Kapat

Hiç bir şey anlamadım yahu birisi bana anlatabilir mi ?

Spor sorularına girdim her cevabımda az önce sorduğun sorular diyorlar ne demek istiyorlar anlayan var mı ?

Güncellemeler:
şimdi çözdüm gizliden bır pembeli 3 tane cinconu kötüleyen soru sormuş biriside çıkmış bu soruyu soran kim diye anket açmış benide yazmış saolsun oymuş mesele :DD



Tama arkadaşlar olay çözülmüştür :)))

0|0
10|6

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 9

  • Ne diyorsun ruhim spor kategorisinden çok uzağım:/

    0|0
    1|0
    • hahah bende anlamadım dur bakalım anlayayım sanada anlatırım :D

    • hahh yok ya şimdi çözdüm gizliden bır pembeli 3 tane cinconu kötüleyen soru sormuş biriside çıkmış bu soruyu soran kim diye anket açmış benide yazmış saolsun oymuş mesele :DD

  • Kim diyor ne diyor ruhican anlamadım ben :/

    0|0
    0|0
    • şimdi çözdüm gizliden bır pembeli 3 tane cinconu kötüleyen soru sormuş biriside çıkmış bu soruyu soran kim diye anket açmış benide yazmış saolsun oymuş mesele :DD

    • Hımmmmmmmmmm :)

  • Sitenin kurallarıdır

    0|0
    0|0
  • Sorunun cevabi Sabri Sarioglu, aadjng.

    0|0
    0|0
  • Hiçbir şey anlamadım :(

    0|0
    0|0
  • Olayı çakmadim ruhi :(

    0|0
    0|0
  • spor dedin ne didin ruhi :D

    0|0
    0|0
  • gizliden gizliye iş mi çeviriyorsun

    0|0
    0|0
  • ruhi spora bakmıom bile duyu andırsten mi yani :D

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 6

  • O sizin olduğunu ankette başka kimler vardi ,kacirdim soruyu :)

    0|0
    0|0
    • bütün fenerliler :DD


      Rem, yns1453 ,diğerlerini hatırlamadım şimdi :D

  • Gizliden soru sorduğunu düşünmüşlerde o saçma sorularsa kasıt bayan açmış o soruları başka hesabınmı var kardeş yeme bizi bak :)) şaka şaka

    0|0
    0|0
    • hahaah 6 tane bayan 3 tane ortada gezen üyeliğim var :DDD


      kendimi oyladım o soruda ama silmişler soruyu keşke silmeselermiş yahu .DD

    • Hepsini Göster
    • KS nin 4 te. 3 i fenerlilerden sorulur demekki gizli işler yapıyormuşuzda haberimiz yokmuş :))))

    • 4 te 3 az tamamı tamamı :)

  • kim demis bunu Ruhi hemen gidip hesap soralim:)

    0|0
    0|0
  • mantıksız lar ya adam benim ismimi ankete koymuş ya benim ne işim olur gizliden soru açmakla açsam gizliden neden açayım.bize karşı kuyruk acısı var o kişinin ismini vermicem bilen biliyor :))

    0|0
    0|0
    • mevzu ne abi anlamadım anlatsana

    • Hepsini Göster
    • Takma kafana. İsteen istediğini yazar

    • teşekkür ederim suude abla onları umursucak zamanım yok .

  • hep aynı soruları soruyormuşsun bahadır reyiz

    0|1
    0|0
  • Ruhicim spor kategorisine girmenin şu altdaki foslady ile bir bağlantısı var mı ? = ))))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...