Kapat

Hiç tanımadığınız birisine yolda laf attığınız oldu mu?

Hiç tanımadığınız birisine yolda laf attığınız oldu mu?


0|0
2|27

En İyi Kız Görüşü

  • olmadı ama yaşım 7-8 civarı güneş adında birine aşıktır. bir defasında "güneeeeş beni ısıtsana" demişim. yıllar sonra kendisi söylemişti :)

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 27

  • hayır atmadım ama Uzun saçlı haldeyken öpüldüügm bile oldu :D

    güzel kızlardı ama haa :D

    1|0
    0|0
  • O kadar pislik olmadım henüz...

    0|0
    1|0
  • Duysun diye söylemedim ama gecen gun Izmire gittim. Karsiyakada bir hatun deri tay gibi birsey giymiş ve mükemmel kalcasi vardi. 10 metre onumdeydi. Birden simitçide siraya girdi ve yanindan arkadasimla birlikte geçerken SUPER YAAAA dedim. gozum kalcalarindaydi geçerken bile.. ve dondu bana bakti goz göze geldik siritti biraz. basta utandim laf atiyo modunda hissettim duyduğunu anlayinca. O siritinca ben de sirittim. hatun nerden baksan 45 yasindaydi ama o yasta gordugum en güzel yüze ve en seksi kalçalara sahipti. Devamini anlatmayim. Kaldirilmasin yazim.

    0|0
    0|0
  • Hayır nefret ederim böyle şeylerden.

    0|0
    1|0
  • evet bir iki kez

    1|0
    0|0
  • atıyolar :/

    0|0
    0|0
  • Oldu ama yanlışlıkla :D İşyerindeki bir arkadaşa çok benzetmiştim uzaktan geliyodu çok benziyodu ama baktım ona güldüm, oda güldü hişt yaptım baktı bana ben o anda farkettimki o değil yanımdan gülerek geçip gitti bende hiç bozuntuya vermedim :D

    1|0
    0|0
  • Hiç laf atmadım.

    0|0
    0|0
  • o lan öyle hanzo gibi

    0|0
    0|0
    • kaba olarak degil istemeden ornegin kiz cok guzelse duyurmadan soyledigin olmadimi

  • Yolda atmadım otobüsün içinde attım.Ayaga kalktım durakta inecektim diyorki;sakin ol herkes inecek dedi .Bende tamam sanki birşeymi yapıyoruz dedim :)

    0|0
    0|0
  • Aaaa cok ayıp hiç olurmu öyle şey yanından gecerken cok güzel bir koku alıyorum , güzel saçlarmış , kızın gömleği güzelmiş gibi laflar atmam ben ;)

    0|0
    0|0
  • O kadar düşmedim.

    0|0
    1|0
  • Ben hayatımda hiç laf atmadım (: birisinin inanıp inanması da umrumda değil.

    0|0
    1|1
  • 17 li yaşlarda attığım olmuştu ama güzel sözlerdi ve genelde gülümseme almıştım :)

    0|0
    0|0
  • Sinirliydim.Yolda giden biri yere bira şisesini attı.bağırdım.dayak yedim rahatladım

    0|0
    0|0
  • evet çok yavsıorum ben :P

    0|0
    0|0
  • olmadı

    0|0
    0|0
  • hayır olmadı

    0|0
    0|0
  • Yok olmadı

    0|0
    0|0
  • Laf atmadım ama konuştuğum oldu tabi

    0|0
    0|0


  • hayır

    0|0
    0|0
  • Çok oldu allah günah yazmasın

    0|0
    0|0
  • mutlaka olmuştur

    0|0
    0|0
  • Senede 1 anca pek huyum değildir.

    0|0
    0|0
  • olmadı

    .

    0|0
    0|0
  • bi altı sene önce arkadaşla geyik yaparken artık nasıl derin bir senaryoya girdiysek o da at demiş şöyle olmuş diye eğlenirken kadının biri üstüne alınıp bağırmıştı! :DD size demedik ama siz de güzelsiniz demiştim :DD

    1|0
    0|0
    • asdxgafsdhka =D =D

    • 15 yaşındaykene :) annem arabayı kullanıyor. O dönem arkadaşların arasında "yalarım" lafı acayip moda herkes yalarım diyo onun bunun için artık nasıl kafam zikildiyse arka koltukta oturuyorum bir kız gördüm yalarım demiştim araba içinde bir sesizlik önde üvey abim filan :) ulan ne utanmıştım :DD hala utanıyorum :) allahtan yüzüme vurmadılar :DD

    • ÇArşıdayız küçük bir kasabada oturuyoruz 16-17 yaşlar yine "benim anam güzel" :D yakın arkadaşın yuuufff demesiyle la o benim annem demem :D ha pardon abi filan :DD ulan ne kızmıştım! bir daha kimseye laf atamadım :D

  • evet ben hep atıyorum gelen geçene.bikere ağzımı kırdılar hala akıllanmadım can çıkar huy çıkmaz

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • ohoo oturuyorum kahvenin önünde, elimde çay, gün boyu laf atıyorum "vay vay analar neler doğuruyo" "yavrum benim." vs...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...