Kız arkadaşının parasını yiyen rahat erkek

Kiz arkadasinin parasini yiyen erkek hakkinda ne dusunuyoruzz?


0|0
7|24

En İyi Erkek Görüşü

  • erkek arkadaşına yedirip içirdiklerinin hesabını yapan kızdan evladır. para yemek nedir bir kere? kız arkadaşının parasını alıp kumara mı yatırıyor mesela? karıya mı gidiyor? en fazla içip sıçıyor. sevmiyorsan batar zaten. varsa böyle bir durum ayrılırsın. paran cebinde kalır.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • her ne olursa olsun yapmaması lazım.

    0|0
    0|0
  • Onun erkekliginden suphe ediyorum delikanli degilmis bir kizin parasini yemek neymis ya yaziklar olsun ona

    0|0
    0|0
  • G*vat, P*zevenk hangi kılıfa sokarsan sok uyan karakterdir.

    2|0
    0|0
  • Aslında eşitlikten yanayım, bir tek ilk randevuda hesap erkeğin boynunun borcudur ama kalanında bence kimin parası varsa o harcanmalıdır. Bundanda rahatsızlık duymamak gerekir. PAra hesabı yapılan bir ilişki ilişki değildir.

    0|1
    0|0
  • İşsiz fırsatçı aç duygu istismarcısı

    0|0
    0|0
  • Benimle paylaşmadığını gördüğüm ilk anda hemen gecesi iğneyi atar yarında biz olamıyoruz der ayrılırım.

    0|0
    0|0
  • erkekmi vallah ben görmemişem der konuyu kapatırım.

    0|0
    0|0
  • Maymun iştahlı

    1|0
    0|0
  • kiz arkadasindan kastettigin sevgili ise bence yenilebilir ama hep olmaz.. Kadinin cenesi düser sonra

    0|0
    0|0
  • Erkek değildir o

    0|0
    0|0
  • Üç kağıtçı ve karaktersiz olduğunu düşünüyorum

    1|0
    0|0
  • kötü bişey düşünmem aslada düşünmeyeceğim

    0|0
    0|0
  • rahatsız olduğunu düşünürüm

    0|0
    0|0
  • Gururu, onuru 0 olan kişidir

    0|0
    0|0
  • size ne lan cok saçma soru

    0|0
    0|0
  • zorlamı alıyoruz kardeşim kadın kendi veriyor . hem onu hem onu :D hadi eyvallah Jac k

    0|0
    0|0
  • cohh yahusuhlu demek ki kiz para yedirio ya da kiz cok cirkin

    0|0
    0|0
  • kız arkadasından kasıt sevgılıyse baya normal yani ne olmuş ?

    0|0
    0|0
  • yıllarca sömürdünüz bizi be para kalmadı artık bırazda erkekler yesın sıra bizde :D

    0|0
    0|0
  • bişey düşenimiyom asdcfvacfvavdsvdj

    0|0
    0|0
  • benim lan o.

    0|0
    0|0
  • Öyle bir erkek olabilir belki ama öyle bir adam olamaz ne ya kizdan para istemek ya da hesabi ona ödetmek öyle şey olamaz tamam çocuğun parası olmayabilir belki ama arkadaşlarıdamı yok borç alsın bişey yapsın ama yinede kıza ödetmesin insan normal kız arkadaşlarına hesabı ödetmemeye çalışır ki sevgiliye ne kaldı herkesin görüşü farklı olabilir benimde görüşüm bu şekilde.

    1|0
    0|0
  • bırakın artık bunları hesabı kim ödemiş o ödemiş bu ödemiş belki çocuğun parası yok sevgilisi olmasınmı bu çocuğun hesabı ödeyemediği için zaten eziliyordur emin ol tabiki erkek ödemeli centilmenlik yapmalı ama bu yöndende bakılmalı bence

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Eğer bilerek bunu yapıyorsa yani parası var ama kullanmaı tercih ediyorsa ayıptır, Ama eğer o ilişki artık bütünleşmişse herşeyiyle birlik beraberlerse yani birinde olmadıgında o digerinde olmadıgında da o ödüyorsa sıkıntı yoktur orada bir anlaşalım :))

    0|1
    0|0
  • sevmem o tipleri

    1|0
    0|0
  • Ya öğrenciyse :( polyanna mod on :D Para nye yiyo onu anlamadm ben yemek yerine para mı yiyomuş :D

    0|0
    0|0
  • çıkar ilişkisi :))

    0|0
    0|0
  • düşünemiyom

    0|0
    0|0
  • yedirten kızın salak olduğunu

    0|0
    0|0
  • hic bisi dusunmuyorum olabilir

    benimde sevglm yerı gelıyodu benım paramı yıyodu sorun etmıyodum

    paranın lafı olmazdı bizde benim varsa ben onun varsa o verirdi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...