İnsan kötü mü doğar yoksa sonradan mı kötü olur?

Bebekler bile kardesleri oldugunda kıskanıp kardeşlerine vurabiliyorlar.

İnsan kötü mü doğar yoksa sonradan mı kötü olur?


0|0
4|3

En İyi Kız Görüşü

  • doğuştan kötü olan insanlar olduğunada sonradan kötü olan insanlar olduğunada inanırım valla ben.çünkü hani bazı insanlar tanıyosun bu kadar kötü görünüyo davanıyosa geçmişinde acı çekmiş demekki diyosun araştırıyosun ama öyle bişey olmadığını görüyosun hatta güllük güllistanlık yaşadığını görüyosun ama bu niye böyle diyosun bi anlam veremiyosun sonradan demekki doğuştanda kötü isnanlar olurmuş diyosun.ben mesela inanmazdım doğuştan olabileceğine sonradan olur derdim hep.ama ikisde olurmuş.bazen çartlar insanı kötüye itebilir ya da dışardan kötü görünen aslında melek gibidir.hayat kötüyse ben ondan daha kötüyüm diy

    0|0
    0|0
    • diyerek hayattan daha güçlü olma çabası içindelerdir acı çekmemek için.çünkü hayatı yenerlerse hayatları kurtulur akıllarıncai

Kızlar Ne Diyor 3

  • her insanın içinde kötülük ve iyilik vardır doğuştan çocuk ların davranışlarına baktığında insafsızdırlar bi çocuk kediyi taşla ezbilir kuyruğuna ip bağlayabilir kardeşinin canını acıtmak için çimcikleyebilir çünkü henüz doğru yanlış kavramı yoktur insanlar olgunlaştıkça bu kavramları geliştirir burda kişinin karakteri, yaşam standartları, tanıdığı, iletişime geçtiği insanlar etkili olur vicdan , doğru ve yanlış kavramları sonradan gelişir

    0|0
    0|0
  • şunu itiraf etmeliyim ki benim ruhum kötü

    yani allah inancım olmasa idi cidden her türlü pisliği hiç çekinmeden yapardım

    belkide zevkle yapardım

    ama allaha olan sevgim o kadar büyükki

    gözlerim diğer şeylere kapalı kalıyor

    0|1
    0|0
  • bence sonradan kötü olur anne baba ya bağlı nasıl yetişecegi veya arkadaşlara bağlı bence

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • bebeğinki bilinçsiz bir tepki, onu bi geçmek lazım.

    insan iyi ya da kötü olmayı kendi seçiyor. herkesin hayatında bazı güzellikler ya da sorunlar var. o sorunlara çok kafayı takıp kendi psikolojisini bozanlar psikopat oluyor, güzelliklere yoğunlaşanlar iyi oluyor. psikopat olanın hayatından sorun eksik olmuyor, iyi olanın hayatında en büyük sorunlar bile mümkün olduğunca çabuk geçip gidiyor.

    0|0
    0|1
  • insan icinde kotuluk ve iyilikle dogar ama bunlarin ne tur kotulukler oldugu bilinmez basta. kucukken bile bunun orneklerini gorebiliriz, kendimden biliyorum, daha 5-6 yasimda acima duygum bile pek yoktu. kendi canim yansa da sesim bile cikmazdi hala ne yapiyorsam devam ederdim, ayni sekilde basit sokak oyunlarinda bile arkadaslarimin onune gecmek icin ne yaramazliklar yaptigimi bilirim. simdiyse ben ne kufredebilirim ne de siddet uygularim kadin veya cocuklara. ama kotulugum dilimde, umursamazligim ve gaddarligimda. bazen bunun insanlari daha cok yaraladigini da dusunuyorum ama boyleyim iste, yaratilis her ne kadar dizginlesem de.

    0|0
    0|0
  • bazı insanlar doğuştan iyi, bazı insanlar ise doğuştan kötü olabilir mi?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...