Teminden bir soru başlıgı altında gördüm fakirlerle dalga geçiliyor

yani arkadaşlar amaç nedir gerçekten şimdiki gençlerin anaları babaları hiçbir edep ögretmemiş yani insanın zengin olması veya fakir olması hiçbir şeyi degiştirmez önemli olan ahlak ve güzel huydur

siz ne düşünüyorsunuz bu durum hakkında

unutmayın dünya kimseye kalmadı kalmaz kefenin cebi yok bakarsın yarından yakındır ölmen malın mülkün kurtarmıcak sizi


0|1
3|4

En İyi Kız Görüşü

  • dünyanın en fakirleri

    paradan başka birşeyi olmayanlardır

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Burdaki herkez milyoner bilmiyomuydun

    0|0
    0|0
  • Teminden nedir?

    0|0
    1|1
    • onamı takıldın şimdi ya bir çık git surdan

    • Hepsini Göster
    • Sanırım tartışma kelimesini kullanmış olmam yanılttı sizi. Türkçeye olan yabancılığınız bu saatten sonra garipsenemez zaten. Tartışma sizi düşündüğünüzün aksine kavga etmek anlamına gelmez.

      Ayrıca bir konuya dair fikirlerin paylaşımı anlamına da gelir. Şimdi demek istediğime gelecek olursak, başka bir soru altında küfürlü konuşan insanları eleştiriyorsunuz ancak sizin yaptığınız yorumun da onlardan aşağı kalır yanı yok.

    • Madem özlü sözlerle kapanış yapıyoruz bu da benden size gelsin,


      "tartışma ortamında insanın karşısındakine hakaret ederek kendiliğinden savunmaya geçmeye çalışması aslında ucuz bir harekettir. bilgili, görgülü ve insana saygısı olan insanlar karşıt görüşte olasalar dahi karşısındaki insana hakaret etmez, fikir bazında tartışılabilir, en ağır tartışmalar yapılabilir ama hakaret etmek acizliğin, basitliğin, bilgisizliğin göstergesidir."

Erkekler Ne Diyor 4

  • Kimse lafla ıslah olmaz çok iyi olmadıkça dostum.Boşvereceksin.Haklının yanında gerektiği yerde dur yeter.Başlık açılacak kadar fazlalar farkındayım ama ne farkedecek? Can çıkmadıkça huy da çıkmaz.

    Peace ^^ brother.

    0|0
    0|0
    • cahillerle tartışmaki seni kendi seviyelerine çekerler ve tecrube ile yenerler doğru söylüyorsun cahil insanlara cevap bile verilmemeli yorum için teşekkür :)

  • Altta kalanın canı çıksın oyunu... Herkes kendini ispatlamaya çalışıyor, bunun en basit yolu da böyle aşağılamalar.

    Türkiye'nin çoğunluğu köylüdür mesela ama bilhassa gençler birbirini "köylü" diye ezmeye çalışır. Sanki kendisi Paris asilzadesi, sanki köylüler "başka tanrının çocukları"...

    Bir insanı kaliteli yapan şey malvarlığı değil, kişiliğidir

    0|0
    0|0
  • önemli olan insanlıktır insan olamadıktan sonra makamı mevkiye mala mülke sahip olduktan sonra neye yarar?

    0|0
    0|0
    • malı mülkü veren allahtır almasınıda bilir yani kalp kırmak en büyük günah yazık

    • malesef öyle insanlar var dalga geçmeyi pek çok seviyorlar

  • zengin olup da * olanın ta mınakoyim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...