Fifa oynuyorum sizce garipmi?

Fifa 14 oynuyorum bir kiz z olarak garip mi sizce?

Erkekmisin niye oynuyorsun diye takilanlar varda sormak istedim.


0|0
7|19

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 18

  • Genelde kızlar erkeklerden bu konuda şikayet ettiği için garipserler. Garip bir şey yok ortada. İtici veya çekici etken değildir.

    cut.

    0|0
    0|0
  • isteyen istediğini oynar zaten fifada turnuva moıdu yok canımıy sıkıyor

    0|0
    0|0
  • yo bence çooookkkk seksi böyle devam et erkekler kendilerinin hallerinden anlayan kızlara bayılır ama fazla kaptırma dikkat et kendine :):):)

    0|0
    0|0
  • Farklı olman garip olduğun anlamına gelmez belkide gelir ama kimin umurumda

    0|0
    0|0
  • de_dust kuruyorsan sen de bizden sayılırsın artık

    haşırt.

    0|0
    0|0
  • kapışalım mı 😊

    0|0
    0|0
  • milletin ağzı torba değil ki bağlayasın boşver oyununu oyna sadece erkekler için yapılmıyor oyunlar

    0|0
    0|0
  • yok neden garip olsun sadece ilginz:)

    0|0
    0|0
  • Zevkli kızmışsın vesselam.

    0|0
    0|0
  • neden garip olsunki

    0|0
    0|0
    • ya ne biliyim etraftan falan duyumlar aliyorum erkek fatma diiyolar ama zevkli banane

  • Fifa bilen kızları evlenilecek kız listeme ekliyorum.

    0|0
    0|0
  • Elalemin lafına ne bakıyorsun. Bence coyistiği o takılanların eline ver.

    0|0
    0|0
  • ps4'de oynuyorsan online kapışalım

    0|0
    0|0
  • Benimle evlenir misin? :D

    0|0
    0|0
  • asık oluyorum galiba

    0|0
    0|0
  • ne alaka ne güzel işte :D

    0|0
    0|0
  • yuh artık. çok itici walla

    0|0
    0|0
  • Metin2- Cs oynayan kızlarda var :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Hiçte garip değil bende oynuyorum fifa metin2 call of duty gibi oyunlar diğer oyunlarda kurgu animasyon grafik hiç bişey yok en iyisi erkek oyunları

    0|0
    0|0
  • ya Fifa iyi değl ya ben Pes seviyorum

    0|0
    0|0
  • haha bence degil bende kız olarak wolfteam oynuyorum :D

    0|0
    0|0
  • mario oynuyorum ben de.. piremsesi kurtaramayınca

    pes edip pes atıyorum <3

    0|0
    0|0
  • banada öğretin hep bana bana olmasın

    0|0
    0|0
  • Gayet normal.

    0|0
    0|0
  • sen ne diyosun ben internet cafe de oğlanlarla kit atıyodum yenmişliğim bile var :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...