Arıtılmış sumu ıcersiniz çeşmedenmi bölgenizdeki çeşme suyu nasıl

Arıtılmış sumu ıcersiniz çeşmedenmi bölgenizdeki çeşme suyu nasıl


0|0
16|24

En İyi Erkek Görüşü

  • artıtılmıs su abi çesme suyu berbat

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • hazır su

    .

    0|1
    0|0
  • Hazır su alıp içerim

    0|1
    0|0
  • Suyumuz alplerden geldigi icin cesme suyu iceriz

    0|1
    1|0
  • suyumuz temiz ama arıtılmış içiyorum. bir kere misafirlikte susuz kalmıştım arıtılmış alınana kadar. arıtma cihazını aldığımızda bazı testlerle suyun pislikleri gösterildi kaynamış suda bile var. çok iğrenç. ama ben hiçbişeyden iğrenmediğimden içerim yine. sadece alışkanlıktan yani.. ne boş konuştum lan.

    0|1
    1|0
  • İsviçre"de olduğumdan ötürü mutfaktaki musluk suyu direkt dağlardan arıtılıp veriliyor (içim rahat yani)

    hazırda içerim musluktanda yani fark etmiyor ^,^

    0|1
    0|0
  • Normal çeşme suyu içioz tadi sıradan hala hayattayızz :D

    0|1
    0|0
  • Antalya da çeşmeden su mu içilir qardeşş .aşsfijsf :,-((

    0|1
    0|0
  • hazır su alıyoruz

    0|1
    0|0
  • hazır su alıyoruz ama nedense çeşme suyu içiyorum :D

    0|1
    0|0
  • Aldığımız damacana suyunu hiç sevmiyorum. O yüzden içim yanınca çeşmeden içiyorum. :D

    0|1
    0|0
  • az kireçli

    0|1
    1|0
    • bölgemizin suyu az kireçli de,bu sorudaki önüne gelene -1 veren beynin seviyesi ne acaba?

  • hazır içme suyu alırız çünkü çeşme suyumuzdan sümüklü böcek çıktı normal su içerken bile bardağa yüz kere bakarım tik oldu.

    0|1
    0|0
  • damacanaaaaa :D

    1|0
    0|0
  • arıtılmış suda vitaminler ölüyor

    0|1
    1|0
  • çeşme suyumuz güzel o yuzden damacana kullanmıyoruz

    0|1
    1|0
  • çeşemeden falan içmem ben

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • çesme suyu ıcerım oldum olası,ama gıttıgım yerlerdekı kaynak sularınada ozelıkle bakarım bı,mesela ılgaz mesela kızılcahamam mesela polatlıda kaynak suları cok guzeldır,bırde balıkesır kazdağı tabii..

    0|1
    0|0
  • is yerinde aritilmis evde :)) ise hazir damacana su :))

    0|1
    0|0
  • amk rumuza bakmadan dırek tayyıp gözüme çarptı burayadamı el attı dıye geçirdim la değiştir şu resmi yumurta atacam bak şimdi haaa:):):)

    1|2
    0|1
  • annemlerde su arıtma cihazı var çok güzel ve tatlı suyu ben evde ucuz diye pınar şu kullanıyorum hiç güzel degil çeşme suyuna da alerjim var içemiyorum

    0|1
    0|0
  • Şöyle ki çoğu ilde musluklara arıtılarak geliyor ben tesisleri gördüm yani. Ama suyun sertliği ve tadı arıtılınca değişmez bundan dolayı hazır su alırım ben çeşmedikine güvenirim ama sert tadı var ondan

    0|1
    0|0
  • arıtma suyu iciyoruz

    0|1
    0|0
  • bulunduğum şehir itibariyle çeşme suyu içebiliyoruz...

    0|1
    0|0
  • Bizim burada meşhur Karaçalı suyu var :) mükemmel bir su ve tertemiz onu kullanıyoruz.

    0|1
    0|0
  • arıtma cihazı var

    0|1
    1|0
    • koçum o tam arıtmıyor bak baraja işeyenler var dikkat et.

    • astronotlar uzaydı idrarlarını arıtıp içiyorlar yeğenim rahat ol

  • akdeniz...aşırı kireçli.

    0|1
    0|0
  • İstanbul'da yaşayan biri olarak soruya damacana su diye cevap veriyorum.

    1|1
    1|0
  • Evimde çeşmeden içerim. Dışarıda satın alırım.

    0|1
    0|0
  • Saolsun Sayın Belediye Başkanımız Hayvanların Bile İçmediği Kızılırmak Suyunu İçme Suyuna Bağladıgından Bu Yana Çeşme Suyu İçilmez Oldu ... Hazır Sularıda Nereye Kadar Alıcaz Nereye Kadar Para Dökücez ... Ülkemizin Her Yanı Sularla Kaplı Olmasına Rağmen Dünyanın En Pahalı Suyunu İçiyoruz ! Bunun Farkındamısınız ?

    0|0
    1|0
  • Kışn genelde çeşmeden içerim, oturduğumuz bölgenin suyu güzeldir dağ suyu.

    0|1
    0|0
  • 10 yıl öncesine kadar çeşmeden içerdim. Şimdi Erikli içiyorum. Buna sebep olanlar utansın.

    1|3
    3|4
  • arıtmama güveniyorsam arıtmadan yoksa dışardan alırım

    1|0
    0|0
  • arıtma su kullanıyorum

    0|1
    0|0
  • avatarına koyduğun resim ne oglum açık adresini ver bana ?

    0|0
    0|1
  • sonunda akp yasakları bırakıp halka bakmaya başladı ben çeşme suyunda rakı içiyorum hadi yiyosa yasakla boşbakan :)

    1|0
    0|2
  • başkanım onunla da ilgilenecek misin?

    0|1
    1|2
  • arıtma cihazımız var ama oda eskıdı yenısını alma zamanı

    0|1
    1|0
  • Gider köyden doldurur gelirim hem ozonsuz hem beklememiş en temizi

    0|1
    0|0
  • bazen arıtılmış bazen çeşmeden kışın çeşme

    1|0
    0|0
Yükleniyor...