Bugünkü öğle yemeği mönünüz nasıl?

Bugünkü öğle yemeği mönünüz nasıl? Ne yiyeceksiniz?...


0|0
10|12

En İyi Erkek Görüşü

  • bu patatese ayak suyu hiç tat katmamış, suyun makbulu abdest suyudur yok olmamış, çorbaya bak ishal olmuş çocugun fırtı gibi cix buda olmamış, pilav biraz güzel ama ben daha güzelini yaparım, şu mumlar masaya pozitif enerji katmıyo çok gereksiz tırtttt, ayrıca tatlılarda hiç hoş değil, elleriniz çok beceriksiz insan tatlının içine fitil koyarmı yok buda olmamış, ana yemek diye bişi yok masada bu nasıl çatal paslanmış, kaşık desen kör testere, ayrıca masa örtüsüde çok demode, ekmekler hazır alınmış sanki, 10 üzerinden 1 veriyorum oda puanın şanından yani,

    ropörtaj; ay vallahi rezillikti ben orda pek konuşmak istemedim burda 70 milyonun önünde ağzına biber süreyim dedim (KÖRÜ,TOPALI,BEBEĞİ,İHTİYARI,POLİSİ,ÖĞRENCİSİ,İŞÇİSİ,HASTASI,CEZAEVİNDEKİLER,ESNAF,ASKERİYE HERKES İŞİ BIRAKMIŞ İZLİYO BUNLARI) evet 70 milyonun önünde söylüyorum yemekler berbar masanın bi ayağı yok, koltuğa oturdum dötüme ivi battı resmen rezilik vallla, ben bidahada buraya gelmem gelirsem yemeği ben yaparım :D

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

Kızlar Ne Diyor 10

Yükleniyor...