Kapat

Bir sporcu olsanız hangi spor dalında uzmanlaşmak istersiniz?

bir sporcu olsanız hangi spor dalında uzmanlaşmak istersiniz? ve neden:)


0|0
39|35

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 38

  • Voleybolcu

    0|1
    0|0
  • Yüzücüyüdüm, jimanstikle de baya uğraştım ama sanırım şu sıralar motocross tarzı sporlara merak sardım ne kadar icra edilebilir bilemiyorum :)

    0|1
    0|0
  • Atletizm...

    0|1
    1|0
  • 11 sene boyunca voleybol oynadim, ayni zamanda yüzmeye gittim.

    Sporcu olsaydim, kendimi büyük ihtimal bu iki dala adardim.

    0|1
    0|0
  • Tenis olabilir veya yüzme.Bunlardan birini sçerdim sonra kimse desteklemzdi sponsor falan çıkmazdı cartı curttu hayal bunlar

    0|1
    0|0
  • Ben buz pateninde uzmanlaşmak isterdim.

    Birincisi çok zevkli gözüküyor, ikinciis ise dinamik bir hayatım olması için.

    0|1
    0|0
  • yüzme olabilir.

    0|1
    0|0
  • Yüzme ve buz pateni

    1|1
    0|0
  • yüzme..cok sevdiğim için..

    0|1
    0|0
  • sporun her dalini mukemmel yapabilmek isterdim. cunku zaten spor yapmayi cok seviyorum. uzun yillar da amator takimlarda voleybol , handboll, masa tenisi, yuzme ile ugrastim

    0|1
    0|0
  • tenis

    .

    0|1
    0|0
  • voleybol kesinlikle

    0|1
    1|0
  • voleybol... olacaktım lısede hoca senden olur dedı voleybolcu.. ama işte bnde olmdm... pesinden kosmadm..

    0|1
    0|0
  • okculuk ,tenis ,yüzme ve badminton :D

    0|1
    0|0
  • snowboard yüzme buz pateni

    0|1
    0|0
  • yüzücüüüü :D

    0|1
    0|0
  • dalış uzmanı :)

    0|1
    0|0
  • Basketbol.

    Zaten önceden basketbolcuyum çokta başarılıydım lisans falan filan. Sonra bir şeyler oldu bırakmak zorunda kaldım. Çünkü basketbol benim hayatım gibi, bayılıyorum. Basketçi erkekler de bambaşka zaten :D

    0|1
    1|0
  • Karateye gidiyorum zaten.Çok başarılı olmak istiyorum :)

    0|1
    0|0
  • vüzme iyidir ya boğulma tehlikesi felan ekşınlı oluyor aözaüzaüzüt

    0|1
    1|0
  • Dövüş sporlarından biri veya tenis olabilir...

    0|1
    0|0
  • yüzme diyorum haftada iki gün gidiyorum en az sakatlığın yaşandığı dal eğlencelide daha ne olsun :))

    0|1
    0|0
  • voleybolu çok seviyorumm

    0|1
    0|0
  • ben yüzme alanında çünkü çok seviyorum

    0|1
    0|0
  • Futbol.

    Popi bir spor. Ülkemi temsil etmek isterdim. Oğlanlar yapamıyor fhssf.

    0|1
    0|0
  • kesinlikle kort tenis

    0|1
    0|0
  • boks ya da kickboks

    0|1
    0|0
  • Voleybol :DDdf

    0|1
    1|0
  • Voleybol oynadım , Hentbol oynadım suanda Basketbol ama ben Voleybol diyorum .

    0|1
    0|0
  • kesinlikle yüzme;Hayatta kendimi en özgür hissetiğim yerdir denizler.

    0|1
    1|0
  • Kızlar Devam
    8

Erkekler Ne Diyor 35

  • 19 yaşındayım 7 yıl uzakdoğu sporuyla uğraştım uzmanlaştım ve bıraktım bana çok şey öğretti.3 yıl futbola gittim uzmanlaşmak için yeterli param yoktu zaten hep paralı oyuncuları oynattılar ve böylece ülkemizde pek yetenekli sporcular elde edilemiyor.5 ay kix boxa gittim pek verim alamadım bıraktım.2 yıl vücut geliştirme sporuna gittim anladım ki gün geçtikçe hareket edemiyorum :) 2 ay badmintona gittim bana göre olmadığını anladım bıraktım.Bazı sporları merak etmiştim onlarada başvurmuştum;Teakvando,voleybol,aikido ve güreş fakat babam engel oldu...Şu an yaklaşık 1 yıl kendime ara verdim bu süreçin bana iyi olacağını zannediyordum halbuki sağlık açısından çok zarara uğradım;sigara,alkol vs;Arkadaş ortamı...Demek istediğim İnsan uzmanlaşmak istediği sporu severek yapmalı ben sevdim ama engel oldular...Unutmayın sevmediğiniz bir işte başarılı olmanız imkansızdır.Yaşım geçti veya zamanım yok demeyin Bir sporla uğraşın hem zihniniz açısından hemde sağlık açısından çok faydalı olacağını göreceksiniz...

    1|1
    0|0
    • sigara alkol kötü olmus be dostum. yazik etmissin

    • evet kötü oldu şuan sadece sigara kaldı yakında onuda bırakmayı düşünüyorum.Ve bu yaz bir spora başlamalıyım şimdiden araştırmaya başladım fakat aklıma kesin bişey yok.

  • thai box çocukluğumdan beri severim

    0|1
    0|0
  • crıstıano ronaldo gıbı futbolcu kobe bryant gıbı basketbolcu olmak ısterdım . neden mı cunku işinizi yaparken hem cok para kazanırsın hem fenomen olursun . profesyonel hayatın noktalanınca yorumculukla para kazanırsın ölene kadar :)))))

    0|1
    0|0
    • ya sendemi :)) zaten kazanacagini kazanacaksin. bide yorumcu olupta napcan. gözün doysun :)

    • bıseylerle mesgul olmak kazım :))))

  • Popüler olmak için futbol

    Karizmatik olmak için rugby

    Anlaşılmaz olmak için de golf oyuncusu olmak düşünülebilinir

    0|1
    0|0
  • fıtness...

    0|1
    0|0
  • fitbolcu isterdim

    0|1
    0|0
  • Futbolcuyum. Uzmanlaştığım diğer alanlar; Cross, Yüzme, Boks, Fitness, Karma Dövüş Sanatları.

    Valla varsa bir önerin onu deneyeyim :))

    0|1
    0|0
  • Basketbol, Formula 1, Dünya Ralli Şampiyanası, Tenis :) :) :) Futbol da plase :)

    0|1
    0|0
  • Zaten sutopçuydum ve yeterince iyiydim ama memlekette geleceği olmayan spor 20 sene öncede bilinmezdi hala bilinmiyor

    0|1
    0|0
  • araba sporları lakin daha trafiğe bile çıkacak cesaretim yok maalesef :)

    0|1
    0|0
  • Curling. Ne enteresan bir spor dimi

    0|1
    0|0
  • f1 pilotu :D

    0|1
    0|0
  • Futbolcuyum 10 senedir inşallah bikaç seneye kanatlanıp gidiyorum :)

    0|1
    0|0
    • nerde oynuyosun :)

    • Hepsini Göster
    • vurduğun gol olsun o zaman kardeşim :) beşiktaşa gelde kurtar takımı :))

    • Ah be Beşiktaşımın maçında bilerek gol atmamış adamım ben kardeşim :)

  • Buz hokeyi

    0|1
    0|0
  • satranç -_-

    0|1
    0|0
  • kaleciyim prof olmak isterdim ama kalecilik dışında formula 1 pilotu olmak isterdim ya da böyle motor sporlarının zirvesinde olmak...

    0|1
    0|0
  • voleybol iyidir. 6 yıl oynadım bırakmaz olaydım :(

    0|1
    0|0
  • para için golf. vücut için basketbol. ün için futbol.

    0|1
    0|0
  • yelken (yapmasını bilsem de profesyoneller kadar değilim)

    0|1
    0|0
    • bende cok isterdim yelken falan :)

    • ortamı da çok güzeldir.yani sadece yarış değil mesela kalamış yelek kulüübü var orda arkadaşlarla buluşursun 4 kişi bir pinces ile adaya gidersin önce bir etrafında bir gezinir sonra yanaşır rıhtımında çay içersin herkez sakin keyifli yüzlerde bir tebessüm.özledim o yıllarımı...

  • Kickboks ve Thaiboks branşlarında zaten uzmanım

    0|1
    0|0
  • Yüzmeee tabiki

    0|1
    0|0
  • Snowboard eğlenceli olabilir

    0|1
    0|0
  • Crossfit

    0|1
    0|0
  • Futbol:))) futbolcu oldum da zaten :))))

    0|1
    0|0
  • heavy wrestling olmayı isterdim. hep ilgimi çekmiştir doğamda var benim

    0|1
    0|0
  • formula 1

    o aracın içinde 350 kmyi görmek isterdim :/

    0|1
    0|0
  • cirit atma

    0|1
    0|0
  • Bodybuilding

    0|1
    0|0
  • Çok iyi yüzerim :p farklı bir spor dalı düşünmüyorum.

    0|1
    0|0
  • Kick box ve kungfu.

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    5
Yükleniyor...