Meteoroloji maç başlama saatine yakın yağmur yağma uyarısı yaptı yağarsa stad nasıl olur?

eğer şiddetli yağarsa tt arena yine patates tarlasına döner zaten ısıtma sistemide kötü siz ne düşünüyorsunuz.


0|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 2

  • İyi ki yağmadı güzel bir havada güzel bir maç oldu

    0|1
    0|0
  • bu soru saçma ve gereksiz olmuş sahamıza patates tarlası dedin rahatladın mı egon tavan yapmıştır şimdi

    2|1
    0|1
    • :)) neden kızıyorsunki bu kadar büyütülcek bir şey dil.egom böyle şeylerle neden tavan yapsınki bence soruya sinirlenmen yerine gülmeliydin :)

    • Hepsini Göster
    • içindeki kötülük soruya yansımamış komik ya

    • benim samimiyetime inanıp inanmamak size kalmış ben içimdekini söyledim açıkcası kötüleme yapsaydım ordaya birsürü kelime yazardım :)

Erkekler Ne Diyor 4

  • Bazı Fenerbahçeliler Galatasaray-Juventus maçında Arenanın zemini karla kaplanınca Fenerlilerde hemen kendi stadlarının fotoğrafını paylaşıp bizim stadımız kardan etkilenmedi demişlerdi herhalde o arkadaşlar Kadiköye yağan kar miktarıyla Avrupa yakasına yağan miktarı aynı zannediyorlar sabahtan beri yağmur yağmadı Hava durumunda yağış miktarı en fazla %10 olarak gösteriliyor bu miktarda yağacak 1-2 saatlik yağmurda zemini etkilemez.

    1|1
    0|0
    • onu senden duyuyorum dostum eğer yapmışlarsa öyle birşey saçmalamışlar .hangisi daha tepede kalıyorsa ona daha çok yağar.

    • İşte bazı kalın kafalılar bunu anlamıyor kimin stadına daha çok yağıyor kimin stadı zeminden daha çok etkileniyor onda bile rekabete giriyorlar ama dediğim gibi yağış miktarı %10 buda zemini etkilemez yaz yağmuru gibi

    • haklısın dedin gibi %10 yağarsa yaz yamuru gibi olur.

  • Aşırı yağmurda drenaj sistemi tırt olduğundan göl oluşuyor. Ama sanmıyorum, bu gün o kadar yağmur yağıpta maçı mahfedeceğini, ayrıca maçın sonucu ne olursa olsun Fenerbahçe'ye yarıyor.

    0|1
    0|0
    • fenerbahçe yani bize yarıyor :)

    • Bu maçtan önemli olan, Fenerbahçe-Elazığspor maçı, sonuçta ikisinden biri puan kaybedicek. FB, böyle haftalarda 3 puan alırsa rahat şampiyon olur.

    • aynen katılıyorum :)

  • yağmur kurak farketmez bjk koyar affetmez

    0|1
    1|0
  • lötü

    0|0
    0|0
Yükleniyor...