Nasıl gönlünü alabilirim? Beyler bir dakika bakar mıydınız :)

Canlarım ben erkek arkadaşımı çok zorladım sanırım fena kıskandırdım bin kere uyarmasına rağmen istemediği şahsiyetlerle muattap oldum en sonunda beni her yerden sildi engelledi 1 aydır görüşmüyoruz 1 hafta önce arkadaşımla konuşmuş bayağıi küfretmiss konuşmasını istemediğim şahsiyetle hala konusuyodur o filan demiş beni zora soktuğunda kendisi gırgır şamatadaydı şimdi uğraşsın işte demiss bıraksın peşimi filan demiş aynı stresi yaşayamam demiss Kova burcuydu nasıl gönlünü alabilirim 2 kez de yanına gittim ama nafile ...

Güncellemeler:
not : onu cokk özluyorummmmmm :(((

0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • kalbiyle oynayıp kırmasını ve sonra tamir etmesini bileceksin ne güzel İSTANBUL be :S

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • İyi halt etmişsin aferim sana. Sana yaptığı yapacağı her şeyi zerresine kadar hak etmişsin. Küfür etmesi ahlaki değil ama ne yapsa haklı

    0|0
    0|0
  • Eline sopa alip Arı kovanına çomak sokmak gibi birşey senin bu dediğni, geri dönüşü olmaz, olsada herşey eskisi gibi olmaz...

    Geçmiş olsun...

    Bundan bir ders çıkart birdaha düşme ayni hataya..

    Önümüzdeki maçlara bakalım de vaz geç ;)

    0|0
    0|0
  • kova burcunu falan anlamam hangi erkek olursa olsun bunu yapar barışacağınıda düşünmüyorum...

    0|0
    0|0
  • Bu demek istemezdim ama bu is artik zor be olmaz yani sende unut artik

    0|0
    0|0
  • Bana soracak olursan yavaşdan karşısına çık selam ver eğer selamını almazsa trip at haklı duruma çık o koşsun bu sefer kızların biz erkeklere her zaman yaptığı şey :)))

    0|0
    0|0
    • Kosacak olsa zaten silmezdi trip atmasi s...nde bile olmaz

  • işin çok zor yaaaa

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...