Sınıftaki çocukla ilişkimiz

lisede ilk senemdeyim. sınıfta bir çocuk var. özellikle son günlerde baya yakınız. ben bazen istemesem bile derslerde yan yana oturmak için ısrar ediyor. ben de istemiyor değilim ama bir derste başka arkadaşımın yanına oturmaya çalışsam "bak valla küserim yaa" diyor. aramızdaki ilişki daha çok şakalaşma ve gülüşmelerden ibaret yani yan yana oturunca dersi falan dinlemeden sürekli bir şeyler konuşup gülüyoruz hep. ama şöyle bir sorun var ki çevrelerimiz çok farklı. yani aynı sınıfta olmasak büyük ihtimalle hiç tanışmayacaktık. bu benim kafamı çok karıştırıyor. evet çok yakın davranıyor ama düşündüğümde ikimizin birlikte olması da bana çok saçma geliyor ve onun için fazla iyi olmadığımı falan düşünüyorum. siz ne düşünüyorsunuz?


0|0
1|2

En İyi Erkek Görüşü

  • gayet normal bende lisede ilk senem de bir kızla yakınlık kurmuştum bu bir piskolojik duygudur nasıldesen hani bilinç altında fark etmeden ben artık liseliyim kız arkadaşım/erkek arkadaşım olacak kimler kimler gelip geçecek diye yerleşir daha lisenin ilk gününden itibaren ha sen bu durumda ne yaptın dersen ben sonradan farkkettim durdum iyice düşündüm gereçekten sevebilirmiyim bu kızı diye baktım net bişey hissetmiyorum aramıza mesafe koydum ve şuan 11, sınıftayım oda aynı ama alanlarımız farklı halende görüşüyoruz dostça hatta beraber karıkız muhabbeti yapıyoz... ileride beni anlarsın

    0|0
    0|0
    • link al bu anlamlı bir şarkı :D link

    • zaten benim onu sevme gibi bir durumum pek yok yani en fazla hoşlanıyor olabilirim sadece kafam karışıyor böyle davranınca

    • aynen dur bir iyice düşün bişi hissediyonmu ona karşı mesela sürekli onun yanında olma istedi sürekli onu görme istegi yanına gelince heycanlanma falan meela beni seven sınıftan bir kız 10, sınıftayken ben durdum düşündüm olabilirmi diye kendimi iyice takip ettim o yanıma gelince nedense onla ilişkim olacak diye korku giriyodu içime onu sevemem diye kız tam açılacaktı hep kaçtım ben oradan sevgilim yok oldugu halde var bile dedim yani

Erkekler Ne Diyor 1

  • lisede ilk senemdeyimi gördükten sonrasını okumadım git ders çalış şimdiden bu işlere kafa yorma

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Ah canım. Yaşın küçük daha senin. Derslerine bak bırak napıcan sevgiliyi. O yaşlarda baslayan ilişkilerden hayır gelmez. Cıvık olma. Mesafeni koru derim. Oturma yanına falanda. Hiç bulaşma. Sonra çok üzülürsün ablacım.

    0|0
    0|0
    • O yaşlarda baslayan ilişkilerden hayır gelmez diye çok genel konuşmamış mısınız :)

Yükleniyor...