Kapat

Senden etkilenmedim .... bu bir kıza söylenir mi *

biri bana bunu resmen söyledi . senden etkilenmedim . ama hoş kızsın görüşürsüz konuşuruz dedi . birde aylar sonra kendi arıyor beni . madem etkilenmedin ne konuşuyorsun . bu erkekler ne gerizkalı anlamıyorum ya beni mi buluyor bunlar . acayip bir çekim olmadı olsa zaten o zamanlar seni arardım aramadım diyor . eee ne yapayım bunları dinlemek zorunda mıyım ?benim için en büyük kriter güzelliktir diyor birde kendi tipine bakmadan ..


0|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Estağfurullah senin kadar geri zekali olamayiz imkani yok

    nasil hosuna gittimi

    0|0
    1|0
    • ne diorsun be aptal yaratık

    • Hepsini Göster
    • ee ne tiribe giriyorsun madem sana ne

    • tripe gerizekalilar girer:) maden neden boyle yazdigimi anlayamacak kadar geri zekaliyiz "bu erkekler ne gerizkalı anlamıyorum ya " neden anlamadigin belli :)

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 4

  • Resmen seninle dalga geçmiş etkinlenmediysen neden çağırıp buluşursun gerizekalı harbi ama genelleme yapmayalım lütfen :D Koy tekmeyi gitsin.

    0|0
    0|0
    • aynen yaa . ne çağırıyorsun o zaman . kim o ya dalga geçicek i*ne işte

  • Soru 1095676 bunu da sen sordun sanırım :/

    0|0
    0|0
  • Bişe diyimmi sen bu adam hakkında böyle konuşuosan onu sevmiosun demektir bir an önce uzaklaş derim bu tavsiyimdi..Soruna gelecek olursak gayet kıza söylemesi normal ya söylemeyipte kızı seviomuş gibi davranıp onu kullananlardan olmamış hiç olmazsa

    0|0
    0|0
    • e ne arıyor madem aramasın bunları söylemek için aranır mı hem görüşelim diyor

    • Hepsini Göster
    • egosunu tatmin etmek için kullanıyordur..vakitt geçirmek için kullanıyordur..Seni her anlamda kullanablir benim orda sana demek istedim sana karşı niyeti ciddi değil senden hoşlansa seni sevse seni gördüğünde bile kalbi atar yerinde duramaz..kaldıki senden etkilenmedm die asla demez diyemez senden etkilenmedim ama konuşmak isterim die rim adam sana ciddi gözle bakmıordur..ama asıl amacı ne bunu tabiki ben bilemem

    • ciddi değil zaten onu bizde bilioruz ... senden etkilenmedim diyerek ne kullanıcak beni . ben bu laftan sonra zaten kıçını yırtsa dönüp bakmam ki . vakit geçirmek için mi kullanıyor onla buluşan mı var onu arayan mı var . köpek gibi kendi geldi ayağıma ..

  • Başkasını bulamadı boşta kaldı sende deniyor şansını bence avucunu yalamasını söyle =)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • dürüst olsalar suç

    yalan konuşsalar suç

    ölsün mü bunlar ):

    0|0
    0|0
    • dürüst olsun olmasına . ama neden arıyor o zaman ... neden görüşmek istiyorsun haa evet gebersin it

    • haklısın gizliş ):

  • haspaya bak sen :) hadi o anlatıyor sen neden dinliyorsun?

    0|0
    0|0
    • çünkü ben salağım . kaldım öyle ne diyeceğimi şaşırdım ya . sonradan idirak ettim . hayır tamam etkilenme ne görüşmek istiyorsun o zaman salak

    • sen ne dedin peki görüşelim deyince

    • başta görüşelim dedi tamam dedim . ama bu etkilenme mevzusuna girmedi o zaman . neyse sonra iş yerinde görüşmek istedi ben istemedim tabi . bir cafede vs buluşalım dedim yok diyor olmaz bana güvenmiyorsun . hayır dedim güvenmiyorum bir kere görmüşüm . sen beni ne sanıyorsun falan diyor salak . sonrada dedi işte ben senden çok etkilenmedim ki . etkilenseydim bunca ay beklemezdim vs . benim çıtam yüksek . o zaman dedim bye hadi defol

Yükleniyor...