Arkadaşım çok az ne yapmalıyım?:(

Arkadaşlar, çok ciddi bir sorunum var.Yardımcı olmak isteyen olursa,ekleyebilirim.Arkadaşlar sınıfta çok az arkadaşım var.Olanlarında benden daha yakın arkadaşı var ve onunla oturuyorlar.Ben yalnız oturuyorum ve boş derslerde çok sıkılıyorum.Sadece boş dersler değil tüm okul günü boyunca yalnız olmak çok sıkıcı tahmin edersiniz ki :( Bunun sebebinin de benden kaynaklandığını düşünüyorum.Başkalarını kendimden üstün gördüğüm, hakkımı savunacağım zaman korktuğum için.Çünkü onlar çok ters tepkiler verebilir ve beni ezebilirler.Arkadaşlar buraya bu sorudan çok sordum ama doğru düzgün bir sonuca varamadım.Yardımcı olursanız sevinirim.Nasıl davranmalıyım?


0|0
6|26

En İyi Erkek Görüşü

  • Ya bu çokluk kavramı degişken benim hayatımda toplasan 14 sıkı dostum var sanırım ama bu çogu kişiye göre çok az bir sayı. Arkadaşım az diyorsunda neye göre az benim için çok 14..

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 25

  • cevabı vermişsin zaten.bi gülüşümle yıkarım dağlarınızı tadında yaşa :) sen onlara değer vermediğinde onlar ayağına gelirler.sen sadece tek başına takılan garip kız olma yeter

    1|0
    0|0
  • Amaaannnn :) Allah daha büyük dert vermesin knk, Ben 14 yaşında beri dışarda ortamlardayım bir gün cafe'de bir gün orda bir gün şurda kızların trpleri cart curt Önemli Olanı söyliyeyim sana Ölene kadar güvenebileceğin 3 dost , Seni gerçekten seven bir eş, Severek yaptığın bir işin olsun Sonra allah'a Şükret :) 6 kişi bir kantin'de oturmuş gülüşüyorlar eğleniyorlar görüntü budur aslında o gruba girsen kim kimin kuyusunu kazıyor Kim kimin sevgilisine asılıyor neler var neler Sen bir bayansın erkek eline bakma sonra pişman olursun bir erkek olarak söylüyorum Hayat Çok çabuk geçiyor. Oku kendini geliştir zaten bir mesleğe başla ordaki insanlarla dost olursun bu böyledir yorgunluktan felan arkadaş düşünemessin bayramlarda arayacağın veya aramasını istediğin 3-5 dost edin yeter :D

    0|0
    0|0
  • Bozuk parayla cebi doldurup ağırlık yapmaya gerek yok,4000 tane bozuk 10 kuruşun olacağına 2 tane kağıt 200 liran olsun yeter ^_^

    1|2
    0|0
  • Birde şu şekilde düşün... Sen onlarla iletişim kurmaya çalışma onlar seninle iletişim kurmaya çalışsın... Mesele para toplama görevlerine kermes etkinliklerinde görev al. Derslerin iyiyse diğerlerine bu konuda yardım et kopya vs vs. Burada iki tane anahtar var. 1-) aranan kişi ol 2-) kendine biraz daha güven. Vücut dilini iyi kullan.

    1|0
    0|0
  • Bak biri yazmış az ve öz olması daha iyidir diye katılıyorum yeni başladığın bir okulda olur öyle şeyler. Aklı başında biri zaten dışlamaz, tersleneceğini düşünüyorsan hiç girme aralarına.

    1|0
    0|0
  • benim hiiiç arkadaşım yok kimseye ihtiyacın yok senin eğer onların ihtiyacı olursa gelirler zaten pek kafana takma derim. yani ben öyle yapıyorum

    1|0
    0|0
  • Bence böyle takıl. Canın sıkılıyorsa kitap oku. Bana da biraz insan içine çık diyorlar; ama çıkmak istemiyorum. Kız olsun erkek olsun kime yakınlık duyduysam hep kullanıldım. Normal arkadaş olmak istesen de kullanıyorlar, aşık olduğun zaman da kullanıyorlar. Kimseyi takma. Cebin biraz para görsün o zaman istemediğin kadar arkadaşın olur.

    1|0
    0|0
  • sosyal ol biraz insanlara karsı

    1|0
    0|0
  • Çok arkadaşı olmak göründüğü gibi çokta iyi değildir belki düşündünmü hiç. Az olsun öz olsun. Gereksiz arkadaşlıklara ne gerek var. Takıl kafana göre boşver bunları düşünme.

    1|0
    0|0
  • bundan 4 ay önce 3 arkadaşım vardı konustuğum şuanda 300den fazla kişi ile oturup konusuyorum her hafta görüşüyorum sadece nedenini bulmalısın

    1|0
    0|0
    • ozguven sorunu

    • Hepsini Göster
    • daha çok onlarmı sana geliyor senmi ona gidiyorsun ?

    • ortada buluşuyoruz :) hoşuma gitmezse duruşu koyarım

  • öncelikle kimseyi kendinden üstün görme sonrasını halledersn.

    1|0
    0|0
  • arkadas olabiliriz :P :P

    1|1
    0|0
  • bizde senin arkadaşın sayılırız

    2|0
    0|0
  • çok fazla arkadaş çok da iyi bir şey değil az ama öz arkadaşın olsun daha iyi.

    1|0
    0|0
  • Sadık olmayan ve güvenemeyeceğin arkadaşın hiç kimseye bir faydası yok. İki üç tane arkadaşın olsun ama sıkı dost olsunlar yeter. Benim durumum öyle

    1|0
    0|0
  • sosyal ol .

    1|0
    0|0
  • istği kbul edersen

    1|0
    0|0
  • Adım atan sen ol , konuş , sorular sor , o an yapabileceğin birşeyler varsa yap , örneğin elleri dolu birisi için kapı açmak bir jest ve sohbete başlama fırsatıdır . Üstünlük , ezme gibi şeylere takılma

    0|0
    0|0
  • Seneye okulunu değiştir birazda kendini değiştir arkadaş edinirsin bu sayede

    1|0
    0|0
  • Etrafındaki insanları çok fazla düşünme bence sen başka şeylere konsantre ol, derslere mesela ya da okumaktan zevk alacağın kitaplar al onlarla uğraş, takma düşünme kimseyi zamanla onlar sana yaklaşır zaten

    0|0
    0|0
  • Yanliz takilmak iyidir. Aslinda benim çevrem geniş. Ama az ve öz olmasini isterdim. Dert etme bunlari bir güzellik bu

    0|0
    0|0
  • acele etme zamanla ortama alışırsın çılgın ol pasif kalma

    0|0
    0|0
  • Herkes esittir once bunu kavramalisin genc dostum. Sonrasi zaten gelir

    0|0
    0|0
  • bunun için uzulmemen gerekiyor bir tane olsun tam olsun

    1|0
    0|0
  • benim de aynı senin gibi durumum. profil fotoğrafın sana aitse eğer gayet güzelsin. bizim gibi insanları eziyorlar hep. hayatın kanunu bu. ama kendini değiştirebilirsin. ya da kendin gibi sessiz nazik insanlarla arkadaşlık kurabilirsin

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • eğer sınıfta arkadaşlarının çok olmasını istiyorsan ve bu konuda geri kalıyorsan 1. olarak sınıfta ders notlarını yükselt derslerinde çalışkan olan kişiler herkesten saygı ve sevgi görür her zaman örnek gösterilir ve istediğin kişiyle arkadaş olma şansını yakalarsın :)

    2|0
    0|0
  • Yarın senin yanında olmayacak insanlar için fazla kasıyorsun kendini.

    Öz güven sorunun var Bunu yenmen Lazım

    Senden ustun goruyormussun Hakkını savunamayacagını ve korktugunu soluyorsun.

    Bunları bı asman lazım. Kafanda kuruyorsun. Rezıl olucam Bana gulcekler etcekler Sonra ben kucuk dusurulcem uzulcem dusuncesine gırıyorsun kesın tahmın edıyorum seni Bunları dusunmekden vazgec bir kere.

    Sende insan onlarda...!

    Bu sekıl devam edersen ıyıce sıkılır bunalırsın.

    Okula bıle gıtmek ıstemeyebılırsın.

    0|1
    0|0
  • Benimde toplam 2 arkadasim var cok arkadasim olmasi taraftari dehilim arkada insani her yola goturur lakin sendeki ozguven sorunu silkinip kendine gel onlara ihtiyacin mi var kendi kendine yetmelisin en azindan bunu ogrenmelisin

    1|0
    0|0
  • Az olsun ama öz olsun :)

    1|0
    0|1
  • Hayatimda kimseye muhtaç ve bagimli olmadım. İlla arkadaşin olacak diye bir kaide yok. Arkadaşlar boş zamanları doldurmak için bir araçtır sadece. Bende de onlardan fazlasıyla var. Ama benim için bir kaçi dışında aslında yoklar. O boş zamanlarda açıp bir kitap okursan senin yararina olur. Lak lak edip bir yere varamazsin ( son iki cumlede öğretmen gözüyle yorumladim alınma tamam mi? Senin yararina olacak şeyler)

    0|0
    0|1
  • Etrafında az ve öz kişi olması her zaman daha iyidir, git yanlarına anlaş.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...