En son kaç yaşınızda altınıza yapdınız?

hadi anlatın anılarımızdan bahseelim nerde, nasıl, ne zaman, kimileyken, o kişinin dalga geçtiini falan anlatın düzgün cevaplar bekliyorum


0|0
16|34

En İyi Erkek Görüşü

  • 5 yaşına kadar altıma işedim...

    ...13 yaşımda sokakta altıma sı*tım...

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 33

  • Allahtan çükümüz var, sıkıştıkmı mandal sıkıştırıp 1-2 saatte olsa idare edebiliyoruz..

    1|3
    2|0
  • ilk okulda bile olmadı :S tuvalet eğitimi verildikten sonra oraya ya da ağaç sulamalarına katkıda bulunduk :)

    0|0
    0|0
  • Çişimi adiyom çişimi adiyom popom kupkuru kalıyor :P

    0|1
    1|0
    • Ohooo bende işemeli sıçmali ayin gibiydi,


      Bir gün ağzimla içmemiştim, (ki artık rakı içmiyorum ve karştırmıyorum) neyse işte alafranga tuvlate oturdum böyle paçalarimdan ılık ılık ve sıcak birşeyler geliyor,


      Meğer boxerimi çıkartmamişim :P

  • hiç başıma gelmedi malesef

    0|0
    0|0
  • ne hikmetse tutmaya programlıyım. olabilir insanlık hali

    bunun ki alkolik hali
    link

    0|0
    0|0
  • O değilde şakiri zaptedemeyim fermuara takıp tuvalette altıma işemişliğim olmuştur. Sen bunca zaman sabret :@

    0|0
    0|0
  • en son kanal 7 de yayınlanan şakacı diye bir program vardı oraya gitmistik mahalledeki abilerle ben tabi cok sıkıstım programda sonra lavaboya gitmek istedim ordaki guvenlik olmaz dedi tabi abilerede biraz daha tut dedi. Ben tabi cok sıkistim tutuyorum ama iman gucuyle altımda koyu renkli bir pantolon vardı bir ara bir kactı o sıcakligı hissettim ama hemen tuttum ara ara salıyorum tabi sonra program reklama girdi ben lavaboya kostum peceteyle felan sildim birazda sabun surdum kokmasınn diye bide polarım vardı onuda dizlerime orttum oyle eve kadar idare ettim eve geldim bide annem dovdu :D o zamanlar ilk okul 5. sınıfa gidiyodum :D

    0|0
    0|0
  • var mıdır acaba ya :DDD

    0|0
    1|1
    • neden be her insan altına yapmıştır yapacak bir yer yok orda kaçırın ya da arabadasın kaçırabilirsin evde tuvalette biri var çok sıkıştın kaçırabilirsin öğretmen izin vermedi tuvalete kaçırabilirsin sen hiç mi yapmadın yani

    • harbıden yapmadım :S bılseydım yapardım :D buyuk eksıklıkmış :D bu kadar kızdıgına gore

  • Hatırlamıyorum. Ama neden anlatmamizi istiyorsunki? pek kötü anilar :D

    1|0
    0|0
    • eğlence olsun anılarımızı HATIRLAYALIM BİLRİM O AN KÖTÜDÜR AMA sonra güler geçeriz

    • Hepsini Göster
    • evt onun için canım sıkkın olduğunda böyle şeyler bulmaya çalışırım saol beni anladığın için

    • ne demek :)

  • nasıl bir fantazidir bu. sanane milletin çişinden. ne biçim mide var sizde arkadaş

    0|1
    1|0
    • be salak anılarımızdan bahsedelim dedim eğlence amaçlı biraz yani benim soruma düzgün cevap versen ölürsün anlamam sizi yaa cidden anlamam

  • İlkokul 5.sınıfa kadar geceleri salıyordum ama hastalıkmış doktor 10-15 tabletlik ilaç verdi geçti

    0|0
    0|0
  • Terleme yoluyla atıyoruz

    0|0
    0|0
  • Ben geceleri altımı ıslattım on yedi yaşıma kadar hep geceleri yatarken annem bana muşamba çocuk bezi bağlardı doğduğumdan o yaşa kadar mavi ve pembe renk muşamba bezlerdi bilirsin ortasına beyaz bez konur muşambanın uçlarıyla bağlanırdı sonrada yıkanır iplere asılırdı ah arkadaşım bir bilsen neler yaşadım.

    0|0
    0|0
    • hastalık sormadım ama genede geçmiş olsun

    • Hepsini Göster
    • hyr

    • Anladım iyi görmemişsin bezlenmemişsin daha iyi bezlenseydin bir ömür hatırlardın muşambalarını.

  • 7 falandı... yoksa sen :D

    0|0
    0|0
  • biz ultra prima kullanıyoruz sızıntılara karşı bizi koruyor :D

    0|0
    1|0
  • 3.sınıf yolun ortasında yürürken çok komikti:)

    0|0
    0|0
    • anlat biraz

    • 4-5 saat tutmustum okulda(biraz benden kaynakli birazda sınav bedeniyle)sonra eve doğru yürürken çok sıkıştım

      -Lan azcik birakiyim neolacak ki dedim . Bir daha tutamadım.

      Sonra yolda bir cesmede üstümüde islattim.yolda sesli konuşarak devam ettim(off su balonu oynarken oldu felan bazı komşular yemişti :)

  • seni küçükken ezmiş aşalamış itelemişler sende milletinkini duyup tatmin olmaya calısıosun heralde :D

    0|0
    0|0
  • gecen gün kacırdım :)
    assifğgff

    0|0
    0|0
  • genellikle sünnetsiz erkeklerde olur o durum

    0|0
    0|0
  • Ne Yalan Atacağım Arkadaşım 32 Yaşındayım En Son 27 Yaşında Yapmıştım :D :D

    0|0
    0|0
    • yuh 27 mi SİDİKLİ seni :D

    • Hepsini Göster
    • haa napiym hoca izin vermedi

    • Olur Böyle Şeyler İnsanlık Hali :)

      İleride Çocuklarına Torunlarına Anlatacağın Komik Bir Olay Olmuş Keyfine Bak :D

  • o değilde evlenmek isteyen bayan varsa üstüne yapabilirim yani ev araba falan

    0|0
    0|0
    • saçmalamasan da düzgün cevap versen

    • Hepsini Göster
    • benm yanımda kaç erkek kaçırdı nasıl dalga geçdim biliyomusun? bana kız erkek yapma her türlü sapıklığı bilirim ben

    • yalnız böyle iddialı hatun tanımadım :D durumuna rağmen sidiğinle duvara adını yazmayıda denedin mi peki ?

  • neden merak ettin başka bilgili sana faydası olan şeyler merak et altın oran sayısı gibi :))

    0|0
    0|0
    • be cnım sıkıldı bu soru geldi aklıma onun için cevap verseydin daha iyi olurdu

    • Hepsini Göster
    • bi daha yaz anlamadım

    • diyorum ki öyle durumla karşılaşsam hoca izin vermese köşeye çekılır bılerekyapardım ama altıma değil hova sesını çıkarsa onu da gidip şikayet ederim o benı edmez

  • Hatırlayamayacağım kadar çok olmuş :)

    0|0
    0|0
    • ama büyükken hiç kaçırmadın yani tutamayıp falan

    • Hepsini Göster
    • Benim o yönden sıkıntım olmadı, hiç o kadar sıkışmadım sıkışsam da bir çözüm buldum :)

      Şimdi hatırlayıp gülüyosak sorun yok :)

    • evt

  • 6 yaşımda ilkokulda işedim

    0|0
    0|0
  • Yanımda ishal arkadaş vardı osiriyim derken zıçtı iyimi

    0|1
    0|0
  • valla bende hiç olmadı boklu sidikli bir çocuk olmadım

    0|0
    0|1
  • ben daha cok ufakmışım anam öyle dedi hatırlamıyom :)

    0|0
    0|0
  • ben üvivde çok sıkışmıştım tuttum tuttum lavobaya girdim tam çıkarırkenn az bişey ıslatmıştımm ...:)

    0|0
    0|0
  • Belirtmis oldugun yıllara dair idrar ile bir anım olmadi gizli..

    0|0
    0|0
  • bi ark. oluyordu piskolojik ailene anlatıp müdahaleye geçinmeli

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 16

  • çiş fetişi.

    0|3
    1|0
    • neden be her insan altına yapmıştır yapacak bir yer yok orda kaçırın ya da arabadasın kaçırabilirsin evde tuvalette biri var çok sıkıştın kaçırabilirsin öğretmen izin vermedi tuvalete kaçırabilirsin sen hiç mi yapmadın yani

  • Benim başıma 1 yıl önce geldi canım :D allahdan lütfiye ablanın evi yakındı belime ceket baglayıp ona gitdim yıkandım sonra onun kıyafetlerini geymek zorunda galdım aklıma her geldiginde gülerim :D

    1|0
    0|0
    • Hem sen bakma gülüm buradaki goncolozlara yarım akıllarıynan saka yapdıklarını zannederler salaklar hepsi fellah

    • Hepsini Göster
    • sen bilin ama ben eklemeyi bilmem

    • Bak İsmimin üsdüne basacan oyle profilime girer orda arkadas ekle var ona basinca eklenir

  • ne biliyim annem 7 yasına kadar yaptın der:D

    1|0
    0|0
  • yok artık
    :D

    0|1
    1|0
    • neden be her insan altına yapmıştır yapacak bir yer yok orda kaçırın ya da arabadasın kaçırabilirsin evde tuvalette biri var çok sıkıştın kaçırabilirsin öğretmen izin vermedi tuvalete kaçırabilirsin sen hiç mi yapmadın yani

    • hatırlamıyorum ben

  • Sende yeni mi türedin? Ayak fetişi falan derken çiş fetişi çıktı birde.

    0|0
    1|0
  • Daha neler...

    0|0
    2|1
    • neden be her insan altına yapmıştır yapacak bir yer yok orda kaçırın ya da arabadasın kaçırabilirsin evde tuvalette biri var çok sıkıştın kaçırabilirsin öğretmen izin vermedi tuvalete kaçırabilirsin sen hiç mi yapmadın yani

  • 3 yaşındaydım nasl oldu bnde anlayamadm ;-)

    0|0
    0|0
    • çok küçüksün 3 yaşında

  • İlkokul 1. sınıf

    0|0
    0|0
  • 4 yaşında.

    0|0
    0|0
    • küçükmüşsün be ben 8. sınıfta yani orta 3

  • dün işedim

    0|0
    1|0
    • ciddi misin?

    • Hepsini Göster
    • niçin be mesela arabadasın herkez var çok sıkıştın yapacak yer yok kalabalık tutamadın işedin olamazmı senin yanında falan hiç bir arkadaşın yapmadı mı?

    • yapmadı mk

  • valla bu soruya cevabım insanız olacak.
    başımıza her turlu sey gelebılıyor. :/

    0|0
    0|0
  • tabikide hayır

    0|0
    0|0
  • 3 yaşında

    0|0
    0|0
  • hatırlamıyorumki ^^

    0|0
    0|0
    • snn yanında yapan arkadaşında mı yok

  • 8 yaşındayken en son

    0|0
    0|0
  • en son geçen hafta otobüste altıma işedim ..herkez çok olumlu karşıladli o kadarki şöför yol paramı geri verip otobüsten aşağıya kadar bana eşlik etti ...Allahım ne kdar saçma sorulara cevap veriorum benn ...hep alışkanlık işte..:D

    0|0
    0|0
    • soru işte nolacak düzgün versen istediğim eski anılarımızdan bahsedelim

Yükleniyor...