Bayanlar nıye kısa elbıse mini etek ve dar tayt gıyıp vücüt hatlarını

mini etek ve dar tayt gıyıp vücüt hatlarınınıye bellı eder.

sonradan da dıyorsunuzki erkeler bana cok bakıyor bu kısa ve daqr gıyınıp ne yapmaya calısıyorsunuz


0|0
5|2

En İyi Erkek Görüşü

  • karaktersizler baba yanlısmıyım daracık giyinirler bakıncada aaaa abaza nası bakıyo bak derler zeka yokki

    0|0
    0|0
    • ben dıyorum tenha bıyerde olacak duzelteceksın oylelerını

    • Hepsini Göster
    • Savunmam acik giyindigim anlamina gelmiyo.Ben acik sacik giyinen biri degilim.

      Insanlarin zevklerine giyim tarzlarina karismayin laf atmayin diyorum.

      Herkez kendinden meshuldur kimseye laf dusmez.Siz sapiklik yaparken koc delikanli biz biraz acik giyinelim Tesirci bak sen.Ozaman tasi en gunahsiz olanimiz atsin.

    • sapıklık yaptığımızı nerden çıkardın ? osur osur ipe diz kendin yaz kendin oyna bir saçmalama yürü git cevap yazma ya

Kızlar Ne Diyor 5

  • Nekadar yanlis dusunuyosunuz kizlar sizin icin mi giyoniyo zannediyosunuz?

    Kizlar diyer kizlar icin giyinir hep daha iyi bir numara olmak icin.

    Modayi takip eder ve ona gore en yakisani bulur ve giyinir.Sizingibilerde laf atar

    madem okadar rahatsizsin onune bak laf atma.Senin kardesine laf atsalar hosmu yani.

    Empati kurmayi ogrenin artik biraz.Magra adami gibi nereye kadar.

    0|0
    0|0
    • benım kardesım gıyse o sekılde laf atsalar sesım cıkmaz cunku yıyınmenın bır adabı vardır oranı buranı teshır edecegıne bıraz usturuplu gıyın

  • sen sor diye ne içi pis sapık adamsın

    0|0
    0|0
    • ne oldu zoruna mı gıttı sapıklıkla ne akalası var kı bunun bız hıc tayt gıyıp kalcalarını orten bırıne laf soz etmıyorum demekkı yaran var sapık olduk yanı sızın gıbı dusunenler sonu boyle

  • Seksi görünmek icin, ve tüm dikkatleri üzerine cekmek icin

    0|0
    0|0
    • ondan sonrada o kaşara bak denılıyor dımı

    • Hepsini Göster
    • çok haklısınız

    • bende ne kızlar gordum bakıreyım deyıpte anal ilişki yasayan kı burada ben kımsenın yıyımıne bır sey dedıgımız yok olay cok farklı tamam dar gıyınıyor usluplu bır sekılde ortuyor ne bıleyımm blız farklı bır sey kapatıyor bazıları her sey ortada yıymese daha ıyı

  • O giyinmeye bakmıyo çok normal bir şekilde bile giyinsen karaktersiz erkek her türlü bakıyo valla

    0|0
    0|0
  • Simdi insan kendine yakısıyosa mini de giysin tayt da giysin dar da giysin sonucta ferrarin olsa üstünü örtmezsin:) ama insan yakıstıgında giymeli tabi L XL bedende birinin tayt mini giymesi pek hos olmaz. Ayrıca bir kadın kadına giyinir erkek icin degil. İs yapmak isteyen bayanlarımız tabi ayrı yüzüne güvenmeyip bir yerlerini acıyolar onlarınki teşhircilik biraz. Niyetine göre de degisir bu isler

    0|0
    0|0
    • benım gordugun herseyı ortada resmen ben buradayım dıyor bu genelde boyle ondan sonrada bakınca abazamnı oluyor erkekler

    • Bu konuda haklısın aslında sonucta ister istemez gözün kayar bir kadın öyle bisey giyiniyosa zaten bakılmayı göze almıstır sonra da ay bana baktı etti abaza herif diyosa o zaman onda bir y*vsaklık vardır simdi dogruya dogru ya giyme ya şikayet etme

    • evet aynen san katılıyorum arkadasım

Erkekler Ne Diyor 1

  • Kadınların zihinleri tezat. Aslında kadınlar da kıskançlık da olduğu için diğer kıza bakıyor. Süper bir tayt giyinmiş. Kıza yakışmış bacaklar da harika, kalçalar filan.. Bunu gören bir kız hemen kendine siyah tayt satın alıyor. Geçiyor odasına aynanın karşısına bir giyiniyor. Sonra mmm diyor kendime bile çok yakıştırdım. Sonra da dayanamıyor bir cesaretle sokaklara atıyor kendini.

    İnanın yarın bir gün bir kız bikiniyle sokaklara çıksa, ilk önce tüm kızlar lanet olsun ne terbiyesiz bir kızmışsın sen diyerek tepki gösterirler. Sonra bir bakarsın 3 gün sonra hepsi bikinilerle dolaşıyor.

    Hiç anlamazlar ki, hiç düşünemezler ki diğer yabancı erkekler doğaları gereği, yaratılışları gereği kadına karşı oldukça düşkün varlıklardır. Seksi, bir kız ile sevişmeyi çok sever. Kadınlar düşünmezler ki benim güzel kalçalarıma ve bacaklarıma sulanırlar da, belki benim her yerime sulanır öpmek, emmek ve hafif ısırıklar atmak isterler. Hoppidiye sokaklara çıkar sallaya sallaya gezerler.

    İşin garibi şunu da hiç düşünmezler: Bir kediye oldukça tahrik edici bir ciğer kokusunu 3-5 metreden burnuna burnuna gönderiyorsunuz. O kedi şimdi ne yapsın? Miyav der ama kendi ciğerleri de sökülür. İşte siz kızlar da erkeklere bu şekilde acı çektiriyorsunuz. Bu kadar açık yazdığıma göre yine de anlamayacaksınız. Çünkü beyniniz tıkanıyor. Yatacak yeriniz yok gerçekten..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...