Cipralex 10 mg kullanan var mı? Nasıl bıraktınız? Memnun kaldınız mı?

Cipralex 10 mg kullanan var mı? Nasıl bıraktınız? Memnun kaldınız mı?


0|0
2|6

En İyi Erkek Görüşü

  • ben direk 20 mg la başladım.şu an 10 mg da . ilk başta yan etkileri oluyor ve yoruyor ancak sonra içinde bulunduğunuz depresyondan sizi çıkartmaya yardmcı oluyor.panik ataklar ise devam ediyor ona çare terapi ve üstüne gitmek.uzun lafın kısası.2,5 sene oldu artık yeterli değil gibime geliyor arada...

    0|0
    0|0
    • peki niçin çıkamıyorsunuz bu durumdan?

    • panik atak geçiriyorum çünkü panik atak ta üzüyor insanı bu üzgünlük depresyona dönmemesi için kullanmak gerek benim ki böyle bir durum.

Erkekler Ne Diyor 5

  • Kullanmadım.. ama cok pıs yan etkılerı var.. bırakmalısın..

    0|0
    0|0
  • Zaten 10 mg le başlar sonra durumuna göre yükselir biraz kafa hapıdır aslın da bana kalırsa kendini psikolojik olarak iyi hissetmeye bak ve bu tarz ilaçlara ihtiyacın olmasın.

    0|0
    0|0
    • doktorum tekrar bu hapı önerdi

    • Doktorların bundan para kazandığını biliyorsundur umarım aynı doktora gitme farklı doktora git bakalım ne önerecek sana ama durumun da bir değişiklik yoksa aynı ilaca devam etmeni ister elbet de.

  • bi hemşir olarak kullanma derdim sıkıntın nedir ki?

    0|0
    0|0
    • geleceğe dair sıkıntılar işte yemeden içmeden kesilmiştim düzeldi tabi

  • bi ara kullandım çok sersemletti uykudan başımı kaldıramıyordum gözlerimi açamıyordum . 2 yıldır lustral kullanıyorum 100 mg sabah 100 mg akşam

    0|0
    0|0
    • 2 yıl çok uzun bir zaman değil mi? bende ne zaman bırakacağımı düşünüyordum doktora gittiğimde soracaktım

    • bende panik atak var. bırakamıyorum. denedim bir ay içinde yine kriz geldi. tekrar başladım. şimdi böyle iyi. eskiden günde 10mg ile başladım şimdi günde 200mg a yükselttim. bazen oda yetmiyor zanax alıyorum.

  • Ben yeni aldım ama emin ol ilaç kullanmak iyi bişey değil kafa yapsın diye kullananlarda var

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bir yakınım cipralex kullandı..Etkilerinden memnundu ama yan etkilerinden dolayı bırakmak zorunda kaldı..

    Başlangıçta günde yarım tablet ile başlamıştı..1 hafta sonra 1 tablete geçti..3 ay sonra bırakmaya karar verdiğinde yine yarıma düşürdü 2 hafta boyunca, sonra tamamıyle bıraktı..

    Dozaj azaltımadan anında kesilirse, beyinde elektriklenmeler, ruhsal sıkıntılar, göğüste sıkışma hissi bazen başağrısı gibi yoksunluk sendromu ortaya çıkar..

    Bu gibi antidepresanların dozajının kademeli olarak düşürülmesi gerekir..

    0|0
    0|0
    • hiç bilmiyordum bunları yan etkisini görmedin henüz

    • Hepsini Göster
    • ilacım var diye kendimi yalnız hissetmiyorum doktora güveniyorum ilaca güveniyorum ama kandırmayayım kendimi bir etkisi yok yok da ilaçla düzelecek bir durumda değilim :) teşekkür ederim )

    • rica ederim..Şunu da unutmayın bazı bünyelerde ilacın etkisi en az 1 ay sonra görülmeye başlayabiliyor..1.5 ay sonra hala hiçbir etki görmemişseniz değiştirmeniz gerekir..


      Geçmiş olsun..

  • ben hala kullanıyorum. memnunum.

    0|0
    0|0
    • ne kadar süredir kullanıyorsunuz?

    • Hepsini Göster
    • hiç terapi yok valla

    • İlac kullanmaktan korkuyorum ama kendi jendine de gecmez kendi kendine biraksam daha kotu olur ote yandan ilac bagimlilik yapar hani birakibca falan daha beter depresyona sokar diye korkuyorum devlet hastanesinde psikologada randevu verdiler cevremdekiler kullanma diyo o da var sikinti

Yükleniyor...