Günümüzdeki ateistlerin düşük kalitede olması neden ?

Zeka olarak baya gerilerdeler sırf o degil hem islamı hemde savundukları akımı bilmiyorlar sadece madem allah var nerde demeyi falan biliyorlar ya da nedne ben mutsuzu mbeni niye sevmiyor demeyi biliyorlar. Neden yeni nesil ateistler böyle seviyesiz tipelr oldu ? Eskiden ateistliginde bir coolugu duruşu vardı şimdi ateistim diyince biri ailesel sorunalrı olan ergenlergeliyor gözümün önüne böyle olmasının nedeni ne ? Noldu bu ateistlere ?

Güncellemeler:
Valla çogu ateist şu yobaz müslümanlardan oluyor sanırımda oda bir akım bir inanış sonuçta ordada Allah yok diye inanıyor admalar onlarında bir gururu var öyle Allaha küsüp küsüp ateistmi olunurlan ? Madem allah varniye beni çirkni fakir yarattı niye uni kazanamadım diye ateist olan tipler var bu nedir hocam ? Nerde eski ateistler yaa.. Pff zamanın ateisti bile kötü.. o biçim...

0|0
3|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Herkesin inanci yasayis tarzi dogrulari kendine karismak dusmez bana kisa ve oz herseyin bir esas dogrusu vardir gerisi asla dogru olmaz bilenle bilmeyen gece ve gunduz olum ve yasam bu vb.acik gercekleri isine geldigi gibi dusunup dogru ya da yalan gorup aksini diyene muhalefet edilebilir bu gercegi degistirmez aile kurulurken aile ici iletisim yetistirilis tarzi vb.etkenler insanin kisilik ve karakterini huy ve hayata bakis acisi ve hedeflerini belirler tabi okul ve arkadas ortamida bu denli onemlidir gunumuzde ailesel psikilojik arkadas ortami evlilik vb. Durumlarda sorunlar zamaninda dogru mudahele edilmediginde onu alinamaz sonuclar kalici hasarlar birakabiliyor hayat ve insanlardan soguma hic bir is yapmadan ye ic uyu eylen canin ne istiyorsa imkanin dahilinde yap ve degisik ortamlara gir zaman harca vb.olursa yasam algisi bos bakislar sozler sitres sikinti kavga ya da olesine yasayip gunu bitirip birsey merak etmeyip aklini yormayip kitap okuma egitim alma kendini gelistirme vb.seylere ailesinin maddi durumu omur boyu ona yeticekse ayrica uyusturucu kullaniyorsa vb.olabilir sebebi nasil dunya yoktan varedilmis hersey sistemli kurallari yaratilis anlatimi varsa kurani kerim gibi s.a.v efendimiz zamaninda gonderilip kiyamete dek olan ve olacaklari anlatan ve degistirilip inkar edilemeyen dedikleri aynen cikan ve oncesinde yollnmis hak olan 3 kitap misali esas dogrulari arastirip yolunu cizeceksin aksi olursa yasarsin ama senin dogrun ve inancin yanlissa o zaman olum ani ve sonrasinda azab ve sonsuz cehennem azabiyle karsilasilir mum atesine dayanamazken cehennem atesi karar her insanin kendi elinde...

    0|0
    0|0
    • Dünyada 1 milyardan fazla ateist ve dinlere inanmayan insan var. Hepsinin ailesi mi sıkıntılı hepsi mi isyankar, hepsimi amaçsız ya da ergen. Ateistlik ya da dinlere inanmamak bir tepki değildir bu konuda yanılgıya düşüyorsunuz.

    • Ayrıca cehenneme inanmayan insanları ateşle tehdit etmen saçma olmuş biraz kusura bakma.

    • Sebeb olarak olabilir dedim ayrica neden kotuliyeyim bu yorumdur bir arastirma sonucu belgelenip yayinlanip evraga dokulmus bir yazi degil konuyu acanda ben degilim esas dogru her konuda cozume goturur konu ateist degil genel anlamda esas dogru cozum getirir sorunlara her insan kendisi karar alir kararida kendini baglar yanlis anlamissiniz yorumumu on yargili olmayin.

Erkekler Ne Diyor 11

  • Giderek büyüyen toplumsal cehaletten onlar da nasibini aldı ne olacak..

    2|0
    0|0
  • Bilim ile din arasındaki mücadele minarelerin tepesine paratoner takılmaya başlandığında sona erdi, çok sevdiğîm bir laftır. Ayrıca dünyadaki gördüğünüz güzelliklere ve nasıl oluştuğuna anlam veremediğiniz şeylerle islamı veya başka bir dini nasıl ilişkilendiriyorsunuz? Bunlarla en fazla tanrı var diyebilirsiniz. Aynı zamanda ateistler de kurandaki veya diğer kitaplardaki çelîşkiye, tanrının kelamı olmadığı düşüncesiyle nasıl tanrı yok diyorlar. Burdan yola cıkarak deist olunabilir en fazla agnostik olunabilir. Şunu da eklemek istiyorum yıllar önce insanlar doğa olaylarının da tanrının gönderdiğini sanıyorlardı. Şimdi azıcık coğrafya bilgin varsa biliyorsundur neyin ne olduğunu. Anlam veremediğin herşeye tanrının mucizesi olarak bakmak saçma bence.

    0|0
    0|0
  • Ben Ateistim.

    21 yaşındayım, ailemle ilgili maddi-manevi bir sorun yok, depresyonda da değilim..

    Emin ol senden daha çok ayet biliyorum ve Kur'anı baştan sona anlayarak okudum.

    Yaratılışçıların da evrimcilerin de farklı farklı bir çok görüşünü inceledim.Yüz yüze tartışmada orta seviye bir müslümanı 5 dakikada sustururum.

    Ateistlik bir cool'luk malzemesi değildir ayrıca.Sen çok yanlış anlamışsın.

    Evrim hakkında 1 paragraflık kompozisyon yazamayacak ergenlere bakıp karar verme buna.

    1|2
    0|0
    • Bak bunu diyen bir ateist görürseniz bilinki komple palavra haa hep böyle bşalıyorlar sorna ergenelr gibi ne alakasıı var diyip ssuuyorlar ulan madem öyle çok biliyon kuranı zülkarneyn ne lan ?

    • e bu kadar biliyoun o zaman neden müslümanlık değilde ateizm tabi işine geleni seçersin kabullenemiyosun işte insanın yaradılışı nasıl oldu peki ?

  • Alakası yok.Keşke ateistler kadar kuranı okuyan eleştiren sorgulayan ve mantığını kullanan insanlar olsa.

    0|1
    0|0
  • ateistlik zaten başlı başına bir saçmalıktır! bu kadar düzen kainat insan vs yaratılacak başı boş bırakılacak ya da kendiliğinden oluşacak kusura bakmayın ama bana çok ama çok saçma geliyor, şöyle düşünün mesela bir buğdayı insan yetiştiriyor işliyor un yapıyor daha sonrada o ekmek oluyor... ekmek kendiliğinden olur mu? birileri tarafından yapılıyor dünyada böyle kendi kendine dünya var olur mu?

    0|0
    0|2
  • Her kesimin yobazından uzak duracaksın.Son zamanlarda ateistlerin yobazlarında müthiş derecede artış oldu.Tabi ergen çoğu takmamak gerek.

    0|0
    0|0
    • He yaa yobazlık başa bela valla.. Yine müslümanların bir allahı oluyor bu atest yobazlar daha çekilmez azizim :D

    • Hepsini Göster
    • Ben prostatan müslümanım valla kurandan anladıgım gibi yaşıyorum gayet mutlu huzurluyum allah inancımda var :)

    • En iyisi tabi ama kuranı her yönüyle incelemek lazım sakın yanlış anlam çıkarma dikkat et.

  • Haaa sen eskilerinden memnundun yani :) Bir goz atalim belki kalmistir surda 3-5 seni irtibata gecirelim! Baktilar olmuyo sallayin gitsin demislerdir !

    0|0
    0|0
  • Hadi bu sebebi de açıklayın ateistler

    0|0
    0|0
  • nerde o eski ateistler...

    0|0
    0|0
  • Yazik.

    Yine uzuldum onlara.

    0|0
    0|1
  • Ateistlere acımıyorum acınacak halleri bile yok, bunlar öldükten sonra niye Müslüman mezarlığına gömülüyorlar ayrıca*sin gitsinler evlerinin dibine çukur kazsınlar oraya gömülsünler madem Allah'a inanların gömüldüğü mezarlıklar ülkemizde onlarda evlerinin önüne gömülsünler. Aşk ı tarif et yok maddeye indirgiyo denyolar, düşünce diyorsun onu da görmüyorsun inanıyorsun e benim dangalak beyinsizim. Ayrıca senin başlık mide bulandırı olmuş. Birde sizin her tafaınız yüksek kalite olsa kaç yazar. Tipitipler.

    0|0
    0|0
    • Ahahah koptum yoruma en çokta bunlar niye müslamnalr mezarlıgına gömülüyor kısmına :D :D

Kızlar Ne Diyor 3

  • Genelleme yapmak yanlış olur ama çoğu özentilikten.Her insan istesede istemesede birşeye inanır.Ama inancın sadece kutsal dinlerle bağdaştırılmasına karşıyım.İnandığım şey doğrudur benim için

    0|0
    0|0
    • ateiste bir inanç diyom ben zaten öyle allaha küsülüp ateistmi olunur diyom neyin savunmasındansın beybi ?

    • Hepsini Göster
    • hayır işte olan bir şeyin olmadıgına iannıyorlar onalrda. Tnarı bizce yok diyorlar..

    • İnançta böyledir işte sen inanırsan vardır sen inanmazsan yoktur.Sen inanınca o şeyi var edersin inanmazsanda yok edersin.Tanrı öldü desem

  • Özentilik işte. Başkalarından özenip de bir şey bilmeden ateist oluyor çoğu.

    0|0
    0|0
  • Soruya ataizler bekleniyor :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...