Psikolojik durumlar.. yaşanmamış olayları yaşanmış gibi hissetmek

olmamış şeyleri olmuş gibi hayal edip ağlıyorum ya da başkasının başına gelen olayları kendim yaşamış gibi düşünüp sonuçlarını düşünüp ağlıyorum geçen haberlerde yüzünün yüzde 80i yanmış bir kızın estetik olmuş halini göstermişlerdi mesela sonra eşinin onu aldattığını öğrenen bir komşu sevgilimin ölmesi çocuğumun hasta doğması benim hasta olmam vs hep bnları düşünüp olmuş gibi hissedip ağlıyorum beni tanıyanlar çok gamsız olduğumu bilirler hiç bişeyi umursamam gibi dururum aslında çok duygusalım bazen hiç bişey yokken bile kendi kendime sonuçlar çıkartarak ağlıyorum sizlerde böyle olanlar var mı normal mi birşeylerin belirtisi olabilir mi ?


0|0
2|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Üzme fazla düşünme böyle şeyleri derim ben takma kafana benim gibi olsan ne olucaktı 16 yaşıma kadar geceleri altımı ıslattığım için annem altıma muşamba bez bağlardı hazır bezlerden önceki bezler bilirsin her gece her gece sıkardı muşamba bez beni elin değse yapışırdı yani düşün yıkanınca balkona asılırdı muşambalarım yani.

    0|0
    0|0
    • şimdi peki sorun oluyor mu

    • Hepsini Göster
    • ee evlendiğinde gittiğin yerde ne yapıyorsuın

    • Evlenmedim:)) şuan evde duruyorda muşamba bezler evlenirsem sahi ne halt edicem kabul eder mi arada eşim bezlememi kendimi her gece değil dokuz günde iki gece falan bağlıyorum yatarken öylesine hoşuma gidiyor muşamba bezlere alıştım eski usül bezlendiğim günlerdeki gibi bağlıyorumda evlenince ne olucak stres basıyor beni of.

Erkekler Ne Diyor 1

  • tabiikide normal empati gücün yüksek karşındakinin halinden anlıyorsun bazen bendede öyle olurr oturup ağlamasamda o olay beni baya düşündürür içimi parçalar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Ben de yapıyorum onu bazen yaaa :S hatta durduk yere aklıma geliyor ağlamaya başlıyorum neye aılıyorsun diyor herkes. Ama genelde tek başımayken düşünüyorum ve üzülüp ağlamaya başlıyorum...

    0|0
    0|0
  • Aynisi bendede var bence normal degil

    0|0
    0|0
Yükleniyor...