Yakın arkadaş demek ne demek ??

Arkadaşlar sevdiğim kızın adını ateşle yazayım dedim en yakın arkadaşım zannettiğim kişiyi çağırdım yanıma yazdık kozalakla köz yaptık süper oldu falan dedi geçtim ateşin yanına fotoğraf çek dedim gerizekalı sade yazıyı almıs beni almamıs ayağımı falan çekmiş yazıyı bozdum fotoğraflara bakayım dedim ne göreyim ben yokum sinirlendim beyin yok sende falan söylendim zaten güzel olmadıydı dedi bu seferde daha çok sinirlendim şimdi de atar yapıyo güya soğuk soğuk davranıyo anladım ki beni çıkarları için kullanıyo siz ne düşünüyorsunuz ?


0|0
2|1

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 1

  • çıkarlarıyla ne alakası var ki

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • O çocuk senin sevgiline karşı birşeyler hissediyor söylemedi deme.Yada zekası biraz geri.

    0|0
    0|0
    • saç uzatırım saça bak diye dalga geçer oysa arkadaşlarım süper olmus der. ne bilim bide trip atıyo o zaman beni bir daha çağırma diye benden 3 yas buyuk komsunun oğlu işte

    • Seni kıskanıyor kardeşim başka açıklaması yok.Ya sevgilinden ya da başka birşeyden.

    • beni çıkarları için kullanıyo yeni farkına vardım.. bide benim boyum 1.80 üstü gelmiş internetten boy uzatıcı ilaç araştırak diyo

Yükleniyor...