Spor salonunda yanlışlıkla bayanların soyunma odasına girmişim. Sizin başınıza gelse tepkiniz ne olurdu?

sorum bayanlara:-) dün spora başladım:-))) adamlar kayıtlarımı filan yaptılar. spor salonunun soyunma odalarına yönlendim. sanıyordum ki

bir hol girişi var. oradan da odalar BAYANLAR VE ERKEKLER diye ikiye ayrılıyor. neyse çıktım baktım oda da kimse yok. başladım soyunmaya:-)) derken lavabodan bir bayan çıktı. göz göze geldik .hahahaa

bayan bana sordu.. burada napıyorsun? üzerimi değiştiriyorum dedim.

ya burası bayanların soyunma odası. git aşağı bir sor.. erkeklerin soyunma odası aşağıda dedi.. güldüm sadece. apar topar üzerimi ,çantamı filan alıp çıktım..

sizin başınıza gelse tepkiniz ne olurdu?

wc den çıkıyorsunuz ve karşınızda goril gibi bir adam:-))))

ne yapardınız?


0|0
6|8

En İyi Erkek Görüşü

  • bir kez bende bayanlar tuvaletine girmiştim kahkalar kopmuştu içerde :) içimden hiç çıkmak gelmemişti bir hafta orda yaşayabilirdim o güzelliklerle

    0|1
    1|0
    • ya aşofmanı değişirken kapıyı açıversede görse neolurdu diye düşünüp gülüyorum :-))

    • :) olur böyle durumlar sempatik gösterir seni gerçekten yanlışlıkla yaptığının farkına varırlarsa tabi aksi halde sapık olursun

    • bakalım bugün durumu düzelteceğiz...

      yolumuzu öğrendim :-))

Kızlar Ne Diyor 6

  • hahahahaha oyy kiyamammm kankama ben :D

    vallah ben once sasirirdim ama sonra adamin bilerek deyilde yanlis geldiyini fark etsem cok gulerdim :))))

    0|0
    0|0
    • Kadının gözleri fal taşı gibi oldu:-))

      allahtan ayakkabımı değişken gördü. ya başka birşey olsaydı :-)))

    • Hepsini Göster
    • Yani sonucta bilerek yapilmis birsey deyil, ilk basta sasirirdim :))) ama sonra oyle telas ciktigini gordukten sonra bayahi bir gulerdim :))))

    • bende gülüyorum işte:-)

  • Simdi eger dustan ciktigin anda karsinda goril gibi birini gorsen tabi bu ne nerdeyim filan dersin. Ama tuvalet filan sorun olmaz.

    0|0
    0|0
    • allahtan ikimizde durumu idare etmesini bildik:-))

    • Evet biraz oyle olmus. Ama burdakiler daha alayci ele alirlardi konuyu. Yani orda olmani onemsemezlerdi, yanlis yerdesin derlerdi. Rahat kanadalilar.

    • bende rahatım. allahtan bayan yaşça olgun bir insandı. durumu idare ettik.

      beni çıplak yakalasa bile fazla umursamazdım:-)))

  • Aklın nerdeydi kimbilir :D

    0|0
    0|0
  • abi o değilde neden yazmamışlar bayan erkek diye_?

    0|0
    0|0
    • valla bilemedim. indim aşağıya. adamlara sordum. kardeşim burası bayanların yeriymiş.neden levha asmıyosunuz dedim. hatundan baskın yer gibi oldum dedim. sanırım bu gün düzeltirler

  • oha abi ya yuhh

    0|0
    0|0
    • walla öyle oldu.. göz göze bi geldik. anamm o ne? hatun bana baktı.. napıyon dedi. üzerimi değişiyorum dedim. ya burası bayanların soyunma odası dedi. ne bileyim bişey yazmıyodu daldım dedim:-)))

    • Hepsini Göster
    • abi ne zaman oldu olay saati kaç?

    • 20:00 gibi:-)

  • Selam verir çıkar giderim

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Olur arada böyle aksaklıklar.Dikkatli olmaya çalış bundan sonra.Her zaman bu kadar şanslı olamayabilrsin.

    0|0
    0|0
  • ben bir kere spor salonumda duştan çıkmıştım üzerimde havlu vardı içeriye iki tane orta yaşlı bayan girmişti. bana salonum yönetiçisini sordular haberim yok deyince fiyatları sordular başladık muhabbet... baktım kadınların çıkacakları yoktu bende çaktırmadan havluyu indirdim.. önce aaa dedider ben pardon deyince başladılar gülmeye ben hemen havluyu sardım belime tekrar . sonra bir kendine daha büyük havlu al dedi diğeride ay biz çıkalımda sen giyin bari dedi ... bende kalsaydınız zaten görmediğiniz bir yerim kalmadı dedim... oda gülerek evet öyle oldu dedi.

    0|0
    0|0
  • burda ne yapıyorsun ?

    üzerimi değiştiriyorum.

    ahahahahha,bu nasıl bi diyalogtur yaa:))

    1|0
    0|0
  • sanki daha önce erkek görmediler alışıktır orda onlar çıplak insanlara sen rahat ol abi

    0|0
    0|0
  • tabi senin işine gelmiştir kesin.

    0|0
    0|0
  • olum kafan nerdeydi?

    0|0
    0|0
  • Kesin senin üzerine atlarlardı :P

    0|0
    0|0
    • nerde o günler dermişim.:-))

      ya bayan zaten şöyle tarif edeyim:-))

      beni enden ikiye böl..

      boydan ikiye böl.

      okadar işte:-))

Yükleniyor...