Sırf üzülmesin diye birini hayatınıza alır mıydınız ?

Karşınızdaki sizi çok seviyor, sizin için ölüp bitiyor, siz de ona karşı boş değilsiniz fakat mantıklı olan birbirinizden uzak durmanız , çünkü birbirinize uygun değilsiniz. Konuşmayı kesmek istediğinizde yani bu işin böyle yürümeyeceğini ve bitirmek istediğinizi söylediğinizde aşırı tepkiler veriyor ve çok üzülüyorsa, sırf ona kıyamadığınız için ilişkiyi yürütür müydünüz ?


0|0
12|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Bir aralar yapmıştım böyle bir şey.Lakin sonu hiç iyi bitmiyor.Zaten bitmiş olan bir maçı uzatmalara götürmek gibi bir şey.Yalnız bunda kötü bir yön var.Ne kadar çok uzatma oynanırsa sonuç o kadar çok ağır oluyor.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • Neyim ben psikopat cani mi ? Şu hayatta yapacağım en son şey bir insanı üzmektir. Uyuşmayan biriyle sevgili olmayı sürdürmem ama yanında olurum. Zaten bir süre sonra kendisi duruma alışacaktır kendini toparladığında büyük ihtimal tekmeyi bana vuracaktır. Hayat işte siz kıyamaz zor gününde yanında olursunuz o ise güzel günleri bulunca sizi sepetler.

    0|0
    0|0
  • Ona kıyamıyorum diye kendi prensiplerimden kendimden vazgeçemem. O istemiyor üzülüyor diye onunla devam edersem bu sefer ben mutsuz olucam.İşin en bktan tarafıda ilerleyen zamanda ben ona aşık olacam belki o benden soğucak al başa bela gerek yok.

    0|0
    0|0
  • bir insan nereye kadar üzülebilirki 1 yıl? ya da 10 yıl? ne farkeder elinde sonunda kimse unutulmaz değildir.

    0|0
    0|0
  • Hayır. Uğraşamam.

    0|0
    0|0
  • Kendi kendine '' Ben onunum, o da benim.. Ben onsuz asla yapamam..'' demeye başlayacağı günleri bekliyorsam... Onu hayata küstürmek istiyorsam ayrılmazdım herhalde..

    Yazık etme çocuğa.. Diyorum ben..

    0|0
    0|0
  • arkadaş olabileceğimizi göstermeye çalışırdım

    0|0
    0|0
  • Almam sonuçta uygun değilsen onun için yıkıcı olur ayrıldınız zaman

    0|0
    0|0
  • Candan erçetinin şarkısının dizeleri bu soruyu cevaplar .

    "En derin yaralar kapanıyorsa , en büyük acılar unutuluyorsa , neden korkulur hayattan söyleyin bana " yol ver gitsiiinnnn ...

    0|0
    0|0
  • Bu insandan insana değişir. Ama herkesten daha fazla insansanız neden olmasın ?

    0|0
    0|0
  • kalp dediğin aşevi mi mübarek yoksulu alıp toplayasın. üzülüyo diye çıkılır mı ya yapma böyl bişey.

    0|0
    0|0
  • öyle soğuk ümitsiz yazmışsınki ben bile soğudum bu ilişkiden.

    0|0
    0|0
  • Neye göre uygun değiliz, fakir oğlan zengin kız meselesiyse önyargılara karşıyım

    0|0
    0|0
  • :) evet alirim bir günlügüne bebisim...23 nisanda bir günlügüne

    1|0
    0|0
  • devamlı üzüleceğine bir kerede tam üzülür ve unutur onun zamanını çalma bence...

    0|0
    0|0
  • Yürüt bence.

    0|0
    0|0
  • olabilir belki

    0|0
    0|0
  • bir denemek lazım illaki Yaşamadan anlamak mümkün Değil bence.

    0|0
    0|0
  • kafayı yemek üzere olduğumu söyleyebilirim :/

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • eğer sonunda o da bende üzüleceksek en baştan bitmesine karar vermişsem

    aşırı tepkileri bana engel olmaz, tam tersi rahatsız edici bile bulabilirim

    0|0
    0|0
  • Boş değilsem birbirimize uygunuzdur, eninde sonunda üzülür onu üzdüm diye ilaveden bende üzülürüm başlamamak en iyisi.

    0|0
    0|0
  • Yapamam çünkü sevmeyen bir kalp onu daha fazla üzer... yıpratır

    0|0
    0|0
  • Sevmiyorsam üzülüyor diye birini hayatıma alamam ben üzülürüm sonra

    0|0
    0|0
  • yürütmeye çalışırdım sonradan pişman olma ihtimalin yüksek

    0|0
    0|0
  • Zaten ortada ask olsa "birbirimize uygun degiliz" cumlesi kurulmazdi. Ask her seyi ezip gecebilir. Lakin sırf karsi taraf uzuluyor diye iliskiyi surdurmekte bizim icin iskence olur. Ona da haksizlik. Bir iliski icinde olursaniz bir dahaki ayrilisinizda onun icin cok daha kotu olacaktir. O yuzden en basta bitirmek gerek, hic uzatmadan.

    0|0
    0|0
  • kavuşursan meşk olur, kavuşamazsan aşk olur...

    Senin gönlün gitmişse yolda engel olsa da fayda etmez. birbirinizi üzmemek değil, mutlu etmek için birlikte olun.

    0|0
    0|0
  • Konusmazdim.

    0|0
    0|0
  • Umrumda değil

    0|0
    0|0
  • Bu zmanala ona dahada cok zarar verırı umut verırsınız cunku

    belkı acı ceker ama hayatınızda yerı olmadııgnın farkına fardıgında bu daha can yakıcı olur dogru degıl

    0|0
    0|0
  • bunun tam tersini düşünürsek bende onun içindeyim o bana boş değil farkındayım ama ben sevıyorum ve sennle sonumuz olamaz arkadaş kalalım dıo ama kalamıosun çünkü sen ona değer verıosun bir mesajnda bile havalara ucuosun her anını her dknı onunla konuşup mesajlsrk gecırıosun sonucnda biz arkadaşız ve artık olmuyo yapamıorum dedgmde brakmakta istemıo ve hayatımda gecirdgım en kötü günler bunlar ne olursa olsun sonu olmayan bseye başlamamak gerek

    0|0
    0|0
  • Hayır.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...