Gözlüklü biriyle çıkmanın verdiği kötü bir his falan oluyor mu?

mesela yanınıza gözlüklü bir çocuk geldi. eli yüzü düzgün kıyafet felan neyse..sakallı vs. geldi tanışmak istediğini falan söyledi. gözlüklü diye çekinir misiniz tanışmaya. yani nası desem hoş olmuyo gözlüklüler falan mı dersiniz. itici geliyo yakışsa bile.. bir de gözlüklüleri terslermisiniz öyle bişiyle gelse

bi de şey var.. gözlüklü sevgilisi olanlar nası tanıştığını yazarsa. ve gözlüklü biriyle çıkmanın verdiği kötü bir his falan oluyo mu.

Güncellemeler:
ya ne biliyim gitsem birine tanışmak için konuşsam terslencek gibi hissediyom
yakışıyo gözlük. kötü değil. bakıştıklarımız oluyo. sevenlerde çok oldu. çıkmadım falan ama.. ne biliyim hoşlandığım kız var. bakışıyoz ama anlayamadım kızı tam. gidip konuşsam tersler gibime geliyo. çünkü çook fazla tatlı
ya biraz olayları şakaya vuran bir tipim. yani konuşurken olsun falan. cümleleri hep en komik nası olur diyerekten seçerek konuşuyom kızlarla. hemen bir anda bir komik olur diyip öyle cevap veriyom mesela. herkes sempatik diyor. kızlar olsun, eskiden lisedeyken bayan hocalarım olsun. ama tanışmak için kendim olsam. çocuk gibi der sanki ? napcam

0|0
6|5

En İyi Kız Görüşü

  • Sen takıntı yapmışsın bu konuyu.etrafındaki insanlara da gözlük konusunda yakınıyorsan eger akıllarında bile yokken onların da olumsuz düşünmelerine sebep olursun.bence bir sıkıntı yok dert etme.illa biseyi dert etceksen gözlüklü oldugundan biraz kısıtlı öpüşcen onu düşün:D

    0|0
    0|0
    • nası niye ki :) aaaa tabi yaaaa.. senin arkadaşın var mı gözlüklüyle çıkan.. ne gibi sorunları var. şikayetçi mi :D

    • Hepsini Göster
    • Bide öpürken yakın nefes teması sonucu gözlugun buğulanırsa hic olmaz:D en iyisi öyle bir anda baştan cıkarmak

    • halalolooopp--yap bırak yani :)

Kızlar Ne Diyor 5

  • bendede gözlük var çok şirin oluruz falan :D

    0|0
    0|0
    • resminde yzün gözükmüyo ki ayrıca darılma ama: hoşuma giden gözlüklü kız olmadı neden bilmiyorum: ama gözlüklü güzel kız çok var da benim yakınlarımda değiller

  • bnim gozluk takintm var.^_^

    0|0
    0|0
    • yani?

    • Hepsini Göster
    • modahaftasi.org/resim/sa%C3%A7-d%C3%B6k%C3%BClmesi1-300x200.jpg

      saçlarım oralardan dökülmeye başladı ve. tam tepesinden bakınca da boşluklar seyreklikler var :/

    • ama gözü bozukk:/ ?

  • Lann bende gözlüklüyüm,bi garip hissettim şu an kendimi :/

    0|0
    0|0
    • ya ne biliyim gitsem birine tanışmak için konuşsam terslencek gibi hissediyom

  • ne alakası var gozlukluyse ne olmuş yaa

    0|0
    0|0
    • itici gelmez mi.. örneğin ben yağmuru falan sevmiyom . gözlük mafoluyo diye. ve biton sorunu var. sanki kızlara gözlüklüler itici geliyodur gibime geliyo. ama diğer yazıları okuduysan-yorumları- sempatik bulan ve seven çok olmuştu. sadece bu kıza karşı kötü hissettim kendimi ya beğenmezse diye.

    • Hepsini Göster
    • ne var bende bazen kullanmiyim ayy gozlukte ne varmis

    • bi üst yoruma baksana :/ ben sürekli takıyom...yok mu öyle arkadaşların

  • lens kullan madem bu kadar takıyosun ha bence gözlük sıkıntı değil içi düzgün olsun kızlar tanıdıkça seveer :)

    0|0
    0|0
    • gözlük yakışıyo çıkarmak istemiyorum. sadece kızların gözlüklülere tepkisi kötü gibime geliyo

    • Hepsini Göster
    • :D iyiymiş saol

    • kızın arkadaşıyla tanıştım. aynı memleketteniz ama fazla muhabbetimiz yok ? nası dicem

Erkekler Ne Diyor 5

  • bence bu düşünce aşşağılık kompleksinin getirisiçok çekici bulanlar var mesela ben kadınlara yakıştırıyorum

    0|0
    0|0
    • ya ne biliyim gitsem birine tanışmak için konuşsam terslencek gibi hissediyom. gitmesem daha iyi gibi me geliyo

    • Hepsini Göster
    • daha ne istiyosun o zaman * :D git konuş

    • ama ne biliyim, çok güzel kız. dediklerimi de o kız yapmıyo tabi. onunla tanışmadık bile,sadec uzaktan bakışmalar ve aşık oluyom gibi :/

  • onu bunu bilmemede gözlüklü kadınlar ilgimi çeker. eski hatunada sırf bu yüzden gözlük hediye almıştım.

    0|0
    0|0
  • Benim askerde bir arkadaşım vardı. Saçları dökülmüştü ama bir gözlük vardı sırf karizmaydı =)

    0|0
    0|0
    • modahaftasi.org/resim/sa%C3%A7-d%C3%B6k%C3%BClmesi1-300x200.jpg

      saçlarımda böyle dökülmeye başladı bide

    • Aynı arkadaşımda öyleydi. Ama ben gözlüğü çıkarınca ona yakıştırmıyordum. Gözlüklü şekil duruyordu. Gözlük seçimi önemli.

    • resmi varsa atar mısın bi

  • gözlüğü karizmaya çevirebilirsin yanları renkli gözlükler çok yakışıyor

    0|0
    0|0
    • yakışıyo gözlük. kötü değil. bakıştıklarımız oluyo. sevenlerde çok oldu. çıkmadım falan ama.. ne biliyim hoşlandığım kız var. bakışıyoz ama anlayamadım kızı tam. gidip konuşsam tersler gibime geliyo. çünkü çook fazla tatlı

    • Hepsini Göster
    • özgüvenin artacak böylece aynaya bak ve ben ne kadar yakışıklıyım filan de yanında arkadaşın varken dersen daha fazla etki eder yakışıklıysan kendinede güveniyorsan git kıza söyle seni seviyorum deme benimle çıkarmısın de

    • tanışalım mı ya benzer bişi? çıktığı var mı bilmiyom

  • sende gözlüklü bir hatun bul hacı :D boy boy gözlüklü bebekleriniz olur, çok tatlı ya :P

    0|0
    0|0
Yükleniyor...