Kadınların dumura uğratan halleri nelerdir ? :))

bazen bu kadın olamaz erkek de değil nedir bu diye ikileme düştüğünüz anlar var mı ? :)))

işte kadın dinlemelik: link :))

lütfen şıklara yoğunlaşalım HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM HEPİNİZE +1 <3 ;))

  • Ne kadınlar gördüm, üstünde sütyen olmayan, şaka lan şaka bizim osman abi atletsiz balkona çıktı onu gördüm :))
    67% (2)100% (1)75% (3)Oy Ver
  • Ense kökünde kıl olan bayanlar lütfen sırt dekoltesi giymesinler. Az önce birini Hasan abi sanıp bir tane şaplattım :))
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • + Altına zam gelmiş aşkım - Benim altım sana her zaman bedava aşkım :))
    33% (1)0% (0)25% (1)Oy Ver
  • Kız duvarına "çok iyi tost yaparım" yazmış. Valla helal olsun. Bu devirde bu hamaratlık... Sonuçta tost bu yani herkes yapamaz dimi :))
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • Kadınlar pırt yapar lafını da kim çıkardıysa onun ben kaba etini... kız yolda bir osurdu havalı kompresör gibi dağıttı :))
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
neden sürekli "hepinizi çok seviyorum" diye yazıyorsun salak böyle kız ayarlayamazsın diye bana mesaj üyelere sesleniyorum: öyle bir amacım olsa istekte atarım takip de ederim istekte kabul ederim sitede asıldığım tek bir kişi bile olmadı. kusura bakmayın güncelleme için gelen mesajların haddi hesabı yok bende gerek duydum güncellemeye. özür dilerim :(



Kavga ve nefret için çok bahanemiz var, Oysa sevmek için Efendimiz sav'in tek bir sözü kafi

"..Birbirinizi sevmedikce iman etmiş olmazsınız

0|0
2|1

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 1

  • Ne kadınlar gördüm, üstünde sütyen olmayan, şaka lan şaka bizim osman abi atletsiz balkona çıktı onu gördüm :))

    1|1
    0|0
Yükleniyor...