Baronini kırmızı kartı doğru karar mıydı sizce hak etti mi neden oyundan atıldı?

baroni neden kırmızı kart gördü biri çıkıp anlatabilir mi şu olayı lütfen


0|0
4|21

En İyi Kız Görüşü

  • Kasıtlı olarak vurduğunu düşünmüş bu hakemin anladığı şey ve ligimizde şerefsizlik çok olduğu için hakemin böyle bir karar vermesini doğru buluyorum hem iyi oldu ilk yarı hatta son haftalarda tekmelere karşın verilmeyen kartın acısı çıktı tebrik ederim

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • Biz her hafta rakibe tekme atıyoruz ama ceza almıyoruz dedi Alves ve Caner´e özendi.

    4|5
    1|1
  • Fenerliler 3 haftadır kırmızıyı hakediyordu sonunda biri aslanlar gibi çıkıp verebildi kartı helal olsun.

    Fenerliler ağlıyolar neden kırmızı verdi diye haksızlık var evet çünkü bruno ve caner kırmızı yemiyince haklı birşeymiş gibi görmeye başladılar tekmelemeyi.

    1|1
    0|2
  • Markus Merk Fenerbahçe aleyhine yorum yaptığında "ulan oda hakem mi be" diyen Fenerbahçeliler yeri geldi mi sahipleniyor. Ahmet Çakar'ı da geçen haftalarda Galatasaray aleyhine yorum yapıyor diye övüyorlardı şimdi aynı Ahmet Çakar kırmızı doğru penaltı yok hakeme 9 puan dedi. Sövün !

    0|2
    0|0
  • Net kırmızı kart helal olsun yardımcıya geçen kasımpaşa maçında yardımcının yapamadığını yaptı..

    1|2
    0|1
  • o pozisyona kırmızı vermeyen hakem gitsin anasının yanında örgü örsün. orda o oyuncu pozisyonun sonunda zaten SARI KARTı yiyecek ne gerek var öyle bir hareket yapmaya tabi yaparsan böyle yersin kartı

    0|2
    0|0
  • Hata hatayla kapatılamaz öncelikle tüm taraftarların bunu anlaması gerek, nasıl geçen hafta emreye-alvese kırmızı gösterilmemesi hataysa sivasta egemene bu haftada cristiana gösterilen kartlar hatalıdır. kimse üzerine yatan %100 temasta olduğu birine tekme atamaz at gözlükleriyle olayları değerlendirmeyin.

    0|1
    0|0
  • doğru fenerli futbolcular yerdeki oyuncuları tekmeleyeme alışmışlarken birden yerdeki oyuncuyu bir fenerli oyuncu tekmelerken haklı kırmızı karta bile itiraz edebiliyorlar feNerasyon ve hakemler son 3 haftadır fbnin kasımpaşa maçı dışında iyi doğru maç yönettikleri için ortalığı böyle ayağa kaldırıyorlar klasik çirkef fbliler

    0|0
    0|1
  • tartışmasız kırmızı karttı. fenerliler amerikan futboluyla karıştırdılar bizim futbolu.. :)

    1|2
    0|0
  • oyuncu yerden kalkarken rakip oyuncunun kasıklarına tekme attı. yardımcı hakemin talimatıyla oyundan atıldı. karar dogru .

    2|0
    0|1
  • burada yorum yapanlara bakıyorum da, harbi komik lan bunlar.

    bünyamin gezer feneri hiç sevmez. ama adamın yorumu;

    emeninkeniye yapılan iki pozisyonda penaltı.

    baroni kendini kurtarmak için yapıyor o hareketi. utanmasalar uçan tekme attı diyecek olanlar var asdhask

    link

    0|0
    0|1
  • Geçen hafta birisini tekmeliyordu yerlerde, bu kartı ona sayın.

    1|0
    0|0
  • alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste

    1|0
    0|1
  • Alışmış kudurmuştan beter olurmuş fener alıştı tekme atınca kart görmemeye alves ve canerle şimdi kart beklmior

    0|0
    0|1
  • eğil alakasız baroniden önce ona yapılan faule bakılması gerekiiyordu

    0|1
    0|0
  • kanallardaki bütün eski hakemler,yorumcular(gslisi,bjklisi,tslisi) ve dünyanın gelmş geçmiş en iyi hakemlerinden birisi olan markus merk kırmızı kartla alakası yok diyor,ama burada gsller net kırmızı diyor gelde gülme şimdi -18 arkadaşlara.

    0|0
    2|3
  • Çok çifte standart var çok

    0|0
    0|0
  • Kırmızı yanlış. 2 penaltımız verilmedi.

    0|1
    0|3
  • Yürü git yemek yap sen , elinin hamuruyla da erkek işine karışma

    0|0
    0|0
  • galatasaraylılar şampiyonluk için umutlandı sene sonu burada olmıcaklar :)))

    0|0
    0|1
  • Bu kırmizı kartsa melonunkiler ne?

    0|0
    3|5
    • Bi link atarmısın hangi hareketi? Yerde adam tekmeledide bizmi görmedik tamam arıza adamda bir takmışsınız Meloda Melo gına getiriyosunuz artık Bi hakem bir Melo

    • meireles sana daşşağını gösterse ne diyecen bu konuda bakalım. adamın çükünü bütün millet gördü ona bişey yok, melo tükürmediği halde kırmızı kartla oyundan atılmıştı ne hak nerde adalet mk tr sinde bilader..

  • Cesaret ettiği için teşekkürler yardımcı hakeme.

    0|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Cristian Baroni; Ne olduğunu anlamadım. Her hafta tekme

    atıyorduk, bize tekme serbest dediler. Kırmızı kartı çok ağır

    buluyorum! :)

    1|2
    0|1
  • kendisine faul yapanın karnına kasıtlı bir tekme salladı

    0|4
    0|0
  • Adama bildiğin tekme attı lan ..

    Tabi ki kırmızı kart , net ve tartışmasız !

    1|3
    0|1
Yükleniyor...