Nedir bu kezbanlığın sebebi?

Arkadaşlar biz yerel bir vakıf adına, kadınlar gününde şehir merkezinde tüm kızlarımıza, kadınlarımıza karanfil dağıttık. birkaç tanesi teşekkür edip geri çevirdi onlara saygım sonsuz ama bir tanesi vardı ki aman allah'ım! yanımdaki diğer gönüllüleri görmeyip "ne kadar basit bir numara" diyip sorgusuz sualsiz hassas yerlerime diz attı ve elimdeki çiçeklerle beraber yere düştüm. gönüllü iş olduğu için toparlanınca devam ettim ama psikolojim çok bozuldu, keyfim kaçtı. ben güleryüzlü bir şekilde ona çiçek uzatıp kadınlar gününü kutladım ve dayak yedim. sizce kızlarımızın bu hale gelmesinin sebebi nedir? yoksa suçlusu biz miyiz? özellikle kızlar, aynı durumu kendi açısından yorumlarsa sevinirim. herkese +1


0|0
6|4

En İyi Kız Görüşü

  • asıl sebebi kızın kendine bile saygısı yok tamam numara olsun sen onu elde etmek için çiçek ver ne kadar hoş , yaptığı herşekilde kezbanlık haklısın

    bu arada tebrik ederim seni verdiğin tepkiden dolayı

    1|1
    0|0
    • özellikle karşı cinsimin tepkisini merak ediyordum. gerçekten içim rahatladı ben o tekmeden sonra bir özgüven kaybı yaşadım çünkü çok çekinerek uzattım çiçekleri yani korktum da diyebilirim biraz.

    • Hepsini Göster
    • çok teşekkür ederim ilgi ve terapin için :) buradan en fazla bu geliyo elimden, gülünü uzattım yakala :)

    • teşekkür ederim :) aldım

Kızlar Ne Diyor 5

  • Oy takma kafana onun kezbanligi o , kendini begenmiş peşinde onu elde etmeye çalışan o kadar erkek var ki önlemini almış asdfghj

    0|1
    0|0
    • önlemini bana mı almış ya nazikçe çiçek uzattım kadınlar günün kutladım zaten upuzun kızdı bir vurdu ölüyorum sandım gözlerim doldu asdfsgh

    • Hepsini Göster
    • Madem kabul etmişim niye kabul et diyon sapsal :-D

    • o sırada daha kabul etmemiştin. hadi özele gel şapşal :D

  • başka erkeklerin ona karşı davranışlarından olabilir. diz atması çok saçma olmuş yani o kızın o davranışının hiçbir türlü haklı bir sebebi olamaz. saçmalık.

    0|1
    0|0
    • çok teşekkür ederim karşı cinsimin tamamından aynı tepkiyi almak beni biraz da olsa rahatlattı. bir kızın yaptığı ayıbı tüm kızlara mal edemem. rahatsız olduysa bile ilgilenmiyorum teşekkürler diyip çiçeği almayabilirdi ama beni orda acı içinde kıvrandırmak için zerre sebebi yoktu. en çok koyan o oldu zaten hiç hak etmediğimi düşünüyorum.

  • Cidden kezbanmış yani. İyilik de yaramıyor millete. Bence yaptığınız gayet hoş bir davranış. Kız terbiyesizlik etmiş.

    1|2
    0|0
    • çok teşekkür ederim işte böyleleri denk gelince çok içimden gelerek tüm günümü çiçek dağıtarak geçirebiliyorum.

    • Rica ederim :)

  • Üniversitede muhabbetim olmayan biri bana gül vermişti ve kadınlar günü de değildi. İyi niyeti niye suistimal edeyim ki? Teşekkür edip alırsın. Bu tamamen kişilikle alakali. Çok terbiyesizce bir davranış. Bunun gibisin deve dikeni makbul geçer.

    0|1
    0|0
    • böyle bir kıza bile o kadar kaba bir dil kullanmam ama gerçekten çok haklısınız. çiçek bu ya ne zararı dokunabilir en fazla? çoğunlukla senin gibiler denk geldi o yüzden bu kızın yaptığı uygunsuz hareketi tüm kızlara mal edemem. o dizden sonra çok büyük bir özgüven kaybı yaşadım, hevesim falan kırıldı o yüzden böyle bir soru açtım. iyi de etmişim çünkü kızlarımızın hepsi tepki gösterdi bu duruma. yine de canı sağ olsun napalım olan oldu artık :)

    • Hepsini Göster
    • Epey rahatsız olduğum için yoksa bu saatte uyumam. İlla vurman gerekmiyor yaptığı terbiyesizligi yüzüne vurman ve sahsina özel bir muamelenin olmadığını söylemen yeterli olurdu. Teşekkür ederim. :)

    • Iste o sanci ve kitlenmeyle konusamadim ama cok haklisiniz. Tekrar tesekkurler, iyi uykular ve size de gecmis olsun :)

  • Evet suclusu erkekler bence once abazalik cikti sonra kezbanlik unutma ;)

    0|0
    3|1
    • Önce kezbanlık çıktı adam damacana yaar oldu neden ? damacana da sakal yok çünkü -.-

    • iki taraf da birbirini suçlayacaktır. kezbanlığa alıştım sorun etmiyorum ama bu çok ileri derece bir kezbanlık değil miydi sence?

Erkekler Ne Diyor 4

  • Saçın tutup kaldırıma sürtemedinmi kafasını

    1|2
    0|0
    • kadınlar gününde kadına şiddet? linç olurdum orda ki zaten kimse bir şey yapmayacak olsaydı da öyle bir işe kalkışmazdım.

    • Şaka yapıyorum pampa ama en azından bir aduket çekebilirdin

    • ahah tamam o olur bak :D yok ya sonra mahalle kavgasına dönmesin zaten ayağa kalkana kadar canım çıktı :D

  • SADASdasd

    insanlıktan ne anlar bunlar kızlık zarını korumaktan başka bir şeye çalışmaz kafası.

    0|1
    0|0
    • çiçek uzatarak kızlığını bozdum :D benden başka bir sürü gönüllü daha aynı işi yapıyor yani kafasını kaldırıp biraz sağa sola baksa kafama göre iş yapmadığımı görürdü ama neyse kız sonuçta bir şey yapamadım.

    • Uzak durmak lazım SADasda takma kafana doğru olanı yaptın sen.

    • eyvallah sadece hiç haklılık payı yokken vurmuş olması bana çok koydu yoksa sorun değil geçti gitti yani.

  • bazı kızlar bir erkekle konusunca hemen onu hamile bırakacagını düşünüyor benimle aynı yerden servise binen bir kız var oda öyle takıyorum kulaklıgı selam bile vermiyorum ama cakacam ona =)

    0|1
    0|0
    • cok iyi yorum yaptım beeee

    • Hepsini Göster
    • doğanın kanunu aslan sın şimdi ceylan orada eğilmiş su içiyor, otların arasından yavaşca yaklaşmıyacakmısın arkadan =)

    • hahaha iyi güldürdün ama kıza hak verdim şimdi. çiçek dağıtan kişi sen olsaydın çok kızın canı yanardı :D

  • polise sikayet etseydin

    0|1
    0|0
    • gerek duymadım ya kadınlar gününde gönüllü bir işe kalkışmışken bir kadını şikayet etmek hoş olmazdı. zaten direkt uzaklaştı yani tutup kolundan karakola sürükleyemezdim.

    • Hepsini Göster
    • yandindaki 1-2 ark goturusun olur.bence sen pek ugrasmak istemessin

    • yani o da var sonuçta olan oldu ve daha çiçeklerim bitmemişti. o kıza burnunu sürttürmek için git o kadar uğraş ve daha önemlisi karakola bir kızı, beni dövdü diye götürmek de hiç istemem isterse 10 kere daha vursun.

Yükleniyor...