Acill yardım edin!!! beyler özellikle siz ama kızlarda olur

7 aydır birinden hoşlanıyorum ama muhabbetimiz yok sürekli bakıyor ne zaman kafamı ona çevirsem göz göze

geliyoruz ama bir hareket yok o adım atmıyor diye ben adım atayım dedim gsli kendisi bende ona galatasaray atkısı aldım arada hiç muhabbet yoktu bişeyleri anlasın diye yaptım bunu ve atkıyı verdiğim gün muhabbet başladı baya sohbet ettik daha doğrusu o sordu ben cevapladım beni tanımaya çalışır gibiydi soruları hep nerde oturuyorsun kaçıncı sınıfsın buraya tek başına gidip gelmen zor ve sıkıcı olmuyormu vs. falan daha sonra bir muhabbet geçti aramızda mont giymeyi sevmediğimi söyledim havalar soğuk sevmesen bile giy hasta olmanı istemem kendine dikkat et falan dedi ertesi gün selam bile vermezken günaydın dedi sonra araya tatil girdi 1 ay boyunca onu görmedim bugün gördüm ama yine eskisi gibiydi ne selam var ne sabah ne yapmalıyım bana karşı bir şey hissediyormu yoksa hissetmiyormu


0|0
3|2

En İyi Erkek Görüşü

  • hissetse hissettırırdı bence hıc yuzune bakma bu onun ılgısını cekebılır :)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Utangaç oldugu belli senden bekliyor hep ilk adımı. Belkide oda aynı şeyi düşünüyodur? O kadar muhabbet ettik niye gelip benle konuşmuyor falan diyodur. 1 ay ara iyi olmamış faceten falan ekleseydin veya bir bahaneyle telefonunu alsaydın daha iyi olurdu. İlk adımı hep erkeklerden beklemeyin bazıları çok utangaç olabiliyolar.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Sadece senin o ince hediyene karşılık nazik davranmış. Umutlu olma canım valla sonu hüsran oluyo

    0|0
    0|0
  • o başkası olduğuna işaretidir sana selam vermiyorsa falan

    0|0
    0|0
    • başkasından hoşlanıyor olabilir belki ama ilişkisi olöadığına eminim

    • Hepsini Göster
    • ya ama o okadar kolya değil

    • bilirim o duyguyu

  • Nerden taniyosunki ona gore de degisir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...