Ankaralı olmak ayrıcalıklı mı olmak demektir?

1-) " Denizi olmayan şehirde nasıl yaşıyorsunuz? " sorusuna "balık mıyız la biz?" cevabını vermektir.

2-) Ankara havası duyma ihtimaline karşı arabanın torpidosunda tahta kaşık bulundurmak demektir.

3-) "Herkes kentli olur ama başkentli olamaz" cümlesiyle övünmektir.

4-) Radyoda seymen fm dinleyerek angara havalarıyla eğlencenin dibine vurmak demektir.

5-) 'Nasılsın?' ya da ' Naber?' yerine 'Naabıyon?' sorusunun samimiyetine inanmaktır.

6-) Yeşillik gördüğünde mangal yapma krizinizin tutması demektir.

7-) Angaranın kışında en az 10 kere buzda kayıp düşmek demektir.

8-) k harfi yerine g ve gırtlaktan kalın h harfini kullanmayı tercih etmektir.

9-) "La" sözünü yaşam biçimi haline getirmektir.

10-) Genç, yaşlı, kadın-erkek demeden herkese "bebe" diye hitap etmektir.

"Bıyığından tanırım" dediğiniz Angaralı dostlarınız bu çim adamı çok sevecek.


0|0
22|12

En İyi Erkek Görüşü

  • aslında turkıyenın heryerı ayrı bır güzel .şehırlerı öyle böyle dıye kötülemek mantıklı degıl .şehirlerı güzellestıren ınsanlardır .ben askerlıgımı ankarada yapmıstım.ıstanbulda yetısmıs bırı olarak çok ahım şahımlığı yok ama .sankı bana güneydoğuda bır kent havası vermıstı .ki ben genelde kızılayda falan takılmıstım sankı doğudan oldukça fazla göç almış yanı başkentmı yoksa urfadamıyım cok algılayamadım bu arada urfayıda görmedım belkı ankaradan daha moderndır .en son ankaradan araba almaya gitmiştim 3 ay önce otogara girdigimde yok böyle bır dünya dedım içerısı asker ve kekodan gecılmıyo .lavobaya bıle girmeden dısarı cıkıp kendımı merkeze bır yere attım:)arabanın satısını alıp otobana kırıp dırek ıstanbul.kımse yanlıs anlamasın ama kekosu cok olan yerler benı bozuyo abı .hoş ıstanbuldada var yeterı kadarda burası buyuk oldugundan tercıh ımkanların fazla .:)

    0|1
    0|0
    • Teşekkürler kardeş yorumun için sağolasın.

    • Hepsini Göster
    • defalarca ıstanbula gıttım saydıklarının en az 10 katı var ıstanbulda... bılıyormusun ankarada yasayanların yuzde 38 ı gercek ankaralı! ya istanbul? kurban olun angarayada angaralıyada...

    • var tabı dahada fazlası var ama alan genıs oldugundan göze fazla gelmıyor :))konu zaten ankaralı oralı buralı olması degıl .göz kirliliğnden bahsedıyorum ben .yoksa konu ınsan ayrımı degıl

Kızlar Ne Diyor 22

  • Ankarali bir arkadasim bana bunu yollamisti bende sana yolluyorum annem

    Dostluktur ANGARA ,Kardeşliktir, "bize gidelimdir", "bizde yiyelim", "bizde kalalım"dır, "bende para var oğlum sen gel" dir, beraber dayak yiyip kahkahalarla seneler boyu hatırlamaktır. Sevgidir ANGARA, izmirli istanbullu gibi denizini boğazını değil,sebepsiz yere seversin ankarayı tıpkı anneni sever gibi karşılık beklemeden. Ayıptır ANGARA "yanında kız arkadaşı var boşver"dir, içindeki anadolu hamurunu kaybetmeyen tek büyük şehirdir, işte bu yüzdendir ki sizin orda dost dediklerinize biz GARDAŞ deriz!

    :D

    1|2
    0|0
  • alakalı alaksız bir yerde zeybek havasını duyunca icinizden oynamak geliyorsa, 35 ve 35,5 un ne ifade ettigini biliyorsanız, sabahları her yerde kahvaltıda boyoz arıyorsanız, kumrunun kustan ibaret olmadıgını ve lezzetli oldugunu biliyorsanız,az da olsa rumca biliyor ve anlıyorsanız, kimseyi dinine, etnik kokenine ve ibadet sekline gore yargılamıyorsanız alsancakda ki sinagoga gidip dilek mumu diktiyseniz ve bunu soylediginizde etrafınızda bulunan kimseden tepki almadıysanız, yolda yururken karsınızdan gelen insana gulumseyip "merhaba gunaydın" diyerek selam verebiliyorsanız, kordon da cimlerde uyuyup kaldıysanız, alsancak da arnuvut kaldırımı olan sokaklarda paten kaymaya calıstıysanız, hıdırellezde sokakta ates yakıp oynadıysanız, raki balik roka kulturunu babanızdan ogrendiyseniz, her yerde denizin korfez gibi koktugunu dusunup aslında oyle olmadıgını gorup sasırdıgınız, hindibagı, deniz borulcesinin tadını biliyor ve "o ne ot abi bu yenir mi" diyenlere sasırıyorsanız lehceniz arada kayıp "ne etcen, beni bak bir, geliyom, gidiyom" diyorsanız ve etrafınızdakilerin saskın bakıslarına ragmen gulumseyip ah keske simdi orda olabilseydim diyorsanız siz izmirlisiniz.

    ALINTI

    1|1
    1|0
  • bi tane ankaralı tanıdıgım var gıcık mı gıcık uyuz mu uyuz ama severim kendisini ondan ötürü ankaralılarında sıcakkanlı pozitif insan olduğu hissine sevk ediyor beni şapşik herif:))))

    0|2
    0|0
    • şapşik herif güzel bir tabir çaldım kardeş kusura bakma :) angaralı olan ankaralıyım demez ''g'' k nin yerine yapıştırır. Sen nerelisin bakıyım?

    • izmirliyim ben:)

    • ohh ne güzel deniz havası denizden sıcak imbat misler gibi :) bende hep deniz kenarında yaşamak istemişimdir.

  • Aynen ayrıcalıktır, kimseye nasip olmaz.

    1|1
    0|0
  • Ankara insanı gerçekten doğal. Ama biraz fazla doğal. Ne kadar zengin olurlarsa olsunlar varoşluktan kurtulamazlar. Çocuklarını parayla okutuyorlar çoğu zaten. E orda da kendileri gibi afedersin ama kekovari insanlarla takıldıklarından üniversite hayatları dahi kendilerine bir şey katmaya yetmiyor. Ankara'da okumuş bir Trakyalı olarak bildiriyorum. Çok kaba insanlar, çok. Kalkıp Trakya'ya ahlaksız bunlar diyen Ankaralı'lar pavyondan çıkmıyor.

    1|0
    0|1
    • Evet bende bazen varoşluklar aklıma gelir özellikle keçiören için belediye değil köy derim harbiden dedittiriyorlar insan. Teşekkürler yorumun için.

    • Sincan nasıl :D

    • sincan ayrı bir kent oldu çıktı angara nın dışında neredeyse kalabalık bir ilçe.

  • kuru ayazını yiyen daha iflah olmaz. soğuk memlekette bile o havayı arıyor insan:)

    0|1
    0|0
  • Ruhum angaralı benim :D Fonda da bu çalıyordu link :D

    0|1
    0|0
  • e.v.e.t...

    0|1
    0|0
  • Ankaralı olmayı bilmem ama üniversite okumak ayrıcalıklı olan bir şehir

    0|2
    0|0
  • hepsi allahın kulu ayrımcılık günahtır sorunuza gelince Ankara sıkıcı bir şehir tabi ama iş güç memur kenti bir yer yapılacak birşey yok..

    1|0
    0|0
    • Sıkıcı olabilir bazılarına göre, taşı toprağı benim için farklı, ayrımcılık yapmam yapanada her zaman karşı gelmişimdir. Allah herşeyi ile yaratmıştır ve yarattıklarının hepsini anlatmak için denilzeri mürekkep ağaçları kalem yapsam yine anlatamam emin ol.

  • angaralıyık ezelden :)

    0|1
    0|0
  • Türk olmak ayrıcalıktır

    1|0
    0|1
  • bence Ankara çok sıkıcı deniz olmadan yaşayamam ben

    1|0
    4|1
  • Hayatımda bulunduğum en iğrenç ikinci şehirdir, ayrıcalık değil haksızlıktır ankaralı olmak

    1|0
    1|2
    • çok kötü düşüncelisin illa ki haksızlığa uğramış olabilirsin, iğrenç demen daha da kötü beğenmedim desen daha mantıklı :(

    • İğrenç bence, kötü ayrı iğrenç ayrı, mesela İstanbul kötü ancak Ankara iğrenç

  • Bence tartışmasız Trabzonlu olmaktır ayrıcalık.

    1|0
    2|1
    • karadenizin insanları hepsi değil yüzde 85 aksi olur aksi insanları sevmem.

    • En zeki insanlar,en renkli ve en cana yakın insanlardır Karadenizliler.Herkesin bir kusuru vardır, bırakında bizimkiside bu olsun?Kim 4-lük ki?

  • noluo la :D

    0|0
    0|1
  • hiçte bile

    0|0
    3|2
  • Ankaradan nefret ediyorum. Erkekleri o kadar kaba ve abaza ki. Sapık hepsi. Şiddete meyilliler. Konuşmaları da çok itici. Allah bizi ankaralılarin şerrinden korusun. Not: adam akıllı olanları da vardır illa ki de bir kaç tane sığır yüzünden hepsi gözüme çok itici geliyo kusura bakmayin.

    0|0
    0|0
  • La Angara bu Angaraaa

    0|1
    0|0
  • Başkent olmasaydı insanının yobazlıktan asla vazgeçmeyeceği bir yerdir bu kadar.

    1|0
    0|1
  • Angaralılar kırodur

    0|1
    5|2
  • Hayır Eskişehirli olmak daha ayrıcalıklı hıh

    0|0
    2|1
    • Valla eskişehir i gördüm harbiden bazılarını hiç beğendim çok farklı şeyler söylerim yeri değil, hiç sevmedim eskişehiri de bazılarını da

    • Ya ben şaka yaptım.Ankara candır.Bazılarını değil ben eskişehirli hiç kimseyi sevmedim :)

    • Tamam bir daha olmasın o zaman gözüm :) hahaha takılıyorum

Erkekler Ne Diyor 11

  • en iyi cevabı begenmedım,ayıp etmiş yazan ve seçen:(

    istanbul bahardır angara güz

    istanbul rekabetdir angara dayanışma

    istanbul zordur angara basit

    istanbul filmdir angara kitap

    istanbul tutkudur angara onur

    istanbul vahadır angara bir bardak su

    istanbul imparatorlukdur angara cumhuriyet

    istanbul alkoldür angara ıhlamur

    istanbul alacadır angara ikindi

    istanbul sevgilidir angara baba

    istanbul aşktır angara sevgi

    1|0
    0|0
  • Ankaralı olmanın Tokatlı olmaktan Yozgatlı olmaktan Aydınlı olmaktan Hataylı olmaktan hiç bir farkı hiç bir ayrıcalığı yoktur.Çünkü doğduğun şehri sen seçemiyorsun ailenin yaşadığı şehri sen seçemiyorsun bu nedenle Ankarada Keçiörende bir iş adamının çocuğu olarak ta dünyaya gelebilirsin,Karsın bir köyünde bir çiftçinin çocuğu olarak da dünyaya gelebilirsin.Senin elinde olmayan bir şey sebebiyle ne ayrıcalığın ne fazlalığın olabilir.

    0|1
    0|0
  • Saat 12 de hayatın durduğu şehir. Çok garip geliyor valla :) toplu taşıma olmadığı gibi taksiyi bile ararsın o saatte

    0|1
    0|0
    • yok taksiyi bulursunda gps sistemin olması lazım bende çok kızıyorum bir saatte bir 12 den sonra olmalı kardeş, ben onun yüzünden hayatımın fırsatını kaçırdım :( :( :(

    • Hepsini Göster
    • Tek çaresi motor almak o durumda. Seçimden önce söz isteyin otobüs koysunlar :)

    • sorma kardeş iş işden geçti valla. kısmet değilmiş.

  • Ankaranın şimdiye kadar gördüğüm tek ayrıcalığı çok önemli bakanlıkların veya genelkurmay gibi yerlerin her gün önünden geçmem.

    0|1
    0|0
  • 1, 2, 3, 4 ve 10. maddeleri ne yazık ki hiç yapmadım :D Bana güzel geliyor ankaralı olmak :) Gerçi başka bir şehirde yaşamışlığım yok o yüzen bilemicem :))

    0|1
    0|0
  • Angaralıyım ama rap dinliyorum la.

    0|1
    0|0
  • beni ayrıcalık yapan tek şey damarımda ki kandır herkese nasip olmaz Türk olmak ankarada doğabilirsin oranın kültürünü öğrenebilirsin yaşayabilirsin dinini bile seçebilirsin ama ırk doğuştan gelir.

    3|1
    0|0
  • ankaranın nesini seviyorsunuz allah için. gelsinin eksiler...

    0|1
    0|1
    • herkese farklı görünür kardeş olabilir yorum farklılığı olabilir.

    • Hepsini Göster
    • başkent dediğin yer biraz farklı olması lazım. istanbulun da ara sokakları filan ama başkent diyorsan bir farkı olacak az çok.

    • haklısın kardeş kendine göre.

  • ayazına sokım abi dogudan gelen arkadaşlar donuodu ayazında onu geçtım kanadalı hocam ar kutuplar kısmından geldi adam 1 hafta dayanabıldı burun falan kızarmıs oluodu yasanmaz soguktan cehennem bura

    0|0
    0|0
  • ankarada deniz yok. deniz olmayan bir yere güzel diyemeyiz. Ayrıcalık değildir.

    0|0
    1|1
    • hadi oradan be adamı deli etme angara güzeldir. denizimiz yok ne yapalım deniz olsa yine bir kusur bulur insanlarr..

  • tebrik ediyorum bu kadar tarif etmek anka (g)ralıyı helal sana. napak bizde bununla yetiniyok elimizde bu var

    1|0
    0|0
    • eyvaallah heri bu da çorumlu tabiri oldu, çorumlu bir arkadaşımdan miras kaldı :)

Yükleniyor...