Bir erkek neden bir kızın peşinden koşar ve bir anda peşini bırakır?

Bir erkek neden bir kızın peşinden koşar ve bir anda peşini bırakır? bu kıza bir sürü iltifat ettiğini ve seni bırakmam vs sözler kullandığını var sayarsak?

Güncellemeler:
yüz vermedim bu arada

0|0
5|8

En İyi Erkek Görüşü

  • herkesin belirli bir sabrı vardır .. ondan sonrası yuzsuzluk algılanır .. makine degiliz programlanalım ... senin dedigin gibi olanlar varsa bile onlar takıntı yapmıslardır .. siz kızlar cok sey bekliyosunuz bişi vermeden karsıdan ... sonra durgunlasınca cocuk vazgecti diyosunuz... yaparken ilginizi cekmiyoda bırakınca mı cekiyo ...

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Örneklerle açıklayayım. Bu durum pavlovun köpeği gibi. Sen ona karşı duyarsızlaşmaya başladığın zaman sürekli senin peşindeydi çünkü senden bir şey istiyordu. Ama o zil çalmayınca yani en ona pas vermeyince artık salya akıtmayı bıraktı yani peşini bıraktı.

    0|0
    0|0
  • yuz vermemıssın daha ne dıye yazıyosun kı cocuk umudu kesmıs gıbıme gelıyo

    0|0
    0|0
  • kizin bir hatasini görmüstür veya daha iyi birini bulmustur

    0|0
    0|0
  • Fazla naz yaparsan oluca bu :)

    0|0
    0|0
  • senden istediğini almıştır

    0|0
    0|0
  • ne bekliyordun..asırlar boyu peşinden mi koşacaktı..

    0|0
    0|0
  • Senin hakkında ya çevresinden bir şeyler duymuştur ya da hevesi kaçmıştır

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • aranızda birşey geçtiyse niyet belli zaten ama birşey olmadıysa sadece duygularınla oynamak istemiştir biz buna halk arasında serefsiz diyoruz.

    0|0
    0|0
  • En kiyak taktiktir. Biz kizlar bu konuda gerizekaliyiz.

    0|0
    0|0
  • Napıcaktı

    0|0
    0|0
  • ben yüz de verdim ama çok içiyordum, kıskanıyordu falan, ben yine eve bildiğim saatte dönüyordum. sonra benle ilgilenmemeye başladı. sarhoşken biraz taktım kafaya, sabahına kalmadı aklımda.

    0|0
    0|0
  • Hevesi geçmiştir...

    0|1
    1|0
Yükleniyor...