Sevgilimle daha yakın olmak istiyorum...

Merhaba arkadaşlar.. Ben sevgilimle 1,5 yıla aşkın bir süredir birlikteyim. Fakat sevgilimle yakın olamıyorum. Yakın olmaktan kastım, yatağa atmak falan değil yanlış anlamayın. Lakin ben sevgili gibi olmak istiyorum. Sevgili olduğumuzu hissetmek istiyorum. Ona bol bol sarılmak, eline her an tutmak, arada aşkın tadını dudaklarından almak istiyorum. Sadece 1,5 yılda birkaç defa öpüşmüşüzdür,o da birkaç saniye hemen çekti kendini. Ben romantik bir erkeğim. Ağzım iyi laf yapar, konuşuyorum ediyorum,türlü oyunlar yapıyorm yok arkadaş, italyan savunma oyuncuları gibi çok sert. Kızın hiç işin cinsel tarafıyla alakası yok. Sadece eğlenelim,gezelim,güzel vakit geçirelim,aşk dolu bir hayatımız olsun istiyor,onun için bunlar yetiyor. Lakin bana yetmiyor... Sevgilimi nasıl açabilirim,nasıl bana daha yakın davranmasını sağlayabilirim.


0|0
5|4

En İyi Kız Görüşü

  • sevgilini zorlarsan ki gerçekten seviyorsan üstüne gitme o doğru zamanı bekliyodur ya da bunu burada değilde onla yanlış anlamıcak dilde konuşabilirsin bence güzel bir konuşma yaparsan onu açıkcak kişşi sen olursun bol şans...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • bizim ilişkimzde öyle walla :D oda bana diyo aşkım seninle öpüşcm dye 2 saat yoruyosun bni bu ne yaaaw hemen savunmaya gciosn dyo :D

    0|0
    0|0
  • Bence kızla bunları konuşabilirsin.Onu kıramayacak bir şekilde kibar olabileceğini düşünüyorum. Kız belki utangaçtır biraz 1,5 sene olmuş ama hala utanıyor olabilir. Kız daha önce yaşadığı ilişkide kötü bir şey yaşamış da olabilir. Onun da etkisi olabilir. Konuşmak en iyisi bence ^^

    0|0
    0|0
  • evlendiğinizde de yapamayacak muhtemelen. O kadar zaman kardeş kardeş takılıp birden yatak odasına girince adapte olamayacak. Vajinismus olmasa bari

    0|0
    0|0
  • Üstüne gitme. Uymuyorsa ayrıl.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Yemin ederim aynı benim durum :) ulan sanki atom fiziği çözüyoruz . Böyle de olmuyor bir süre sonra sıkmaya başlıyor . Ben şu an 3 aydayım ve bunaldım

    0|0
    0|0
    • 3. ayda bunaldıysan sizin ilişki fazla uzun sürmez reis :)

  • yatak yok cinselle alakası yok sen o işi bir geççen

    0|0
    0|0
  • Bilmiyorum şaşırtıcı 1.5 yıl içinde bunları asmaniz lazımdı

    0|0
    0|0
  • çekinme içindekileri ona anlat

    0|0
    0|0
Yükleniyor...