Sevgililer gününe inanıyormusunuz?

Evet arkadaşlar normalde yabancılara ait bir gün olan sevgililer gününün kutlanması gerektiğine inanıyormusunuz? :)


0|0
8|4

En İyi Kız Görüşü

  • kutlansın. sevgililer günü yabancıların diye niye kutlamayalım ? ayrıca sevgililer günü yabancılarda ortaya çıkmış bir gün olsa da evrensel bir gün halini almıştır.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • insanların zaman zaman önem verdikleri insan ya da değerler için belirli günler belirleyip kutlaması bence güzel ve anlam katması açısından gayet güzel.anneler gunu babalar gunu öğretmenler gunu gıbı.insanların yok arkadaş hergun kutlanmalı zaten saçma bı gun felan demelerinede ayar oluyorum.

    0|0
    0|0
  • ben inanmıyorum dediğin gibi yabancılara at bir gün. sen sevdiğini sadece sevgilier günündemi hatırlıyosun. sadece ticaret amaçlı

    0|0
    0|0
  • çok gereksiz bir gün

    0|0
    0|0
  • gereksiz birgün saçma birşey sevgililer günü nedir ya bir insan birini seviyorsa hergün onun için sevgililer günüdür

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Geçsede kurtulsam ya :/

    0|0
    0|0
  • yok, ben saçma şeylere inanmam.

    0|0
    0|0
  • Sevgililer gününe inanmak ne ya ? Bari önemsiyor musunuz de. Bence saçma. Hep para tuzağı :D

    0|0
    0|0
  • bence kesinlikle kutlanmamalıdır

    0|0
    0|0
  • hayır hiçbir önemi anlamı yok benim için

    0|0
    0|0
  • Sevgilinle geçirdiğin hergün değerli şaçma yani :)

    0|0
    0|0
  • Hep kapatalist oyunlar bunlar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...