Sabah kalktığınızda aklınıza ilk gelen şey nedir ?

Eevet sabah kalkıyorsunuz direk aklınıza ne gelir ? Ya da kalktığınız da ilk ne yaparsınız ?

Mesela ben gözlerimi açar açmaz yastığımın altından telefonumu çıkartıp saate bakarım eğer erkense daha hemen geri uyurum :) Eğer kalkarsam da aynanın karşısında oyalanırım azck.. Peeki siz ?


0|0
18|51

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 50

  • Rihanna (=

    0|0
    0|0
  • Saatin kaç olduğuna bakarım..

    7 falansa kahvaltı alışverişi için erkendir, market açılmamıştır, yatağımın içinde 8'i beklerim..

    0|0
    0|0
  • Uyumadan önce ve sabah uyanınca su içerim.

    Sonra kahvaltı, diş fırçalama ve traş gelir.

    Yanımda biri var da, ben mi öpmedim... :D

    Birlikte uyuyup uyandığım bir kadınım olsa, sudan bile önce gelir...

    0|0
    0|0
  • uyanir uyanmaz saate bakiyorum bu siralar cok uyanir uyur oldum uykum dengesiz.

    0|0
    0|0
  • saat kuruludur

    06:00

    önce besmele cekerim

    sonra herzaman ki gbi kendimi gererim

    sonra abdestimi alırım üstümü yavaş yavas giyerim.

    0|0
    0|0
  • eskiden olsa bu soruya sevgilimden mesaj geldimi diye direk telefon a atarım derdim ama şimdi aklıma ilk gelen şey 5 dakika daha uyumak :D

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Babam gelir sonra zihnimi yoklarım rüyamda gördümmü diye

    0|0
    0|0
  • Uyandıktan sonra tavanla romantik bir bakışmadan sonra gözlerim boşluğa dalıp gider :D

    0|0
    0|0
  • tuvalete gitmeliyim..

    0|0
    0|0
  • direkt olarak hain planlarkurmaya başlarım hihihihihi :D

    0|1
    0|0
  • Çocukken uyandığımda hayal kurardım sonra hayalim gerçek oldu o anların gerçeksi görünüşünün heyecanı ile uyandım daha sonra ise hayal kırıklıkları ile. Şimdi ise uyandığımda aklıma gelen ilk şey gördüğüm kabuslardır..

    0|0
    0|0
  • kalkar kalkmaz banyo tuvalet faslı el yüz yıkar çıkarım ve evde ufak bir devriye yapar ev halkına göz atarım kim ne durumda napıyo diye sonra kahvaltı faslı derken kahvaltı sonrası çay ve sohbet derken sürer gider.

    0|0
    0|0
  • Sabah sabah arabayı çalıştırıp nasıl ısınacak onu düşünüyorum kuzum

    0|0
    0|0
  • sevdiğim geliyor aklıma

    0|0
    0|0
  • kalktığım gibi bilgisayarı acarım hemen mynet e sonrada facebook a bakarım

    0|0
    0|0
  • Şükretmek sonra yimah yemek..

    0|0
    0|0
  • Ciş:)cevap kısaymış çişşs:)

    0|0
    0|0
  • Alarmı susturur, lavoboya giderim.

    0|0
    0|0
  • Direk sevgilim geliyo

    0|0
    0|0
  • Gece gördüğüm rüyaya bağlı

    0|0
    0|0
  • Elimi yüzümü yıkamak :) Bi kendime geleyim mübarek..

    0|0
    0|0
  • Süt süt süt süt süt!

    0|0
    0|0
  • musti yanımdaysa sıkıntı yok,yanımda uyumamışsa nerde diye ona bakarım odalarda :) her sabah ilk iş bu :) (musti kedim)

    0|0
    0|0
  • Alarmi ertelerim direk 10 dk.

    0|0
    0|0
  • bU okul nasıl bitecek? gene mi sapım...

    0|0
    0|0
  • kahvaltıda ne var diye bir havayı koklarım genelde sucuklu yumurta kokar sonra içerden gelen sesleri dinlerim, kardeşim genelde bağırarak şarkı söylüyor olur sonra öyle mal mal etrafa bakarım uykumun açılmasını beklerim sıcacık yatağımda ^_^

    0|0
    0|0
  • Sigara. Tek gözüm kapalı halde sigara paketimi arıyorum :D

    0|0
    0|0
  • Tuvalet ...

    0|0
    0|0
  • Keşke erken yatsaydım diyorum bu böyle bütün sabahlar kendini tekrar ediyor o_O

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    20

Kızlar Ne Diyor 18

  • Ve gözlerin gelir geçer içimden

    Su içerken sen sokulurken akşam kızıllığına

    Ekmeği bölerken

    Yalnızsam yıllar nasıl geçmişse aradan

    Unutmak kolay sanmışsa şarkılar

    Şiirler yalan yazmışsa ayrılığı

    Kör olsun sözlerim,unuttuysam adını

    An gibi aklımdasın

    Gelir geçer gemiler

    Belki sende geçersin diye

    Bir kumru konar her sabah pencereye

    Bir miladı taşır gece bir yıldız

    Soğuk olur,üşürsün ya adamakıllı

    Hani sarılırsın kendine

    Hani aklın karışır

    Bu bir divaneliktir gönül aha alışır

    Ömrüm bitse ne çıkar

    Can gibi aklımdasın

    Gündür bu geçer gider

    Belki bir şey kalmaz sanırsın

    Yani bir sabah uyandığında

    Ne hayatın tortusu ne kokusu alışmışlığın

    Her şey başka olacaktır

    Başka bir otobüs başka bir gazete

    Resimlerden silinecek yüzün belki de ne adın ne

    sanın

    Bir şafak vakti açınca gözlerini

    Bir merhabayla

    Yeniden kurulacak dünya

    Ve sen her şafak

    Nan gibi aklımdasın

    Bazen bir şey geçer içinden insanın

    En ücra yerlerinden cesaret gibi bir şey

    Ne olacak işte kömür yanmıyorsa eskisi kadar

    güzel

    Fasulyenin tadı yoksa

    Şarkılar yakmıyorsa içini

    Sadri Alışık öyle güzel ağlamıyorsa

    Aşık olmayı beceremiyorsa İzzet Günay

    Mahallenin en güzel kızına

    Denizin tuzu

    Yalnızlığın bahanesi yoksa

    bir bıçak saplanınca yüreğinin tam ortasına

    zannetmeki ölmek zor

    ölmek kolay kolay da

    kan gibi aklımdasın

    bu da geçer

    her sabah kanayacak değil ya

    bakarsın taze ekmek çıkarır köşedeki fırın

    biraz da helvası bizim bakkalın

    senden ayırdığım üç beş zeytin

    otururum sofraya

    her lokmada geçer acısı belki bırakılmışlığın

    bende unuturum nasıl unutulursa sana

    susuzluğum

    ve nasıl becerdiysem kahrolmayı

    öyle unuturum ekmek gibi

    nan gibi aklımdasın

    Ve gözlerin gelir geçer içimden

    Su içerken sen sokulurken akşam kızıllığına

    Ekmeği bölerken

    Yalnızsam yıllar nasıl geçmişse aradan

    Unutmak kolay sanmışsa şarkılar

    Şiirler yalan yazmışsa ayrılığı

    Kör olsun sözlerim,unuttuysam adını

    An gibi aklımdasın

    An gibi aklımdasın

    aklımdasın... Yazar : İBRAHİM SADRİ

    0|0
    0|0
  • Ben hayal kuruyom :)

    0|0
    0|0
  • sabah kalkarım çok yorgun ve bitkin bir halde içim bir acayip olur sanki bu gün o beklediğim gün derim ve o günümüde heyecanla geçiririm ve her sabah umutla kalkıp umutsuzca uyuyorum

    0|0
    0|0
  • -Bugün napıcam lan ben kahretsin çok uyku var.

    Her sabah içimden geçirdiğim cümle

    Sonrada saate bakıp kalkıp yüzümü yıkıyorum:/

    0|0
    0|0
  • telefonuma bakarım aşkitom mesaj atmişsa ona cevap veririm ya da ilk mesjı ben atar öyle bir saat falan konuşuruz:)

    0|0
    0|0
  • "Lanet olsun geç kaldım.". ilk ağzımdan çıkan kelimeler bunlar oluyor ve işe gidene kadar geçen süreci ve tempoyu hatırlamıyorum..

    0|0
    0|0
  • Saate bakmak.

    0|0
    0|0
  • ayrildigim erkek arkadasim gelir aklima. ve ilk yaptigim: telefonu alip onun face sayfasina bakmak :D

    0|0
    0|0
  • kahve suyu koyar, tuvalete giderim, sonra kahve sigara ayılma partisi :)

    0|0
    0|0
  • çiş

    telefon

    kahve

    müzik

    0|0
    1|1
  • kahve sigara

    0|0
    0|0
  • Hemen kahvaltı hazırlamaya koyulurum

    0|0
    0|0
  • "Tavan sen zayıfladın mı canım ya ?" modunda uyanıyorum genelde.

    0|0
    0|0
  • uyanır uyanmaz suratımın ustunde durmadan yuzumu yalayan kopegımı asagı ındırıp mamasını verıyorum

    0|0
    0|0
  • işten aranıp aranmadığıma bakıyorum son bir haftadır :)

    0|0
    0|0
  • gene 7 yapmadan uyandım -.-

    0|0
    0|0
  • Yuzumu yikamak sanirim

    0|0
    0|0
  • Aynanın başında oyalanırım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...