Benim edebiyatım mı kötü yoksa bu cümle mi saçma?

''Kaprislerimin tadını çıkarıp kinlerimi boğar durumdayım' ne demek? Sizce ne anlama geliyor?


0|0
7|7

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 7

  • Kaprislerimle seve seve ,kinlendiğim herkesi bunaltıyorum gibi bir anlam çıkardım ben..

    0|0
    0|0
  • Başkalarına kin tutmak yerine trip atmayı tercih ediyorum gibi bir şey.

    0|0
    0|0
  • Aşk, meşk işleriyle ilgili bir atıfta bulunmuş.

    0|0
    0|0
  • Bi çeşit farklı olma çabalarındaki insan modeli

    0|0
    0|0
  • laf olsun torba dolsun :D

    0|0
    0|0
  • fındık kabuğunu doldurmaz söyleyen aforizma sanıyordur bunu

    0|0
    0|0
  • olayın iç manasını ben bilmiyorum ama Artık seni takmıyorum umrum dışısın diyor sago orada :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Bu sözü ünlü bir düşünürün bulduğunu söyleseydin daha farklı düşünürdük emin ol.

    Söz fazla saçma ya orası ayrı.

    0|0
    0|0
  • umursamiyorum demek.

    0|0
    0|0
  • beynim yoruldu okurken:D

    0|0
    0|0
  • bi gönderme yapmaya calışılmışta olmamış gönderememiş :)

    0|0
    0|0
  • doldum taşıcam demiş

    0|0
    0|0
  • kin tutmuyorum kapris yapıyorum gibi bişey heralde çok da mantıklı bir cümle değil boşver

    0|0
    0|0
Yükleniyor...