Spor yapanların fotoğraf çekmesi itici mi?

Özellikle kızlara soruyorum vücudu iyi birinin bunu belli edecek fotoğraflar çekmesi üstü çıplak spor salonunda filan fotoğrafları olması sizce itici mi yoksa vücudu iyiyse bunu normal karşılar mısınız?


0|0
9|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Ortalık baklavalar, adonisler, pazular ve bir yığın kasla dolup taşmakta..

    Sporcu insanların bedenlerini, milletin gözüne sokma huyları açık ve net bir ego rahatsızlığıdır. Bunun, çoğu bayanı etkileme düşüncesiyle ortaya serilmesi ve bu amaçtan yola çıkarak cinsel hazların peşinde koşma dürtüsü aslında hep geri tepmektedir.

    Ve bir hayli de acınasıdır..

    0|3
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Gerçekten itici. Görmemişler gibi sergilemesi vs.

    0|0
    0|0
  • Zaten dışarı çıktığında ettiğinde görecek millet..

    Daha fazla kişiye gösterme çabasına giren insanları anlamam..

    0|0
    0|0
  • Çok saçma geliyor onların hepsinin derdi kızlara kendini beğendirmek zaten:)

    0|0
    0|0
  • çok itici oluyorlar gösteriş için spor yaptıkları anlaşılıyor gereksiz bence hele birde üstü çıplak fotoğraflarını art arda paylaşıp duruyorlar ya çok sinir oluyorum

    0|0
    0|0
  • Açıkçası görmemişlik yaptığını düşünürüm

    0|0
    0|0
  • vucudu iyi kotu ben hoslanmiyorum ama cook da itici degil yani.:)

    0|0
    0|0
  • tabiki hayır değil. insanların özel yaşamına burnumuzu sokamayız.

    0|1
    0|0
  • itici ya sanki başka kimse de öyle vücut yok, görmemişlik

    0|0
    0|0
  • komiğime gidiyor son derece itici

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Bu kızları anlamıyorum "görmemişlik" ya arkadaş o vücudu yapmak kolay bişey değilki her antrenmanda acı cekiyosun yediklerine dikkat etmen gerekiyor ki yediklerinin %80 i nin tadı bişeye benzemiyor verdiğin emek sonuçta bu gayet doğal birşey..

    0|1
    0|0
  • itici diyenleri anlıyamıyorum.

    siz evinizde oturup twitterda tatlı fotoğrafları paylaşırken biz spor salonunda bitaraflarımızı yırta yırta ağırlık basıyorduk, eve gelincede 1 tabak tavukla idare etmeye çalışıyorduk.

    valla şu yaz gelsin, sokakta çıplak dolaşmassam neyim.

    isteyende istediğini düşünsün.

    0|2
    0|0
  • Kardeşim İstersen Amuda Kalk İstersen Bench Press Girerek Çek

    Emek Vermişsin Yapmıssın Kim Ne Derse Desin Takılma

    0|0
    0|0
Yükleniyor...