Taşeron işçilik hakkında neler düşünüyorsunuz taşeronda çalışan arkadaşlar ne gibi sorunlarınız var ?

Ülkemizde gerçekleşen taşeron işçiliği hakkında neler düşünüyorsunuz o kadar çok yaygınlaştıki genel olarak ben çok sorun yaşadım siz ne durumdasınız? benim sorunlarım;

Bu zamana kadar 5 taşeron firmasında çalıştım bunlardan 2 si fransız menşeğili firma yanii diğerlerine göre iş görüşmesinde söylenene göre en iyiymiş

1-Giyilmiş ayakkabı ve elbise( bu 2 firmada aynı şeyi gördüm 2-3 gün giyilmiş ayakkabbılar ve uzun kollu elbise)

2-SİGORTA YATMAMASI özellikle 15-16 günlük sigortamın yatmadığını gördükten sonra takip ettim ben bunu yapmasaydım diğer tam aylarıda yatırmayacaklardı belkide yatıracaklardı daha sonra firma fab. tarafından ceza yemiş şirket olarak..

3-AYLIK ÜCRETİMİN başkasına yatırılması(2 firmada karşılaştım bununla 800 tl aylığımın aynı firmada çalıştığımız bir bayana yattığını öğrendim araştırınca diğer ayda brüt yatırııyorlar haberim yok 3. ayda da o brüt ücret kesintisi yapıyorlar ben bunları hep sonra öğreniyorum.. bir fransız menşeğili firmada da aynısını gördüm 1525 tl ücrtimin başkasını yattığını gördüm 1 hafta sonra düzeltildi sadece ben değil herkeste aynısı yaşanmış

4- Şu an ayrıldığım firmada paramı yatıracaktı hesap cüzdan fotokopim onlara ulaşmamış oysaki ben işe girerken verdim bunu aradan 15 gün geçmiş hala ulaşmamış ellerine böyle gariplikler..

aman okuyun üşenmeden yorumlarınızı bekliyorum ...


0|0
0|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Sükürler olsunkişu antaseronda calismiyorum ama cok problemler, adamlar resmen bizim üzerimizden para yiyor. Tamam yiyecek tabi baI masraf ve giderleri ugraslari oluyor ama kardeaim yari yariyada maasa ortak olunmazki yaaa.

    Fakat hata bizim büyüklerimizde ülkeyi yönetenler buna izin vermeyecek aslinda firmalara diyecekki kardesim taseron dirmaya verdigin parayi isciye ver adam gibi calissin, herkez sevinctwn takla atar valla buna emin olun. Su anki maasinin en az %70 fazlaaini alirlar.

    0|1
    0|0
    • iş vereninde işine geliyor bu hükümet iş verene çalışıyor işçiye zulüm veriyorlar milletvekiilleri bakanlarışuyu buyu taşeron firma sahipleri -fabrikatörler nasıl işine geliyorsa öyle davranıyorlar öyle istiyorlar milli irade yok mecliste

    • Hepsini Göster
    • Süper helal olsun, insallah düsündügün gibi olur. ALLAH yardimcin olsun, o mektuplardan bende cok yazdim ve hala yaziyorum, herkes yazsa daha cabik cözülür bu is.

    • Tesekkur ederim.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 10

  • ben sana söleyim : taşeronda çalışıyosan sigortan girdi çıktı olur maaşını tam vaktinde hiçbir zaman alamazsın aile çocuk indirimini vermezler aldığın maaşa katarlar vvsvs

    0|1
    0|0
    • maaşı yine veriyorlarda kardeşim bak sorunlarımı yazdım 5 yere girdim çıktım iyi olsalardı kalırdım

    • özel sektör öyle napıcan başka bizde öyleyiz

  • koçtaşa başvurmuştum.hatta genel müdürlüğü görüşmeye gittim..aradan geçti 2 hafta bir sabah beni aradılar koçtaşta çalışmak için ama taşeron firmaya bağlı olacakmışım reyon düzenlemesi falan filan...bende kabul etmedim..taşeron firmada çalışmak için size başvurmadım dedim!

    Allah yardımcıları olsun.maaşlarını zamanında alamazlar...sigorta bile tam yatarmı bilinmez..hükümetinde bu konu hakkında yaptığı hiçbişey yok..halbuki yapsa bak büyük oy potansiyeli kaparlar ama nerde..sike sürülecek kafa yok bunlarda...

    0|1
    0|0
  • fazla detaya inmeye gerek yok parasal sorun var sana işi veren parayı alır sana vermeyebilir onca iş günün boşa gider ve batabilirsin

    0|1
    0|0
  • sen dandik bir taserona denk gelmişsin gurban. elde olmayan kapitalizm sonucları ama bahsettigin seyler heryerde olan seyler değil

    0|1
    0|0
    • 5 yerde çalıştım kardeşim 2 si fransız menşeğili güya iyi firmalar cps ve trigo adlı firmalar bak istersen

    • Hepsini Göster
    • ya ben sanslıyım ya da ankaradakiler işin kaşarlıgını ögrenememiş emekci kardesim

    • burası sanayi bölgesi vallahi sorunlar bunlar genel olarakta bunlar

      şanslısın herhalde

  • taşeron, sömürü düzeni olan bu sistemde işçinin kanını iki kere emmekten başka bir şey değildir

    0|3
    0|0
  • taşeron demek emperyalizm ufak versiyonu demek kanını emerler emer..

    0|2
    0|0
  • maalesef işçinin alın terinin sömürülmesi bu :(((((((

    0|1
    0|0
  • taşeron işçilik olmamalı. Bi işçinin emeği taşarondaki kadar sömürülmemeli bence.

    0|1
    0|0
  • Taşeronda Allah çalıştırmasın hep üçkağıt işleri güçleri

    0|1
    0|0
    • sen ne gibi sorunlar yaşadın bak ben yazdım yukarıda hepsi ?

    • Ben sorun yaşamadım Taşeronda çalışmam Allah korusun gördüm tersanede çalışanları onlardan biliyorum

  • oda ne oluyor ?

    0|0
    0|2
Yükleniyor...