İlk defa böyle bir duygu yaşıyorum ve napmalıyım bilmiyorum. Nolur yardımcı olun :(

Arkadaşlar öncelikle merhaba.

Bundan 1 9 gün önce dayımın oğlunun düğününde biriyle karşılaştım. Dayımın oğlu Türk Sanat Müziği korosunda ve kendisi de aynı korodaymış. Epeydir tanışıyorlarmış ve araları çok iyi. Abi kardeş gibiler.

Her neyse düğün boyu gözlerim hep onu aradı. Tam karşımdaydı öyle güzel bakıyordu ki anlatamam. İlk kez birinin gözlerinde kaybolmak istedim. Ama Allah kahretmesin ki korkuyorum aşktan :(

Geçen hafta koronun il genelinde konseri vardı ve konsere geç kaldım. Önlerde yer olmadığı için arkalardaydım. Konser boyu onu izledim sadece. Ara verdiklerinde arkalara doğru geldi ön tarafımda oturdu biraz. O kadar beyefendi ki anlatamam. Anneme babama selam verdi... Off offf... Şimdi sadece facesine bakıyorum elimden bir şey gelmiyor. Acaba o da benden hoşlanıyor mudur bilmiyorum. Öyleyse bile dayımın oğluyla samimiler. Bir sorun olacak belki de... Korkuyorum ama aklımdan da çıkmıyor. Saçmalıyorum belki ama olmayacak bir dua gibi... :( Lütfen yardımcı olun :(


0|0
0|4

En İyi Erkek Görüşü

  • öyle bişey olursa dayının oğluda duyarsa kötü olur bence sonuçta halasının kızısın sende erkekler arasında bunlar mühimdir yani, aslında olmucak dua diye bişey yokda onların arkadaşlık durumu düzeyi nasıl değişir bilemiyorum

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • yaş 18 ise böyle hisseden doluuu kişi var git konuş gülümse samimi davran. hoşlanıyosa anlarsın hoşlanmıyosa hoşlanmıyordur. hayatına fazla kişi girmediği için böyle kafanda büyütüyosundur. belki dışardan iyi görünen karaktersiz biridir. bilemezsin.

    0|0
    0|0
    • 18 yaşındayım evet ama ben ilk defa böyle bir duygu yaşıyorum. Yani kendisi çok beyefendi. Serseri bir tip değil çok saygılı. Dayımın oğlu hep anlatırdı "Mustafa, mustafa" diye ama ben o Mustafa'yı daha yeni gördüm... Keşke hiç görmeseydim. Cesaret edip konuşamıyorum da, zaten karşılaşamıyoruz da. Bir tek facebooktan bakıyorum, ekleyemiyorum bile basit duruma düşmek istemediği için :(

      Ah ya, ben ne kadar korkakmışım... :(

    • Hepsini Göster
    • İçim rahatladı gerçekten. Sanırım haklısınız. Ben gerçekten çok teşekkür ederim. Söylediklerinizi aklıma kazıdım :)

    • ne demek. karakterli temiz bir insana benziyodun yardım etmekten bende zevk alırım böyle insanlara

  • olmayacak diye bşy yoktur ümidini kesme ve çaba göster

    0|0
    0|0
  • Allah kavuştursun. Seviyorsan uğrunda çaba harca.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...