Hayatınızın son 1 ayında değişen şeyler neler ?

Hadi yazın herkesin hayatından bir iki cümle öğrenelim kendimize tecrübe edinelim bu olayları ^_^

Ben başlayayım; Hep pasif bir kişiliktim son 1 haftadır ne olduysa bir şeyler yönetmek istiyorum, kontrolü elime geçirmek, güçlerimi ispatlamak ! bir kükremek istiyorum :D

Mesela haftaya pazartesi 3 kişiye karşı tek başıma bir konu savunması yapıcam iletişim dersi etkinliğinde, onları bertaraf edip o üstünlüğün verdiği hazzı yaşamak için sabırsızlanıyorum link :D


0|0
19|9

En İyi Kız Görüşü

  • hayatımın son 1 ayında ilk defa internetten biriyle gerçekten arkadaş oldum, bir konudaki büyük konuşmalarım daha yine geldi bana girdi yani. ve ilk defa bir arkadaşımı bu kadar çok sevdim.. ya aslında kelimeleri bir araya getiremiyorum çünkü ben hiç beceremem duygularımdan bahsetmeyi. yani mesele biraz ince ve bu işin sonu ne olacak bilmiyorum.. bu gidişle malesef bir gün gitmek zorunda kalıcam gibime geliyo. ballı gaymaklı incir datlım, yoruldum beya.. hani dedin ya hepimiz bir gün gitcez buradan diye, bil ki ben seni hiç unutmicam. ben, sadece sen öyle dedikten sonra ilk defa gitmeyi düşündüm ve o zamandan beri kendimi hazırlıyorum..

    1|1
    0|0
    • her şeyin fazlası zarar, her şeyin orta şekerlisi makbuldür, (ayrıca da sende duygularını anlatamıyorsan ben ölüyüm yaşamayayım yani kitap yazsan okurum lan sdfsdf)

    • ölemi iç dünyam daha aşırıda o yüsten öyle şeettim neyse asdfdg

    • ben de seni seviyom kıymalı makarnam, kakılmışım, safiyem...kimseye yazmadığım romantikli sözlerimi ilk senin için yazdım..ilk kez siteden biri giderken ciddi ciddi üzüldüm..ben de seni unutmucam...=((

Kızlar Ne Diyor 18

  • öncelikle kolay gelsin osmanlica kursuna basladim sigarayi biraktim ve yillar sonra ilk kez deliler gibi salincakta sallandim :)

    1|1
    0|0
  • Kilolarım...

    0|1
    0|0
  • o nasıl bir gülücüktür :)

    son bir aydır benim en çok kendimde farkettiğim şey aşırı duygusallaşmam nedenini çözemedim,hayatımla ilgili bazı konularda uzun vadeli planlar yaptım ve bunları hayata geçirmeye başladım.Diğer yandan Kendimi biraz daha akıllanmış hissediyorum

    0|1
    0|0
  • Depresyona girdim asdfh

    1|1
    0|0
  • Hayatimin son bir ayinda, 6 yil once terkettigim adama donmek istiyorum, o da bunu dusunmek istedigini belirtti, bense bekliyorum.

    0|1
    0|0
  • Biraz sakin olmayı öğrendim, dünyanın zannettiğimiz kadar önemli olmadığını da.

    1|1
    0|0
  • Keman dersi almaya başlamak dışında bir gelişme olmadı. Sana da kolay gelsin bu arada.

    1|1
    0|0
  • çok kilo aldım nasıl vereceğim bilmiyorum..

    1|1
    0|0
    • ahaha isimden belli :DD dert etme kilo önemli değil önemli olan kafanı nasıl kullandığındır vücudunu değil

  • Çok şey hiç birşey.

    0|1
    0|0
  • evde daha çok kavga ediyoz. -_-

    0|1
    0|0
  • işe girdim işten cıktım^^

    yeni insanlar tanıdım.. baya baya şeyler değişti

    0|1
    0|0
  • Haaah! Tam bana göre bir soru olmuş ama anlatması çok uzun, derin. :)

    0|1
    0|0
  • Hassastim daha da hassaslastim

    0|1
    0|0
  • İngilizce kursuna gidiyorum :)) Güzel gidiyor

    0|1
    0|0
  • Hiç bir şey

    Çünkü yenilmekten yoruldum

    Saldım biraz

    Değişim olmuyor ne yaparsam yapayım -__-

    0|1
    0|0
    • belki yeterince denememişsindir değişmeyi

    • Hepsini Göster
    • zaman.. tek çaresi olmayan illet link

    • :(( Teşekkürler

  • Son bır haftadır su sınavı takmayı bırakıp hayatın eglencelı yonlerını bulmaya basladım

    0|1
    0|0
  • duygusuzdum duygusal ergen oldum,

    mutluydum artık mutsuzum.

    0|1
    0|0
    • çocuktum aşık oldum aşk acısı çektim olgunlaştım mı dedin yoksa ben mi yanlış duydum

    • Hepsini Göster
    • yok ben o kadar kötü degilim ya cabuk toparlarım kendimi :D

      birkaç aya geçer

      :)

      haftada sürebilir belli olmaz :D

    • umarım öyle olur hadi hayırlısı :d

  • Sabahları yataktan nasıl kalkarsam günümün öyle geçtiğini farkettim, mutluysam bütün gün mutlu, mutsuzsam mutsuz geçiyor :&

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Ohoooo neler değişti neler..

    masamdaki saatin pilini değiştirdim,

    arabalarımın sokaktaki yerini değiştirdim,

    güvenlik kameralarının açısını değiştirdim,

    yorganımın nevresimini değiştirdim,

    her akşam atıştırdığım kuru pastaların türünü değiştirdim, (tuzludan tatlıya geçtim)

    içme suyumun markasını değiştirdim,

    avizemdeki ampullerden birini değiştirdim,

    sık sık iç çamaşırı ve çorap değiştirdim,

    yemek yediğim lokantayı değiştirdim,

    hiç bir şey eskisi gibi değil yani.. :)

    1|1
    0|0
  • insanları sadece insan oldukları için , sadece bir obje olarak ele alıyor ve umursamadan , güvenmeden seviyorum onlara güvenmediğimi belli etmiyorum dinliyorum, bişeyler paylaşıyorum , hak veriyorum ama sırf lafta. onların karakterleri , kişilikleri beni ilgilendirmiyor sadece insan olduklarıyla ilgileniyorum. onlara güvenmediğim ve umursamadığım için de kaybetmekten korkmuyorum nitekim kaybediyorum da. bazen sıkılıyorum bu durumdan benim de etrafımda güvenebileceğim , gerçekten yakın olabileceğim birileri olsun istiyorum ama bir de bakıyorum ki daha denemeye kalkmadan o insan da güven denen duyguyu haketmediğini ortaya koyuyor ve ardından evet bu huyumu sevdiğimi farkediyorum çünkü güvenip inanıp acı çekmektense umursamadan mesafeli davranmak daha karlı geliyor her ne kadar bunun sonucunda yalnızlıkla düzenli ilişki içerisinde olmak zorunda kalıyorsam da , yalnızlığımla mutluyum :)

    1|1
    0|0
    • dili sütten yanan herkesin ortak problemi

    • yani son bir ayda değil aslında her ay böyle bir güven isteği doğuyor içimde ama sonra vazgeçiyorum tekrar eski ben :) :)

  • Okul monotonlugundan kacarak bır meslekı kulube katıldım. 4 yıl surecek bır calısmanın ıcıne gırdım. 4 yıl sonra yurt dısından gelen meslektaslarıma sunum yapacak olmak heyecanlandırıyor benı. Ama genel olarak gırısken ve rahat bırısıyımdır yanı kulube bır seyı ya da kendımı kanıtlamak ıcın gırmedım sadece meslekı anlamda calısmak ıcın gırdım

    1|1
    0|0
  • Monotonlaşmış hayatımla cebelleşiyorum :))

    1|1
    0|0
    • o zaman heyecan getir hayatına, git senin kişiliğine uymayan abzürd bir şey yap :D

    • Hepsini Göster
    • iyi ya işte ilk hedefin belli ! o beyni açacaksın. madem benim dediklerime olanak sağlamıyor, zorla !

  • Biraz daha is yükü sanırım biraz daha stres

    0|1
    0|0
  • Sadece daha çok,düşünmeye başladım.

    1|1
    0|0
  • Son 3 döneme baktım senin icin ama yok canım

    Degisen hicbisey yok

    0|1
    0|0
  • dini inançlarım

    0|1
    0|0
    • Hepsini Göster
    • tamamdır no problem for me :D yerin belli yurdun belli ahanda buradan ulaşırım sana :D

    • :) paronayaklık var bende napim üzgünüm

  • kitap okuma alışkanlığı edindim O_O

    0|1
    0|0
Yükleniyor...