göster
    • o kızlar gibi davranayım dedim yemeğe çağırdım gelmedi kabul etmedi peki neden böyle davrandı sence

    • Hmm o halde cozumleme yapamam net olarak sen faha iyi karar verirsin buna

  • başka bir taktik deniyordur arkadaşım ;)

    0|0
    0|0
    • ne taktiği

    • çapkın adamın kendine göre taktikleri vardır arkadaşım.


      bazısını ilgi manyağı yapar. bazısına ciddi yaklaşır bazısına yüz vermiyormuş gibi davranır bitmez bu taktikler ;)

  • koleksiyonun son versiyonusun canım kutuya gidicek haberin olsun

    0|0
    0|0
  • ciddi düşünüyodur belki

    0|0
    0|0
  • tabi ciddi davrancak. sana diğerlerine davrandığı gibi davranınca hemen aşık olmuşun baksana,gidip demişin hemen. bir daha uğraşamam demiş fazla takılmıyo senle

    0|0
    0|0
    • çevresinde onla ilgilenen çok kız var evine bile giden kızlar bunlar

    • Hepsini Göster
    • ona istenilmeyecek bişey yapmadım :(

    • senin diğerleri gibi davranmanı istemiyo. uzak duruyo işte

Kızlar Ne Diyor 3

  • ilgiyi hissedince bir haller oluyor bu insanlara ondandır belki

    0|0
    0|0
  • böyle bi' erkekle işin ne bacım

    0|0
    0|0
  • adi üstünde capkin yani

    0|0
    0|0
    • çapkın biri bana neden mesafeli davrandı sence yorumun varmı

    • belki sen o bildigi kizlardan degilsin diye...

Yükleniyor...